آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

رده: خبر
زمان:
آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام کرد: با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان کنکور سراسری 98 و با احتساب علاقه‌مندان به رشته‌های آزمایشی دوم و سوم، یک میلیون و 353 هزار و 324 کارت ورود به جلسه صادر شده است و از تاریخ 9 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. طبق اطلاعات به دست آمده، تاکنون بیش از 72 درصد از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری 98، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کرده‌اند. توکلی افزود: امسال، یک میلیون و 119 هزار و 15 داوطلب در کنکور سراسری 98 شرکت کرده‌اند که از این تعداد، 164 هزار و 241 نفر در گروه ریاضی، 637 هزار و 246 نفر در گروه تجربی، 282 هزار و 306 نفر در گروه انسانی، 25 هزار و 135 نفر در گروه هنر و 10 هزار و 87 نفر در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نام نویسی کرده‌اند.

آخرین مهلت دریافت کارت

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت‌های ورود به جلسه به همراه برگه‌ی راهنمای آزمون از ساعت 15 روز یکشنبه 9 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، فردا 12 تیرماه 98 می‌باشد. وی هم‌چنین اعلام کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی ریاضی و علوم انسانی در صبح پنج‌شنبه 13 تیرماه و آزمون گروه هنر در بعد از ظهر پنج‌شنبه 13 تیرماه، گروه تجربی در صبح جمعه 14 تیرماه و آزمون کنکور سراسری گروه زبان‌های خارجی در بعد از ظهر جمعه 14 تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نحوه‌ی دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

توکلی عنوان کرد: داوطلبان بعد از وارد شدن به سایت سازمان سنجش، می‌توانند به دو روش اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند. در روش اول باید شماره‌ی سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره‌ی شناس‌نامه‌ی خود را داشته باشند و در روش دوم باید شماره‌ی پرونده، کد پی‌گیری ثبت نام (16 رقمی)، نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شماره‌ی شناس‌نامه را در دست داشته باشند.

ساعت برگزاری کنکور 98

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری 98، تنها تا فردا مورخ 12 تیرماه 98 ساعت 24، مهلت دارد. لذا داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 98 باید هرچه زودتر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. هم‌چنین این آزمون برای داوطلبان نوبت صبح، رأس ساعت 8 و برای داوطلبان نوبت بعدازظهر رأس ساعت 15 آغاز می‌شود. بنابراین لازم است که داوطلبان نیم‌ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری کنکور سراسری 98 حضور داشته باشند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: