فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: املا خلاق داشتند. بچه ها روی بادکنک املا نوشتند.
تکلیف: یک صفحه املا از درس خوا استثنا و استثنا بنویسید.

زنگ تفریح

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: امروز دستپخت سالاد میوه داشتند. بچه ها میوه ها را خرد کرده و با عسل ترکیب نموده و میل مردند. هدف مهارت درست چاقو در دست گرفتن و تقویت ماهیچه های کوچک دست.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز ریاضی الگویابی کار شد با انواع الگوهای شکلی وعددی و ریتمیک آشنا شدند و برای خود الگو ساختند.
تکلیف: لطفا الگو های زیر را در دفتر بنویسید و ادامه دهید.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: مرور احساسات با بازی روی برگه های کوچک مصداق های احساسات مثبت و منفی نوشته شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیره تا بر اساس آنچه نوشته شده است احساسشون رو نشون بدن مثلا دوستم خوراکیم رو ازم گرفت... و بعد از تشخیص احساس توسط دیگر دانش آموزان راه های پیشنهادی مقابله با اون احساس و کنترلش رو به روش بارش فکری بیان کردیم.
تکلیف: لطفا این بازی را در منزل با فرزندان خود انجام دهید.

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام اوقاتتون به خیر و نیکی و عزاداری هاتون قبول. امروز تدریس و مرور مبحث اهن ربا داشتند و با اشکال مختلف آهن ربا آشنا شدند و با اجسامی که جذب ذهن ربا میشود وجذب نمیشود آشنا شدند.
تکلیف: کاربرگی که در دفتر چسبانده شده را انجام دهند. فایلی ارسال می شود لطفا توسط بچه ها روان خوانی شده و به صورت ویس ارسال شود و یک دیکته از متن ارسالی نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: داستان یک توپ برای همه و داستان تصویری جنگل برای همه برای بچه ها خوانده شد و بچه ها به سوالات مربوطه پاسخ دادند.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز بچه ها مرور کسره ربط و آشنایی با مخل قرار گیری ِ ربط و ی میانجی داشتند. ترکیب کلمه را انجام دادند.
تکلیف: کاربرگی که در دفتر چسبانده شده را انجام دهید.بچه هایی که غایب بودند فایل ارسال شده تکالیف را انجام دهند

زنگ تفریح

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: ساخت برج بلند. ابتدا فیلم و عکسهای برجهای بلند و معروف مدل های مختلف سازه ها نمایش داده شد. و بچه ها با مفاهیم فیزیک اشنا شدند این بازی با هدف افزایش مهارتهای جمعی و تقویت خلاقیت کودکان و افزایش تمرکز و قدرت حل مساله می باشد.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان یاد گرفتند چگونه مرحله به مرحله پلنگ صورتی را نقاشی کنند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: