فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: تمامی کتب کار و دانش آموز تصحیح شد و روی صفحه اول هردو کتاب، نمرات نوشته شده است. (دانش اموزانی که تحویل نداده اند، نمره ای دریافت نخواهند کرد) + امتحان زبان نهایی ترمیک برگزار شد.
تکلیف: دوشنبه مورخ 24م اردیبهشت امتحان مکالمه و خوانداری (reading) خواهید داشت. + به ویدئوی خلاصه گویی کتاب داستان در روز دوشنبه نمره داده خواهد شد. بنابراین اخرین فرصت شما برای ارائه ویدئوها می‌باشد. + فیلمبرداری پروژه علمی انجام خواهد شد. + برای جبران نمرات کتب دانش اموز و کتب کار خود تا روز دوشنبه فرصت خواهید داشت.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 117 (گرامر گذشته ی ساده و نشانه هایش را به طور کامل مرور کردیم. + تمرینات مرتبط با آن را از شماره 5 تا انتهای صفحه انجام دادیم + بازی مرتبط با ان را انجام دادیم.) + صفحه 118 و 119 (لغات مربوط به "حیوانات مزرعه و حیوانات خانگی" را یاد گرفتیم. تمرینات مرتبط با آن را در کتاب انجام دادیم و سپس بازی مرتبط با "حیوانات مزرعه" را نیز انجام دادیم.) + صفحه 119 (شکل منفی گرامر "گذشته ی ساده" را مرور کردیم. گذری بر شکل سوالی آن کرده و تمرینات مرتبط با گرامر را در کتاب انجام دادیم.) + صفحه 120 و 121 (مهارت های زندگی مربوط به "تصمیم گیری با یکدیگر را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را نیز انجام دادیم) صفحه 156 و 157 (تمرینات مرتبط با گرامر دروس 19 و 20 را انجام دادیم و رفع اشکال شد)
تکلیف: * آزمونِ پا به پا روز پنجشنبه 21 اردیبهشت برگزار میشود. * + هفته آینده شنبه مورخ 22م اردیبهشت امتحان نهایی خرداد زبان ترمیک و امتحان مکالمه و خوانداری خواهید داشت. + کتاب دانش اموز صفحات 122 و 123 را تکمیل کنید. + روز شنبه مورخ 22 اردیبهشت : اخرین فرصت نمره دهی کتاب کار و کتاب دانش اموز و ویدئوی خلاصه ی کتاب داستان می‌باشد.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 116 و 117 (لغات مربوط به "حیوانات وحشی" را یاد گرفتیم). + صفحه 117 (گرامر گذشته ی ساده را به طور کامل یادگرفتیم. و تمرینات مرتبط با ان را تا انتها انجام دادیم -سوال 5-).
تکلیف: کتاب کار درس 20 تا انتهای صفحه 85 تکمیل گردد + کتاب دانش اموز صفحات 120 تا 123 و صفحه ی 157 را حتما تکمیل کنید. + فلش ویدئوی خلاصه ی کتاب داستان خود را تحویل دهید. (پی دی اف کتاب داستان بارگزاری شده در کاربرگ را دانلود کنید. آن را خلاصه کرده و سپس، خلاصه ی کتاب داستان را در ویدیوئی که از خود میگیرید از حفظ تعریف کنید و ویدئوی نهایی از خود را در فلش تحویل دهید). + فیلمبرداری از پروژه علمی "چرخه غذایی" نیز انجام خواهد شد. بنابراین لطفا پوسترهای خود را اورده و آمادگی لازم برای ارائه آن را داشته باشید . + تمامی صفحات کتاب کار از درس 1 تا درس 20 را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص آن را تکمیل نمایید. + هفته آینده شنبه مورخ 22م اردیبهشت امتحان نهایی خرداد زبان ترمیک و امتحان مکالمه و خوانداری خواهید داشت. اگر سوالی داشتید روز چهارشنبه درخدمتم

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: امتحان همگام 4 برگزار شد. + صفحه 115 (سوالات پرسشی wh دار را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با آن را نیز انجام دادیم)
تکلیف: کتاب کار تا انتهای درس 19 یعنی صفحه ی 83 تکمیل گردد. + آخرین فرصت : قبل از رفتن به اردو در روز 4شنبه مورخ 12 اردیبهشت ماه فلش ویدئوی خلاصه ی کتاب داستان خود را تحویل دهید. (توضیحات در پرتال روز شنبه مورخ 8 اردیبهشت می‌باشد.) + نمونه سوالات کتاب اموزش و پرورش در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است. لطفا مطالعه و پاسخ ها را یادداشت نمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: