فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. خداقوت خدمت شما عزیزان. امروز با بچه های عزیز کلمات مربوط به Tt مرور شدند. سانگ این صدا کار شد. و صفحه ی 15 کتاب اکتیویتی بوک کار شد.
تکلیف: لطفا حتما سانگ مربوط به صدای Tt تمرین و توسط بچه ها خوانده شود. (لطفا ویس تهیه کنید.) کلمات مربوط به صدای t مرور شوند: tree, teddy bear, tent, toilet, turtle از روی Tt در دفتر سه خط سرمشق نوشته شود. (هر کدام یک خط)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز حرف Tt کار شد. (اسم، صدا، کلمات) و صفحات 12 و 13 و 14 اکتیویتی بوک انجام شدند.
تکلیف: لطفا کلمات مربوط به صدای Tt حتما تمرین شوند: teddy bear, tennis, tent, tree لطفا صفحات 6 و 7 کتاب کار workbook 1 انجام شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز با بچه های عزیز نحوه صحیح نوشتن Ss در سه خط تمرین شد. بلندینگ هر دو کلمه ی as, sa کار و توضیح داده شد.
تکلیف: لطفا بچه ها از Ss و Aa به صورت صحیح توی دفتر سه خطشون سرمشق بنویسند. (طبق پیوست ارائه شده) طبق توضیحات ارائه شده حتما هر دو ترکیب صدایی sa و as تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز کلمات مربوط به دو صدای Ss و Aa مرور و باهم مقایسه شدند. و بلندینگ دو صدای a و s کار شدند (as, sa) سانگ مربوط به صدای a کار شد.
تکلیف: لطفا حتما از روی دو بلندینگ as و sa هر کدام یک خط در دفتر سه خط سرمشق نوشته شود. کلمات مربوط به هر دو صدا تکرار و تمرین و مقایسه شوند. سانگ مربوط به صدای a کار شود. (ویس یا ویدیو تهیه کنید. با تشکر)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز صداهای s, a مرور شدند و کلمات آن ها با هم مقایسه شد. (هر کلمه با صدای s شروع می شود یا a؟) و صفحه 10 کتاب activity book انجام شد.
تکلیف: لطفا در دفتر سه خط بچه ها طبق نمونه ی قرار داده شده، از روی Ss سرمشق بنویسند. (هر کدام فقط یک خط) لطفا صفحات 4 و 5 کتاب work book 1 انجام شوند. کلمات مربوط به صدای a, تمرین شوند: arrow - ant - apple - avocado - ankle - anchor - ambulance
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: