فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: باسلام و عرض خسته نباشید و خداقوت. با آرزوی آخرهفته ای خوش برای شما عزیزان. امروز حروف قبلی + حرف Ii و حرف Jj مرورشدند، حرف Kk تدریس شد و (اسم، صدا، کلمات) صفحه 33 کتاب کار شد.
تکلیف: لطفا صفحه 37 کتاب کار، انجام شود. کلمات مربوط به حروف A to K تمرین شوند. نوشتن حروف با سینی شن و خمیر بازی تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه ها حروف A تا H کار شد و بچه ها برای تشخیص حروف به صورت دیداری، مورد ارزیابی قرار گرفتند. حروف I و J معرفی شدند.
تکلیف: لطفا حتما حتما طرز نوشتار حروف قبلی کار شود (خمیر یا سینی شن و نمک) و حروف I و J (اسم و صداها و کلمات تمرین شوند.) با تشکر.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت والدین گرامی و پسرهای نازنین. امروز در کلاس، با استفاده از خمیر بازی، حروف انگلیسی A, B, C, D, E, F, G, H را درست کردیم و مهارت دست ورزی را تمرین کردیم. سپس با استفاده از بی سیم، روی مهارت لیسنینگ بچه ها کار کردیم تا با شنیدن اسم حروف الفبا، آن ها را تشخیص داده و بگویند.
تکلیف: لطفا در منزل، طبق یکی از روش های زیر، بچه ها نوشتن حروف A, B, C, D, E, F, G, H را تمرین کنند. روش اول: استفاده از سینی پر از شن یا نمک و نوشتن حروف با انگشت روی آن ها روش دوم: درست کردن حروف نامبرده شده با استفاده از خمیر بازی یا خمیر خانگی در منزل میتوانید برای ایده گرفتن، کاربرگ پیوست شده را مشاهده بفرمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان. در کلاس امروز، لغات مربوط به غذا، دروس و حروف قبلی مرور شدند. song مربوط به درس 5، هم خوانی شد. صفحه 32 کتاب، تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحه 36 کتاب کار، انجام شود. دیالوگ مربوطه تمرین شود: Here. Have my ---------. (teddy bear) حروف قبلی مرور شوند: A, B, C, D, E, F, G, H

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان. امروز به مناسبت روز جهانی غذا، کلمات مربوط به غذا را آموختیم و عبارات what's your favorite food? i like -------- (pizza) را تمرین کردیم. سپس به مرور حروف الفبای آموخته شده و عبارات مربوط به رنک ها و toys پرداختیم.
تکلیف: در صورت تمایل، میتونین با بچه های عزیز اسم غذا ها و یا عبارت های کاربردی را تمرین کنید. لطفا مرور دروس قبلی مخصوصا درس های مربوط به قسمت values انجام شود. با تشکر از زحمات شما.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: