اعطای «نوبل ایرانی» به دانشجوی دانشگاه فرهنگیان

رده: خبر
زمان:

اعطای نشان «نوبل ایرانی» به دانشجوی دانشگاه فرهنگیان

اعطای نشان «نوبل ایرانی» به دانشجوی دانشگاه فرهنگیان

دانشجوی نخبه مقطع کارشناسی رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی تبریز توانست با دریافت نشان علمی «نوبل ایرانی» و جایزه البرز 1403 در جمع برترین نخبگان کشور قرار گیرد. جایزه البرز معروف به نوبل ایرانی، با سابقه‌ترین جایزه علمی کشور است که در سال 1342 شمسی به همت مرحوم حسینعلی البرز، تأسیس شده است. هدف از تاسیس بنیاد فرهنگی البرز تشویق و تجلیل از مقام علمی دانشمندان، پژوهندگان و دانشجویان برتر و با استعداد ایرانی است. این امر از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز و به صورت مستمر و سالانه انجام می‌گیرد.

اعلام تمام جزئیات ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی

اعلام تمام جزئیات ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی

مجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: در قالب کارگروه کیفیت‌بخشی آموزشی و ثبت نام مدارس ابتدایی با مدیریت معاون ابتدایی کار را پیش می‌بریم. هاشمی افزود: جمعیت پایه کشور در حوزه ابتدایی در حال تثبیت است و حتی کمتر می‌شود. بنابراین ما در حوزه ظرفیت‌سازی برای ثبت نام هیچ مشکلی نداریم. ثبت نام الکترونیکی از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و این فرآیند تا 31 مرداد ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون‌های نهایی برای ترمیم یا ایجاد سابقه تحصیلی

آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون‌های نهایی برای ترمیم یا ایجاد سابقه تحصیلی

رئیس گروه فناوری و سامانه‌های دانش‌آموزی مرکز ارزشیابی وزارت آموزش‌وپرورش از فعال‌شدن بخش دوم سامانه «مشاهده، تأیید و ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» و آغاز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون‌های نهایی نوبت خرداد 1403 برای ایجاد یا ترمیم سابقه تحصیلی خبر داد. امیر احسانی در گفت و گویی با اعلام خبر فعال‌شدن بخش دوم سامانه «مشاهده، تأیید و ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» و آغاز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون‌های نهایی نوبت خرداد 1403 برای ایجاد یا ترمیم سابقه تحصیلی عنوان کرد: «تمهیدات لازم در پشتیبانی سامانه به‌منظور پاسخ به سؤالات داوطلبان اندیشیده شده است؛ داوطلبان در صورت مواجهه با هر نوع مشکل از بسترهای فراهم شده استفاده کنند.» به گفته این مسئول، شرط ثبت نام در آزمون‌های نهایی، تأیید سوابق تحصیلی است؛ لذا از داوطلبان گرامی درخواست می‌شود ثبت نام خود را به‌روزهای پایانی موکول نکنند؛ چراکه قبل از این اقدام باید سوابق خود را مشاهده و تأیید کنند.

تمدید مهلت ثبت تجربیات در رویداد الف‌تا تا 31 اردیبهشت

تمدید مهلت ثبت تجربیات در رویداد الف‌تا تا 31 اردیبهشت

دبیرخانه رویداد الف‌تا اعلام کرد: نظر به استقبال معلمان گرامی برای شرکت در رویداد الف‌تا، مهلت ثبت تجربیات تا 31 اردیبهشت ماه تمدید شد. با توجه به وحدت‌بخشی جشنواره‌های معلمان و مدیران مدارس در وزارت آموزش و پرورش (جشنواره‌های یاددهی - یادگیری معاونت ابتدایی، الگوها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت‌بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی) تمامی معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس با مشاهده فیلم‌های آموزشی در وبگاه بین‌المللی الف‌تا، می‌توانند تجربه خود را در محور مربوطه ثبت کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: