فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سید محمدحسین شهریار

علوم سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: 1.حالت‌های مواد (با دستکش‌های یخ-آب-گاز)توضیح داده شد. 2.کاربرگ داده شد. 3.بازی توپ و سبد برای حالت‌های مواد انجام شد.
تکلیف: دانش آموزانی که تمایل دارند فرآیند تبدیل جامد به مایع و مایع به جامد با آب کردن و سرد کردن شکلات در منزل به کمک والدین انجام دهند.

فارسی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: 1. توضیحی درباره علامت مخالف و هم معنی در کلاس داده شده است. 2. در کلاس با بازی دارت کلمات هم معنی و مخالف پیدا کردیم.
تکلیف: 1.یک کتاب داستان بخوانید و کلمات هم معنی و مخالفی که داخل کتاب هست در دفتر نوشته و آورده شود. 2. دفتر،مداد سیاه و سفید،مداد رنگی تراش و پاک کن حتما همراه دانش آموزان باشد. 3. یک قطعه عکس 3×4به کلاس آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: موضوع Food از کتاب ODI 1 تدریس شد. مسابقه ی پازل Food با هدف آشنایی بیشتر انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 70 و 71 کتاب تمرین و تکرار شود.

ریاضی سوم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: 1.توضیح درباره ساخت اعداد و جدول ارزش مکانی داده شد. 2.قراردادن اعداد در جدول ارزش مکانی و استفاده از دسته های صدتایی و ده تایی و یکی توسط دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: دانش آموزانی که تمایل دارند با استفاده از کاغذ رنگی و مقوا جدول ارزش مکانی درست کنند و تا روز سه شنبه همراه خود به کلاس بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: با سلام امروز ما بازی مار و پله (snakes and ladders) را انجام دادیم. این بازی سوالاتی راجع به خصوصیات شخصی داشت با هدف آشنایی بیشتر. همچنین یک worksheet که در مورد خصوصیات شخصی بود را حل کردند و 5 دقیقه دقیقه آخر کلاس را ما در حیاط بازی Face to face /Back to back انجام دادیم.
تکلیف: لطفا بچه ها عکس 4*3 همراهشون بیارند و لطفا تاریخ تولد میلادی خودشون را داخل worksheet بنویسند و کسانی که worksheet شان ناقص مانده است تکمیل کرده و فردا با خود بیاورند.

زنگ تفریح

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: 1.در کلاس نمونه ای از برج با چوب و لیوان یکبار مصرف ساخته شد. 2.دانش آموزان برج های چند طبقه با هم گروهی های خود ساختند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: