فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
تکلیف: پسرم الگوهای زیر را حفظی بنویس. 2تا 2تا. 5تا 5تا. 10تا10تا. جمع و تفریق اعداد زیر را بنویس. =5+5+5+15. =15+5+10+20. =15_30. =20+5+15. =60_30+40. =5+5+5+5. =10_10_50

علوم اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز درس علوم فصل (از خانه تا مدرسه) تدریس شد و کتاب کار این بخش تا صفحه 118 انجام شد .حل شد.

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: کااب کار فارسی صفحه 244 کامل شد / روان خوانی صفحه 243 انجام شد ./ارمغان 25 انجام شود (به غیر از علوم )
تکلیف: پسرم لطفا کتاب کار فارسی و کتاب فارسی خود را باز کن درس (ع و درس ضاد را باز کن) و کلماتی با این نشانه هارا پیدا کن و دفتر تلاش خود بنویس. والدین عزیز لطفا اجازه دهید صفر تا صد کار را خود بچه ها انجام دهند هدف از پیدا کردن کلمات تقویت ادراک دیداری در دانش اموز است.

ریاضی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 159 انجام شد .
تکلیف: پسرم جمع های زیر را به صورت ذهنی انجام بده. 10+15+5 5_15+10+25 15_30+10+20 5+5+5+15 40+7 10_30_50 از عدد 50 تا 90 در دفتر تلاش بنویس ./

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز دیکته تشخیصی (س،ث،ص) داشتیم / روان خوانی کتاب کار انجام شد .
تکلیف: املا از نشانه (ض) تمرین شود .(کتاب کار و کتاب فارسی) پسرم از روی کتاب فارسی کلماتی که نشانه (ذ،ز، ض) دارند درس رضا ، سفر دلپذیر ، سرباز را پیدا کن و در دفتر بنویس

ریاضی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: تم 23 کتاب ریاضی تا آخر صفحه 158 انجام شد . /کتاب کار ریاضی تم 23 1صفحه انجام شد .
تکلیف: پسرم 10 جمع و تفریق بنویس و جواب را به صورت ذهنی بنویس. الگوی 5تا 5تا تا عدد 50. الگوی 2تا 2تا تا عدد 60 . الگوی 4تا4تا تا عدد 40. در دفتر تلاشت بنویس و فردا با خود به همراه بیاور.

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز کتاب کار فارسی صفحه 242 با موضوعات جمله سازی:کلمات هم معنی و داستان نویسی انجام شد./ روان خوانی کتاب کار انجام شد .
تکلیف: جدول تشخیصی:پسرم لطفا با نشانه های (ز،ذ،ض) سه ستون تعریف کن و برای هر کدام 10 کلمه بنویس./ فردا املا تشخیصی نشانه های (س،ث،ص) داریم لطفا جدول در دفتر املا نوشته شود .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس نوزدهم (مالیات) تدریس شد. انیمیشن طنز مالیات برای نوسازی مدارس گذاشته شد. انیمیشن مهارت زندگی (اموال عمومی) گذاشته شد.
تکلیف: خواهشمند است تکلیف درس نوزدهم صفحه 144 را انجام دهند.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام ،امیدوارم سال جدید را به خوبی و سلامتی آغاز کرده باشید. امروز ما مروری بر درسهای داده شده داشتیم تا عزیزانمان بهتر آماده پذیرای مطالب جدید باشند. ما در مورد کیش دادن و رفع کیش و مات کردن ،چندین نمونه کار کردیم ،همچنین در مورد مرکز اهمیت آن گسترش مهره ها وسوارهای سبک( اسب و فیل ) و سوارهای سنگین ( رخ و وزیر ) صحبت کرده و مروری بر مات با وزیر و مات با رخ و وزیر داشتیم . آموزش مات با دو رخ را به عزیزانمان آموزش دادیم . در مات کردن با دو رخ نکته مهم دانستن نقاط قوت و ضعف رخ است . نقطه قوت رخ در دور زنی آن است ،یعنی هرچقدر رخ از مهره ها دور تر باشد قدرت عمل بیشتری خواهد داشت و نقطه ضعف رخ در قطر های آن است یعنی حریف می تواند از طریق قطر به رخ آسیب بزند ،ما در جلسات بعدی نیز بیشتر روی این مات ها کار خواهیم کرد. موفق باشید.

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز درس 20 کتاب فارسی (رضا) تدریس شد از روی درس خوانده شد. نشانه ی جدید همراه با قصه و ایجاد انگیزه تدریس شد. 2 صفحه از کتاب کار فارسی تدریس شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 241 کتاب کار فارسی را حل کن./ کارت کلمات درس ضاد ساخته شود.حضرت،وضو،ریاضی،ضربه، حوض،بعضی،رضا،مریض،ضعیف/املا تا نشانه ضاد نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز نگارش نشانه ی ضاد(ض) آموزش داده شد. 3 صفحه کتاب نگارش نوشته شد.

ریاضی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روزبخیر امروز مروری بر فارسی و ریاضی داشتیم .

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب سال 1403 رو به همه شما عزیزان تبریک عرض می کنم امیدوارم سال خیلی خوبی رو شروع کرده باشید و کلی اتفاق شاد براتون بیفته. کلاس امروزمون به 34 سالگی بچه ها اختصاص داشت قرار بود خودشون رو توی 34 سالگی تصور کنند و نقاشی بکشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: