فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ارزیابی کتاب Math انجام شد. علاوه بر آن، پاسخ بخشی از تمریناتِ درس 8 کتاب کار ODI2، در کلاس چک شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: ارزیابی کتاب Science انجام شد. برای روز دوشنبه، مورخ 17 اردیبهشت، تمام فصل های کتاب Math در منزل مطالعه و تمرین شود. لطفا تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.
تکلیف: لطفا برای فردا، کتاب کار همراه زبان آموزان باشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: پروژه ی مربوط به کتاب Science با زبان آموزان انجام و کاردستی هرم غذایی به صورت گروهی، درست شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، تمریناتِ صفحات 96 و 97 کتاب ODI2 در کلاس، انجام شد. علاوه بر آن، لغاتی در ارتباط با فرودگاه و سفر با هواپیما در صفحه 97 کتاب ODI2 به دانش‌آموزان تدریس شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، بخش سوم پروژه کتاب Science 3 انجام و مباحث Push/Pull/Properties of materials در کلاس تمرین و مرور شد. برای روز یکشنبه، مورخ 16 اردیبهشت ماه، تمام مباحث کتاب Science و برای روز دوشنبه، مورخ 17 اردیبهشت، تمام فصل های کتاب Math در منزل مطالعه و تمرین شود. لطفا در این دو روز، تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغاتی در ارتباط با روز مادر در صفحه 94 کتاب ODI2 به دانش‌آموزان تدریس و تمرینات این صفحه، در کلاس انجام شد. برای روز یکشنبه، مورخ 16 اردیبهشت ماه، تمام مباحث کتاب Science و برای روز دوشنبه، مورخ 17 اردیبهشت، تمام فصل های کتاب Math در منزل مطالعه و تمرین شود. لطفا در این دو روز، تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحاتِ 89 و 88 کتاب کار، در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، بخش دوم پروژه کتاب Science3 انجام و مباحثِ قسمت های مختلف گیاه و وزن کردن اشیاء، تمرین و مرور شد. علاوه بر آن، تمرینات 5 و 6 کتاب ODI2 نیز در کلاس، انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا لغاتِ درسِ 8 کتاب ODI2، در منزل تمرین و مطالعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: