فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر. امروز اسپلینگ کلمات با igh کار شدند. با تریکی ورد هایی که بچه ها از قبل بلد بودن، جملات جدید ساخته و روخوانی شد.
تکلیف: لطفا از روی کلمات با igh بچه های عزیز سرمشق بنویسند. و جملات با تریکی ورد ها تمرین شوند. (مهلت تا چهارشنبه به علت آزمون های بچه ها)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز با بچه های عزیز اسپلینگ کلمات ie, i_e مرور شدند. و igh به بچه های عزیز معرفی شد. (و کلمات آنها (بدون اسپلینگ) کار شدند).
تکلیف: لطفا در دفتر سرمشقی از igh نوشته شود. صدای این حروف تمرین شود. کلمات بدون نوشتن آنها حفظ و بخاطر سپرده شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز ie, i_e مرور شدند و اسپلینگ این کلمات کار شد.
تکلیف: لطفا در دفتر از هر کدام از کلمات فقط یکبار نوشته شود روخوانی کلمات کار شود (در صورت امکان ویدیو تهیه کنید)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز صدای ie مرور شد. (فرم، صدا و اسپلینگ کلمات) و صدای i_e معرفی شد و کلمات با بچه های عزیز کار شد.
تکلیف: لطفا طبق عکس پیوست شده، سرمشقی از i_e در دفتر، نوشته شود. کلمات با صدای i_e تمرین و مرور شود. (لازم نیست حتما بچه ها از روی کلمات بنویسند، فقط کلمات رو یادبگیرند کافیه. درصورت تمایل میتونین ازشون بخواین با فلش کارت حروف، کلمات رو بسازند).

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید و خدا قوت. امروز صدای ie مرور شد. (صدا و کلمات و اسپلینگ کلمات) تریکی ورد be معرفی و در آن از جمله سازی استفاده شد.
تکلیف: لطفا در دفتر از روی ie و کلمات آن سرمشق تهیه شود. (pie, tie, die, lie). و همچنین جملات زیر با be در دفتر نوشته شود. (بچه ها میتوانند از خلاقیت خود هم در ساخت جملات جدید استفاده کنند.) be sad. be happy, be mad, be fit, be fast
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: