فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 5

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: مشاغل تمرین شدند و school subjects تدریس شد.
تکلیف: ویدیوها و تصاویر ارسال شده در WhatsApp مورد school subject تماشا و تمرین شوند. جاهای خالی در تمرین 17 صفحه 17 *student book* پر شوند و تصویر آن ارسال شود. این تمرین مربوط به پاسخ های Clare در تمرین بالای آن است. مشابه متن تمرین 17 صفحه 17 *student book* در مورد خود دانش آموز در دفتر نوشته شود و ارسال شود. صفحه 11 activity book انجام و ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: صفحه 16 کتاب و لغات آن تدریس شد. سوالات مرتبط به شغل آینده افراد تمرین شد. تعریف مشاغل و مکالمه پرسیده شد.
تکلیف: تعریف مشاغل تمرین شود. صفحه 16 student book با دقت خوانده شود. لغات آن (تصاویر ارسال شده در WhatsApp) تمرین شوند. شماره 15 CD با دقت گوش داده شود. شماره 16 CD گوش داده شود، آنچه شنیده می‌شود در دفتر نوشته شده و ارسال شود. صفحه 10 activity book با دقت انجام و ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: ساختن سوال در مورد شغل آینده افراد تمرین شد. صفحه 15 کتاب تدریس شد.
تکلیف: تعریف و دیکته مشاغل و نحوه سوال پرسیدن در مورد شغل آینده تمرین شود. شماره 14 سی دی (مربوط به صفحه 15 کتاب) گوش داده شود. به سوالات *تمرین های 11 و 12* کتاب اصلی student book در دفتر، پاسخ داده شود و تصویر آن تا شب ارسال شود. صفحه 9 activity book انجام و تا شب ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: مشاغل جدید تدریس شد و صفحه 14 کتاب انجام شد. سوال و جواب با do و does تدریس شد.
تکلیف: شماره های 12 و 13 CD گوش داده شوند. تعاریف مشاغل جدید و سوال و جواب های ارسال شده در WhatsApp تمرین شوند. صفحه 8 activity book با دقت انجام شود و تا شب ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: پرنور، گلاره
فعالیت: صفحه 13 کتاب انجام شد و 5 شغل جدید آموزش داده شد.
تکلیف: شماره 11 CD حتما گوش داده شود. 5 شغل تدریس شده به همراه تعریف هر شغل (تصاویر و تعاریف در کانال کلاسی WhatsApp ارسال شده اند)، تمرین شوند. به سوالات کاربرگ با دقت پاسخ داده شود. (نوشتن پاسخ ها در دفتر به ترتیب و ارسال آنها کفایت می‌کند. نیازی به کپی کردن کاربرگ نیست.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: