فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز برد گیم صفحات 18 و 19 کتاب اکتیویتی بوک 2 انجام شدند (به صورت بازی های گروهی)
تکلیف: لطفا در منزل برد گیم به صورت یک بازی خانوادگی انجام شود. با تشکر از زحمات شما.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و خسته نباشید. امروز با بچه های عزیز سانگ ها مرور شدند و صفحات 16 و 17 کتاب اکتیویتی بوک 2 تکمیل شدند. (لغات جدید: hen, cap, rat)
تکلیف: لطفا صفحات 16 و 17 کتاب اکتیویتی بوک 2 در منزل تکمیل شوند. لغات جدید مرور و تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز سانگ های حروف پیشین تمرین شد و سانگ حرف Hh آموزش داده شد. کلمات مربوط به صدای h با بچه ها کار شد. تریکی ورد های قبلی مرور شدند و تریکی ورد to آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا سانگ حرف Hh کار و به خاطر سپرده شود. کلمات مربوط به حرف H تمرین شوند. از روی Hh و تریکی ورد to در دفتر طبق کاربرگ پیوست شده سرمشق نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر امروز حرف h با بچه ها کار شد.
تکلیف: لطفا صفحات 6 و 7 کتاب کار 2 انجام شوند

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز دروس و کلمات قبلی مرور شدند. هر سه تریکی ورد a, one, is مرور شدند و از بچه ها به صورت تک به تک تست بلندینگ گرفته شد.
تکلیف: لطفا بچه ها با فلش کارت های حروف s, a, t, i, p, n, c, k, e بلنیدنگ های سه حرفی و چهار حرفی را تمرین کنند. و تریکی ورد های آموخته شده را با کلمات استفاده کنند. (همانند فعالیت انجام شده در کلاس.) با تشکر از شما.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: