دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران

تور مجازی
مقطع: پیش‌دبستان دبستان دوره‌ی اول دبستان دوره‌ی دوم
جنسیت: پسرانه
مدیریت: خانم حاتم خانی
هم‌رسانی
مدرسه دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران

دبستان پسرانه منیریه علوی تهران بهترین پیشنهاد دبستان پسرانه در مرکز تهران محسوب می‌شود. این واحد ابتدایی، هر ساله در پیش‌دبستانی و دبستان خدمات آموزشی، فراآموزشی و فوق برنامه ارائه می‌دهد. دبستان پسرانه منیریه تهران برای دانش‌آموزان پسر در منطقه‌ی 6 و 11 قابل دسترس است. همچنین دانش‌آموزان مناطق 10، 12، 16 و 17 تهران نیز می‌توانند از این دبستان پسرانه محدوده انقلاب برای تحصیل استفاده کنند. محله‌های تحت پوشش خدمات آموزشی بهترین دبستان منطقه 11 تهران عبارت‌اند از: اسکندری، جمهوری، انقلاب، جمالزاده، میدان حر، چهارراه لشگر، کارگر و میدان توحید

تسهیلات رفاهی بهترین دبستان پسرانه منطقه 11

از امکانات دبستان پسرانه غیر انتفاعی مرکز می‌توان به حیاط با پوشش چمن مصنوعی، سایه‌بان، آزمایشگاه فعال، سایت رایانه‌ی مجهز، کلاس‌های مجهز به سیستم آموزشی هوشمند و امکان استفاده از سالن ورزشی به همراه سرویس رفت و برگشت اشاره کرد. به علاوه سالن غذاخوری در این دبستان پسرانه وجود دارد و تغذیه‌ی دانش‌آموزان توسط تیم کارشناسی تغذیه‌ی مؤسسه‌ی علوی طراحی و آماده‌سازی می‌شود.

آموزش در دبستان پسرانه منیریه تهران

دبستان پسرانه مرکز تهران، تلاش می‌کند با همراهی آموزگاران مجرب و متعهد در دروس کلیدی مانند ریاضی، علوم، فارسی و ... به یکی از مدارس متمایز و سرآمد در سطح استان تبدیل شود. در پیش‌دبستانی پسرانه غیر انتفاعی مرکز کودکان با آداب معاشرت، مهارت زندگی، علوم پایه و زبان انگلیسی آشنا می‌شوند و مهارت‌های دوست‌یابی و برقراری ارتباط را می‌آموزند. به این ترتیب برای ورود به دبستان آماده می‌شوند. هدف از تأسیس این دبستان پسرانه منطقه 11، الگوبرداری از استانداردهای نوین آموزش بین‌المللی، ایجاد بستر غوطه‌وری زبان انگلیسی جهت افزایش مهارت‌های گفتاری و زبان‌آموزی و نیز رشد، شکوفایی و توانمندسازی استعدادهای ذهنی و مهارتی دانش‌آموزان است . همچنین حضور مداوم کادر مشاوره‌ای در این مدرسه یکی دیگر نقاط قوت آن است. با کمک مشاوره‌های آموزشی و تربیتی، ارتباط بهتری میان دانش‌آموزان، والدین و دبیران برقرار می‌شود. برای اطلاع از برنامه و کلاس‌های مشاوره در دبستان پسرانه منیریه علوی تقویم مشاوره‌ای دبستان را مشاهده کنید

سنجش در دبستان پسرانه منیریه

آموزش به همراه سنجش اصولی می‌تواند کیفیت یادگیری را بالا ببرد. خوشبختانه سنجش در دبستان پسرانه غیر انتفاعی مرکز تهران به صورت توصیفی، تشریحی و چهارگزینه‌ای با توجه به هر پایه‌ی تحصیلی انجام می‌شود. این آزمون‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های واحد آزمون مؤسسه‌ی آموزشی به صورت هماهنگ در میان مدارس علوی در سراسر کشور برگزار می‌شوند. در پایه‌ی ششم این واحد ابتدایی منطقه 11 تهران دانش‌آموزان با برگزاری آزمون‌های دوره‌ای هوش و استعداد برای ورود به مقطع تحصیلی متوسطه‌ی اول آماده می‌شوند. برای اطلاع از زمان‌بندی و بودجه‌ی هر آزمون در دبستان پسرانه منیریه می‌توانید، برنامه‌ی آزمون دبستان را مشاهده کنید.

فراآموزش در دبستان پسرانه منیریه علوی

علاوه بر آموزش دروس کتاب، کلاس‌های کلاس‌های فراآموزشی نیز برای دانش‌آموزان علوی در این دبستان غیر انتفاعی پسرانه مرکز برگزار می‌شوند. در دبستان دو زبانه مرکز تهران کلاس‌های فراآموزشی زبان به صورت غوطه‌وری برگزار می‌شوند. در این کلاس‌ها کودکان با علوم و حرفه‌ها آشنا شده و استعدادهای نهفته شان کشف می‌شوند. فهرست کلاس‌های فراآموزشی دبستان پسرانه منطقه 11 تهران عبارت‌اند از:

  • موسیقی
  • لگو
  • رباتیک
  • چرتکه
  • فلسفه‌ی کودک
  • سازه‌ی ماکارونی
  • زبان انگلیسی
  • رایانه
  • خوش‌نویسی
  • مهارت‌های زندگی

فعالیت‌های فوق برنامه در دبستان پسرانه منیریه

فعالیت‌های فعالیت‌های فوق برنامه‌ی پیش‌دبستانی پسرانه غیرانتفاعی منطقه 11 شامل جشنواره‌های آثار دستی دانش‌آموزان، جشنواره‌ی خیریه، جشن زبان، هاوس سیستم و اردوهای درون و برون‌مدرسه‌ای است. این برنامه‌ها با توجه به نیاز دانش‌آموزان به فعالیت‌های فوق برنامه، اردوهای متناسب فرهنگی، تفریحی و آموزشی برای آن‌ها تدارک دیده شده‌اند. این اردوها برای تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان و کمک به روند آموزش برگزار می‌شوند. همچنین مسابقات مدرسه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. دبستان غیر انتفاعی پسرانه مرکز تهران افتخارات بسیاری در کارنامه‌ی خود دارد که از آن جمله می‌توان به کسب مدال طلا و نقره‌ی انفرادی در رشته‌ی آمادگی جسمانی، مدال طلای تیمی در رشته‌ی کوه‌نوردی، کسب کاپ قهرمانی و مدال برنز در رشته‌ی فوتسال، کسب مدال برنز در مسابقات شنا در سطح منطقه‌ی 11 و نیز راه‌یابی تیم کوه‌نوردی به مسابقات استانی اشاره کرد. برای آشنایی با فعالیت‌های فوق برنامه در این واحد ابتدایی، تقویم فرهنگی دبستان را مشاهده کنید.

تصویر

نما دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
نما
حیاط دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
حیاط
حیاط دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
حیاط
سالن ورودی دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
سالن ورودی
سالن ورودی دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
سالن ورودی
کلاس دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
کلاس
کلاس دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
کلاس
کلاس دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
کلاس
کلاس دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
کلاس
کلاس دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
کلاس
کلاس دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
کلاس
سایت رایانه دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
سایت رایانه
سایت رایانه دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
سایت رایانه
دفتر مدیریت دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
دفتر مدیریت
اتاق بهداشت دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
اتاق بهداشت
اتاق مشاور دبستان پسرانه منیریه منطقه 11 تهران
اتاق مشاور

تماس

پیش‌شماره: 021
رایانامه: tcb.ps@alavi.ir
اینستاگرام: alavi_ir
استان: تهران
شهر: تهران
نشانی: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، خیابان اسدی منش، پلاک 60
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: