فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: آزمون ترمیک برگزار شد.
تکلیف: آزمون اسپیکینگ روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: نمونه سوالاتِ prospect تمرین شد، و زبان آموزان پروژه ی علمی خود را ارائه دادند.
تکلیف: * آزمونِ پا به پا روز پنجشنبه 21 اردیبهشت برگزار میشود. * آزمونِ ترمیک روز شنبه 22 اردیبهشت برگزار میشود. مواد امتحانی: دروسِ 1 تا 9

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه ی 105 تدریس شد. این بخش در مورد نحوه ی استفاده از conjunction ها (حروف ربط) و modifier (توصیف کننده) ها بود، از زبان آموزان خواستیم تا دومتنِ ارائه شده در کتاب را بخوانند و conjunction های موجود را پیدا کنند. در پایانِ کلاس دانش آموزان یک پاراگراف در مورد اتاق مورد علاقه شان نوشتند و از حروف ربط ها و modifier ها استفاده کردند. آزمون همگام را به صورت گروهی چک کردیم و اشکالات زبان آموزان رفع شد.
تکلیف: آزمون پایانی (ترمیک) در تاریخ 22 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. مواد امتحانی: دروسِ یک تا 9 کتابِ solution

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: بخشِ باقی مانده از صفحه ی 104 تدریس شد. در این قسمت عباراتی یاد گرفتیم که با استفاده از آنها بتوانیم عکس ها را توصیف و مقایسه کنیم. چهار عکس در اختیار زبان آموزان قرار گرفت و از آن ها خواسته شد تا با استفاده از عباراتِ تدریس شده آن ها را توصیف کنند. زمان هایِ گذشته ی ساده simple present و حال کامل present perfect نیز مرور شد. آزمون همگام برگزار شد.
تکلیف: نمونه سوالاتِ کتاب آموزش و پرورش در بخشِ تکالیف آپلود شده است، لطفا مطالعه و انجام شود. جلسه ی بعد پاسخ سوالات را به همراه داشته باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: