فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

زنگ تفریح

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم اردو بودند و بسیار لذت بردند.
تکلیف: لطفا پسرهای عزیزم فردا 2مورد لوازم بهداشتی شخصی همراهشان بیاورند . عزیزانی که لوازم سال تحصیلی خود را نیاوردند لطفا بیاورند.

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: ابتدای کلاس شعر خطوط خوانده شد و دانش اموزان را به چالش شناخت خطوط کشیدیم .و مثال های عینی خطوط در کلاس زده شد . الگو های متنوع خطوط در اختیار دانش اموزان قرار گرفت و با استفاده از نخود و لوبیا خطوط را ردیابی کردند .
تکلیف: دانش اموز در محیط اطراف مثل خانه و بیرون از خطوط خمیده و صاف و شکسته مثال عینی بزند مثلا ' خط صاف مثل خط صاف کنارکمدو ............

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: موضوع greeting تدریس شد. Hello How are you ?I'm fine تمرین و مرور شد. مباحث زیر تدریس شد: .I'm not fine What's your name ? My name is... (به وسیله ی بازی)
تکلیف: مباحث زیر در منزل تکرار و تمرین شود‌. How are you ? Im fine / I'm not fine What's your name? My name is...

زنگ تفریح

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس بازی های ساختنی ،با استفاده از دومینو پسرهای گلم با مهارت خود برج هیجان ساختند این بازی اهدافی چون تقویت و هماهنگی بین چشم و عضلات دست تقویت مهارت‌های تمرکزی و حرکتی،افزایش دقت و توجه و تمرکز را نیز دارد.
تکلیف: لطفا فردا برای اردو حتما قمقمه ی اب همراه پسرهای عزیزم باشد.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز اولین روز از پایگاه تابستانی و اولین معارفه با پسرهای عزیزم بود . به نوبت با میکروفن جادویی با هم تفاوت های فردی هم اشنا شدیم شعر سلام را خواندیم و اموختیم یکی از ارزش های انسانی احترام به هم و تفاوت های همدیگر است. (متن شعر سلام ) سلام به ماه و ماهی به خورشید و ستاره من به تموم دنیا میگم سلام دوباره وقتی که از راه میام چه پر توان چه خسته سلام شبیه غنچه روی لبم نشسته سلام یه گنج زیباست که توی سینه ی ماست سلام میگم چون سلام هدیه ی خوب خداست
تکلیف: لطفا پسرهای عزیزم فردا همراهشان مقداری (نخود،لوبیا) چسب ماتیکی و مدارنگی باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: محمدشاهی، پگاه
فعالیت: تدریس مکالمه ی : Hello... How are you ? I'm good.
تکلیف: تکلیف نداریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: