فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 A

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: تمامی کتب کار و دانش آموز تصحیح شد و روی صفحه اول هردو کتاب، نمرات نوشته شده است. (دانش اموزانی که تحویل نداده اند، نمره ای دریافت نخواهند کرد) + امتحان زبان نهایی ترمیک برگزار شد.
تکلیف: دوشنبه مورخ 24م اردیبهشت امتحان مکالمه و خوانداری (reading) خواهید داشت. + فیلمبرداری پروژه علمی انجام خواهد شد. + برای جبران نمرات کتب دانش اموز و کتب کار خود تا روز دوشنبه فرصت خواهید داشت.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: دعای مراسم فارغ التحصیلی مرور شد. همچنین اشکالات زبان آموزان رفع شد و نمونه سوال حل شد.
تکلیف: * آزمونِ پا به پا روز پنجشنبه 21 اردیبهشت برگزار میشود * آزمونِ ترمیک روز شنبه 22 اردیبهشت برگزار میشود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: دعای جشن فارغ التحصیلی را تمرین و تکرار کردیم. + فیلمبرداری و عکسبرداری برای مراسم جشن فارغ التحصیلی نهم ها انجام شد. + مرور تمامی گرامر ها و بخش های مهم دروس از درس 1 به بعد در کلاس انجام شد.
تکلیف: دعای جشن فارغ التحصیلی خود را حفظ کنید (در کاربرگ بارگزاری شده است). + روز شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه، امتحان پایان ترم خرداد به صورت کتبی (تمامی بخش های کتاب) و شفاهی (مکالمه و خواندن متون کتاب) برگزار خواهد شد. + اخرین فرصت برای نمره‌دهی کتاب کار شما در روز شنبه 22م می‌باشد بنابراین قسمت های ناقص کتاب کار و کتاب دانش اموز خود را تکمیل نمایید. + پوسترهای پروژه علمی "اقیانوس شناسی یا اطلاعات یکی از اقیانوس ها" ی خود را حتما تحویل دهید و آمادگی ارائه آن را نیز داشته باشید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: تلفظ دعای جشن فارغ التحصیلی را با یکدیگر کار کردیم و متن را با یکدیگر تکرار کردیم.
تکلیف: فردا با ظاهری آراسته جهت عکسبرداری در مدرسه حضور داشته باشید. + متن دعای فارغ التحصیلی را حفظ کنید. + کتاب کارها بررسی و نمره داده خواهد شد. (تمامی صفحات کتاب کار از درس 1 تا درس 20 را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص آن را تکمیل نمایید). + فیلمبرداری از پروژه علمی "اقیانوس شناسی یا اطلاعات یکی از اقیانوس ها" نیز انجام خواهد شد. بنابراین لطفا پوسترهای خود را اورده و آمادگی لازم برای ارائه آن را داشته باشید .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: دعای جشن فارغ التحصیلی را در کلاس خواندیم. + صفحات 122 و 123 (مهارت های مختلف دروس 17 تا 20 را از طریق حل تمرینات مرور کردیم). + صفحات 156 و 157 (گرامر دروس 19 و 20 را از طریق حل تمرینات مرور کردیم). + کاربرگ نمونه سوالات زبان کتاب آموزش پرورش را تحویل دانش آموزان دادیم و مروری بر دروس کردیم.
تکلیف: روز 2شنبه مورخ 17م اردیبهشت ماه : کتاب کارها بررسی و نمره داده خواهد شد. (تمامی صفحات کتاب کار از درس 1 تا درس 20 را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص آن را تکمیل نمایید). + فیلمبرداری از پروژه علمی "اقیانوس شناسی یا اطلاعات یکی از اقیانوس ها" نیز 2شنبه انجام خواهد شد. بنابراین لطفا پوسترهای خود را اورده و آمادگی لازم برای ارائه آن را داشته باشید . + کاربرگ نمونه سوالات کتاب اموزش پرورشی که داده شده است را تکمیل نمایید و تحویل دهید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: