فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان ترمیک | سطح 2

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: سلام امیدوارم خوب باشید. عزیزانم سوالات آزمون فاینال را دانلود کنید سپس با دقت بررسی و مطالعه نموده وپاسخ را تا امرز ساعت 17:30 عصر در همین قسمت ارسال کنید.
تکلیف: برگه های ارسالی در تلگرام و یا بعد از زمان مقرر تصحیح نمیشوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 32 از کتاب درسی با عنوان daily routine و با هدف تمرین و یادگیری صحبت در مورد کارهای روزانه تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: عزیزانم، 5 جمله در مورد روتین روزانه و یا هفتگی خود بنویسید. حتما در جملاتتان از کلمات always,never,often,sometime ,never استفاده کنید و سعی کنید با بهترین دست خطتان تکلیفتان را انجام دهید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند. تکالیف ارسالی بصورت عکس تصحیح نمیشوند . متشکرم

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 30 از کتاب درسی با موضوع گرامری do و does و شکل سوالی و منفی این کلمات تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در خصوص این موارد دو ویدئوی آموزشی متفاوت با هم تماشا کردیم.
تکلیف: لطفا تمارین 2 و 3 صفحه 25 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند. تکالیف ارسالی بصورت عکس تصحیح نمیشوند . متشکرم

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: امروز به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت به تعاریف این واژه و انواع آن پرداختیم و با چند چهره معروف جهانی که دارای معلولیت هستند بیشتر آشنا شدیم. سپس صفحه 30 از کتاب درسی با عنوان reading تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: لطفا یک پاراگراف (بین 5 تا 7 جمله) بنویسید و در آن مدرسه خود را توصیف کنید. میتوانید ازجملات متن صفحه 30 کتاب درسی نیز کمک بگیرید.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 28 و 29 از کتاب درسی با عنوان کشورها ، زبانهای رایج و ملیتها تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتها با عزیزانم به انجام بازی با همین موضوع در قالب پاور پوینت پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا تمارین 2 ، 3 و 4 صفحه 24 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند. تکالیف ارسالی بصورت عکس تصحیح نمیشوند . متشکرم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: