دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران

مقطع: پیش‌دبستان دبستان دوره‌ی اول دبستان دوره‌ی دوم
جنسیت: پسرانه
مدیریت: آقای عابدینی
هم‌رسانی
مدرسه دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران

دبستان پسرانه جلال آل احمد یکی از بهترین مدارس ابتدایی منطقه 2 تهران است. این دبستان پسرانه تهران منطقه 2 هر سال در پایه‌های پیش‌دبستانی و دبستان خدمات آموزشی،فراآموزشی و فوق برنامه ارائه می‌دهد. واحد ابتدایی پسرانه جلال آل احمد برای دانش‌آموزان پسر در منطقه 2 در محله‌های ستارخان، آریاشهر، گیشا، حبیب الهی، مرزداران، ضلع شرقی اشرفی اصفهانی و شهرک غرب قابل دسترس است. همچنین دانش‌آموزان مناطق 6 و 10 در محله‌های امیرآباد شمالی هم می‌توانند از امکانات این دبستان پسرانه منطقه 2 تهران استفاده کنند.

آموزش در دبستان پسرانه جلال آل احمد

دانش‌آموزان در پیش‌دبستانی غیر دولتی منطقه 2 با مهارت‌های زندگی، آداب معاشرت، علوم پایه، آداب معاشرت، مهارت دوست‌یابی و برقراری ارتباط و دست‌ورزی آشنا و برای ورود به مقطع دبستان آماده می‌شوند. هدف از تأسیس این دبستان پسرانه غیر انتفاعی منطقه 2 تهران، کمک به پیشرفت تحصیلی، کشف استعدادهای نهفته، ایجاد حس رضایت و خرسندی و افزایش یادگیری دانش‌آموزان است. کادر مشاوره‌ای دبستان پسرانه جلال آل احمد، به صورت مداوم همراه دانش‌آموزان در مدرسه حضور دارند تا ارتباط بهتری میان دانش‌آموزان، دبیران و اولیا به وجود آید. دبستان پسرانه غیر انتفاعی منطقه 2 تهران، آموزش زبان انگلیسی را به روش ترکیبی از غوطه‌وری و کلاس درس در برنامه‌های آموزشی خود قرار داده است. برای آشنایی با برنامه‌های آموزش در این دبستان تقویم مشاوره‌ای دبستان را مشاهده کنید.

سنجش در دبستان پسرانه منطقه 2

کیفیت آموزش بدون سنجش و ارزیابی قابل اندازه‌گیری نیست. به همین دلیل در دبستان غیر دولتی پسرانه جلال آل احمد، ارزیابی و سنجش به صورت اصولی در گروه‌های توصیفی، تشریحی و چهارگزینه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند. سنجش در این دبستان غیر دولتی منطقه 2، با توجه به اهداف و شرایط به صورت برخط یا حضوری برگزار می‌شود. برگزاری آزمون‌های هوش و استعداد در پایه‌ی ششم دبستان، یکی از پر اهمیت‌ترین برنامه‌ها در این واحد ابتدایی است. برای اطلاع از زمان‌بندی و بودجه‌ی هر آزمون می‌توانید، برنامه‌ی آزمون دبستان را مشاهده کنید.

فوق برنامه در دبستان پسرانه غیر انتفاعی جلال آل احمد

دانش‌آموزان علاوه بر نیاز به آموزش، به فعالیت‌های فوق برنامه نیز نیاز دارند. برای پاسخ‌گویی به این نیاز، اردوهای دانش‌آموزی و فعالیت‌های فوق برنامه برای دانش‌آموزان در دبستان پسرانه جلال آل احمد طراحی و آماده شده است. فعالیت‌های فوق برنامه شامل جشنواره‌های آثار دستی دانش‌آموزان، جشنواره‌ی خیریه، جشن زبان، هاوس سیستم و اردوهای درون و برون‌مدرسه‌ای است. همچنین مسابقات مدرسه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی، مذهبی، هنری و ورزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. این برنامه‌ها برای تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان و کمک به روند آموزش اجرا می‌شوند. دبستان غیر انتفاعی پسرانه منطقه 2 تهران افتخارات بسیاری در کارنامه‌ی خود دارد که از آن جمله می‌توان به کسب مدال طلا و نقره‌ی انفرادی در رشته‌ی آمادگی جسمانی، مدال طلای تیمی در رشته‌ی کوه‌نوردی، کسب کاپ قهرمانی و مدال برنز در رشته‌ی فوتسال، کسب مدال برنز در مسابقات شنا در سطح منطقه‌ی 2 و نیز راه‌یابی تیم کوه‌نوردی به مسابقات استانی اشاره کرد. برای آشنایی با فعالیت‌های فوق برنامه در این واحد ابتدایی، تقویم فرهنگی دبستان را مشاهده کنید.

فراآموزش در دبستان پسرانه جلال آل احمد

آموزش در کلاس‌های دبستان پسرانه جلال آل احمد تنها به علوم پایه و آموزش دروس کتاب محدود نمی‌شود. کلاس‌های فراآموزشی متعددی در این دبستان برای آشنایی دانش‌آموزان با علوم و حرفه‌های متعدد برگزار می‌شود. فهرست کلاس‌های فراآموزشی دبستان پسرانه جلال آل احمد عبارت‌اند از:

  • فلسفه‌ی کودک
  • موسیقی
  • لگو
  • رباتیک
  • چرتکه
  • سازه‌ی ماکارونی
  • زبان انگلیسی
  • رایانه
  • خوش‌نویسی
  • مهارت‌های زندگی

تسهیلات رفاهی دبستان غیر انتفاعی پسرانه جلال آل احمد

دبستان پسرانه غیر انتفاعی منطقه 2 تهران، به چمن مصنوعی مجهز است. همچنین این دبستان به یک سالن غذاخوری تجهیز شده است. دانش‌آموزان در وعده‌ی ناهار از این سالن استفاده می‌کنند. منوی غذای ناهار برای دانش‌آموزان توسط کارشناسان تغذیه‌ی مؤسسه‌ی آموزشی فرهنگی علوی طراحی و آماده می‌شود. همچنین مواد اولیه برای تهیه‌ی این وعده‌ی غذایی به صورت روزانه خریداری می‌شوند.. دبستان پسرانه جلال آل احمد امکاناتی نظیر فضای سبز و گل و گیاه، کتاب‌خانه‌ی مجهز، آزمایشگاه، سایت رایانه، کارگاه اختصاصی خلاقیت و هنر، سالن ورزشی، پرده‌ی نمایش و کلاس‌های مجهز به ویدئو دیتا پروژکتور، لپ‌تاپ و تبلت دارد.

تصویر

نما دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران
نما
حیاط دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران
حیاط
حیاط دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران
حیاط
کلاس دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران
کلاس
آزمایشگاه دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران
آزمایشگاه
دفتر مدیریت دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران
دفتر مدیریت
دفتر مدرسان دبستان پسرانه جلال آل احمد منطقه 2 تهران
دفتر مدرسان

تماس

پیش‌شماره: 021
تلفن: 88283337 88283335
رایانامه: psch@alavi.ir
اینستاگرام: alavi_ir
استان: تهران
شهر: تهران
نشانی: بزرگراه جلال آل احمد، انتهای بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، رو به روی خوابگاه دانشجویی همت، پلاک 171
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: