فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ حرف Zz و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ Zz در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 57 و 58 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان، آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا تمرینات صفحه 65 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شده و برای فردا، کتاب ALV Phonics 2 و کتاب کار ALV Phonics همراه دانش‌آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ارزیابی کتاب Math انجام شد. علاوه بر آن، اجرایِ شعر الفبایِ انگلیسی، در کلاس تمرین و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: ارزیابی کتاب Science انجام شد. برای روز دوشنبه، مورخ 17 اردیبهشت، تمام فصل های کتاب Math در منزل مطالعه و تمرین شود. لطفا تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، نوشتن معادله تفریق و پاسخ دادن به آن از روی شکل در صفحات 42 و 43 کتاب Math 1، به دانش‌آموزان تدریس شد. برای روز یکشنبه، مورخ 16 اردیبهشت ماه، تمام مباحث کتاب Science و برای روز دوشنبه، مورخ 17 اردیبهشت، تمام فصل های کتاب Math در منزل مطالعه و تمرین شود. لطفا در این دو روز، تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.
تکلیف: برای روز دوشنبه، کاربرگ داده شده به دانش‌آموزان در ارتباط با مبحث تفریق انجام و به مدرس زبان، تحویل داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صدای or و نحوه خواندن و نوشتن لغاتی که این صدا در آن ها تکرار می شود؛ تمرین و مرور شد. برای روز یکشنبه، مورخ 16 اردیبهشت ماه، تمام مباحث کتاب Science و برای روز دوشنبه، مورخ 17 اردیبهشت، تمام فصل های کتاب Math در منزل مطالعه و تمرین شود. لطفا در این دو روز، تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا لغاتِ horn/sports/storm/for/landlord/transport در منزل تمرین و تکرار شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: