فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 B

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: امتحان ترم دوم برگزار شد.
تکلیف: روز دوشنبه امتحان speaking از کل کتاب برگزار خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: نمونه سوالات کتاب آموزش و پرورش حل شدند.
تکلیف: روز شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه، امتحان پایان ترم خرداد به صورت کتبی (تمامی بخش های کتاب) و شفاهی (مکالمه و خواندن متون کتاب) برگزار خواهد شد. + اخرین فرصت برای نمره‌دهی کتاب کار شما در روز شنبه 22 اردیبهشت می‌باشد بنابراین قسمت های ناقص کتاب کار و کتاب دانش اموز خود را تکمیل نمایید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: رفع اشکال انجام شد. نمونه سوالات امتحان آموزش و پرورش حل شدند.
تکلیف: جواب کاربرگ بارگزاری شده را در فتر خود وارد کرده و به کلاس بیاورید. روز شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه، امتحان پایان ترم خرداد به صورت کتبی (تمامی بخش های کتاب) و شفاهی (مکالمه و خواندن متون کتاب) برگزار خواهد شد. + اخرین فرصت برای نمره‌دهی کتاب کار شما در روز شنبه 22 اردیبهشت می‌باشد بنابراین قسمت های ناقص کتاب کار و کتاب دانش اموز خود را تکمیل نمایید. + پوسترهای پروژه علمی "اقیانوس شناسی یا اطلاعات یکی از اقیانوس ها" ی خود را حتما تحویل دهید و آمادگی ارائه آن را نیز داشته باشید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: از ابتدا تا انتهای کتاب رفع اشکال انجام شد. نمونه سوالات کتاب آموزش و پرورش حل شد.
تکلیف: کتاب کارها بررسی و نمره داده خواهد شد. (تمامی صفحات کتاب کار از درس 1 تا درس 20 را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص آن را تکمیل نمایید). + فیلمبرداری از پروژه علمی "اقیانوس شناسی یا اطلاعات یکی از اقیانوس ها" نیز انجام خواهد شد. بنابراین لطفا پوسترهای خود را اورده و آمادگی لازم برای ارائه آن را داشته باشید .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 120 و 121 تدریس شدند. صفحات 120 و 121 : آشنایی با لغات مربوط به دوست یابی و استفاده از آنها در متن و حل تمرین های کتاب و مهارت های شنیداری و گفتاری. حل تمرین های مربوط به امتحان نهایی کتاب آموزش و پرورش.
تکلیف: یک متن نوشته و در آن خانواده خود را در 70 لغت توصیف کرده و از گرامر صفحه 117 و 119 استفاده کنید. ( adverbs of degree , adverbs of manner ) کاربرگ بارگزاری شده را پرینت گرفته و یا جواب سوالات را در دفتر وارد کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: