ثبت‌نام کتاب درسی اول دبستان از ششم تیر

رده: خبر
زمان:

ثبت‌نام کتاب درسی اول ابتدایی از امروز، یکشنبه 1400/4/6، شروع می‌شود. والدین دانش‌آموزان باید جهت ثبت سفارش خود به سایت ثبت‌نام کتاب درسی مراجعه کنند. همان‌طور که می‌دانید دانش‌آموزان میان پایه تا 22 خرداد می‌توانستند نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند. در تیر ماه نیز به مدت 5 روز برای افراد جامانده، مهلت ثبت‌نام کتاب درسی برای این گروه تمدید شد. حال با اتمام مهلت ثبت‌نام کتاب درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه، نوبت به ثبت سفارش کتاب درسی برای پایه‌های اول، هفتم و دهم رسیده است. والدین دانش‌آموزان باید مطابق با جدول زمان‌بندی به سایت ثبت‌نام کتاب درسی مراجعه و سفارش خود را ثبت کنند. برای اطلاع از جزئیات خبر و راهنمای ثبت‌نام کتاب درسی اول ابتدایی با ما همراه باشید.

راهنمای ثبت‌نام کتاب درسی اول ابتدایی، پایه‌های هفتم و دهم

براساس اطلاعیه‌ای که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از قبل اعلام کرده بود، ثبت‌نام کتاب درسی اول ابتدایی، پایه‌های هفتم و دهم از امروز 1400/4/6 شروع می‌شود. دانش‌آموزان و والدین آن‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام کتاب درسی، سفارش خود را به صورت انفرادی ثبت کنند. برای ورود به سامانه، کد ملی دانش‌آموز همان نام کاربری و 6 رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه همان رمز عبور است.

نحوه‌ی توزیع کتاب درسی

علوی تبار، معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره‌ی نحوه توزیع کتب درسی گفت: کتاب‌های درسی محصلین در دوره‌های آموزش ابتدایی، متوسطه‌ی دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، معارف اسلامی و کتب تکمیلی اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد درخشان توسط مدارس محل تحصیل افراد که در فرآیند ثبت‌نام کتاب درسی قید شده؛ توزیع خواهد شد. وی ادامه داد: توزیع کتب درسی توسط مدارس در استان‌ها از اوایل شهریور شروع می‌شود. به دلیل وضعیت کرونا در کشور، متأسفانه امسال نمی‌توانیم از همکاری کتاب‌فروشی‌ها در توزیع بهره‌مند شویم. بعد از اتمام ثبت‌نام کتب درسی و تحویل آن‌ها به دانش‌آموزان، ثبت سفارش کتاب‌های تک جلدی در مهر آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان و فرهنگیان می‌توانند از این فرصت کتب مدنظرشان را سفارش دهند.

سخن آخر

با توجه به راهنمای ثبت‌نام کتاب درسی که در این متن آمده، والدین دانش‌آموزان باید در زمان تعیین شده نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند. از آن جا که خرید و توزیع کتب درسی فقط توسط وزارت آموزش و پرورش امکان‌پذیر است، خانواده‌ها نباید این فرصت را از دست بدهند. بنابراین باید قبل از اتمام زمان تعیین شده به سایت ثبت‌نام کتاب درسی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: