فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز بچه ها مرور کسره ربط و آشنایی با مخل قرار گیری ِ ربط و ی میانجی داشتند. ترکیب کلمه را انجام دادند.
تکلیف: کاربرگی که در دفتر چسبانده شده را انجام دهید.بچه هایی که غایب بودند فایل ارسال شده تکالیف را انجام دهند

زنگ تفریح

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: ساخت برج بلند. ابتدا فیلم و عکسهای برجهای بلند و معروف مدل های مختلف سازه ها نمایش داده شد. و بچه ها با مفاهیم فیزیک اشنا شدند این بازی با هدف افزایش مهارتهای جمعی و تقویت خلاقیت کودکان و افزایش تمرکز و قدرت حل مساله می باشد.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان یاد گرفتند چگونه مرحله به مرحله پلنگ صورتی را نقاشی کنند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام ریاضی آشنایی و تثبیت عمل جمع و تفریق سرعت در محاسبه و آشنایی با جمع و تفریق نظام دار.
تکلیف: فایل پی دی افی که فرستاده شده در دفتر بنویسید و جمع نظام دار عدد 6 و 7 و8 را بنویسید

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: شناخت احساسات مثبت و منفی همراه با بازی بازی‌های که انجام شد بازی پانتومیم احساسات (از دانش آموزان خواسته شد احساسات خودشون رو به صورت پانتومیم اجرا کنند) بازی بغلی بگیر احساسات (هر دانش آموز این جمله رو میگه بغلی بگیر چی رو بگیرم احساسم رو چی کارش کنم بده بغلی و با صورتش یک احساس رو نشون میده) صحبت در مورد ترس ها و اینکه قرار نیست بگیم ترس نداره، قراره تعادل احساسات بدنمون رو حفظ کنیم. آموزش تکنیک شمارش معکوس برای کاهش اضطراب، خشم و ترس
تکلیف: لطفا کارتون inside out رو مشاهده کنید تا در موردش صحبت کنیم. لطفا بازی بغلی بگیر رو در جمع های خانوادگی اجرا کنید. لطفا بازی پانتومیم احساسات رو در جمع های خانوادگی اجرا کنید.

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام آشنایی با نحوه بوجود امدن شب و روز. آشنایی با خورشید به عنوان منبع اصلی انرژی شناخت خورشید به عنوان ستاره خورشید به عنوان انرژی مورد نیاز موجودات زنده آشنایی با حرکت وضعی روشنایی شب و روزو منبع اصلی آن. شناخت اینکه زمین حرکت آرام دارد و نوری از خود ندارد.
تکلیف: پسر گلم یک حیوان شب زی (حیوانی که در شب فعالیت می کند) انتخاب کن عکس آن روی مقوای آ4 بچسبان و درزیر آن چندجمله ی کوتاه بنویس تا روز یکشنبه هفته آینده تحویل داده شود

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: درک مطلب (پرلز):داستان المر کار شد.(دانش آموز ها با هدف درک مطلب و روان خوانی در طی داستان با مفاهیم فردیت و‌پذیرش خود،تفاوت های فردی و احترام به آنها و دوستی و برقراری ارتباط با یکدیگر آشنا شدند.
تکلیف: داستان المر را برای خانواده خود بازگو کن
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: