فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 4

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ استفاده از خط کش آموزش داده شد و مهارت کشیدن خط صاف و بلند تدریس و تمرین شد. _ مفهوم اندازه گیری اشیا به روش غیراستاندارد و مبتدی، تمرین و مرور شد. _ صفحه 54تا 56 کتاب ریاضی مربوط به تم 8 ، کار و انجام شد .

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** -سومین شکل از خانواده ی نشانه (ی) تدریس شد.(ی آخر) -کلمات مربوط به آن تمرین شد . _ مفهوم « می » کاری ، تدریس شد. کتاب نگارش ، درس داده شده و کار و انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم نمونه سوالات فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و با دقت و حوصله انجام بده و بنویس.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس هفتم ( خدمات بانک) تدریس شد. کارتون گاگولا و وام بانکی نمایش داده شد. داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد. کتاب داستان این هفته: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ . همراه دانش آموزان به نمایشگاه کتاب رفتیم و نحوه خرید کردن ، ارزش کالای خریداری شده ، محاسبه پول هر کتاب به صورت عملی به دانش آموزان آموزش داده شد .
تکلیف: لطفا فعالیت کلاسی و منزل درس هفتم صفحه ی 59 و 60 کتاب سواد مالی انجام شود.
فعالیت: باسلام به مناسبت روز بدون کیف لطفا فردا دانش آموزان با کیف خالی در مدرسه حاضر شوند.

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: در زنگ ریاضی مفهوم کم کردن را باهم تمرین کردیم . عدد نویسی 6-7-8را یاد گرفتیم .
تکلیف: دختر گلم از عدد 1تا 8 را با دقت پشت سر هم در بنویس.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ امروز کلمات و ترکیبات با دو حالت "" ی وسط "" آموزش و تمرین شد. کتاب نگارش تمرین مربوط به ( ی)وسط انجام شد .
تکلیف: دخترم سر مشق ها و جمله سازی های فایل را با دقت انجام بده.برای روز چهارشنبه بیاورند.

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: تدریس کلیات آداب غذا خوردن انجام شد و نمایش آن با کمک بچه ها اجرا شد
تکلیف: لطفا از دانش آموز بخواهید آداب غذا خوردن را برایتان تعریف کند و با هم آن را تمرین کنید. (لطفا برای دوشنبه هفته آینده دانش آموزان یک کارد بی خطر و چنگال و خمیر بازی و بشقاب همراه داشته باشند)

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا در زنگ ریاضی کتاب زنبوری صفحه 51و 52 انجام شد .
تکلیف: دختر گلم الگو های صفحه ی 53را در منزل کامل کن .

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه چهار شکلی « ای ی ی ای » تدریس شد. _ ترکیبات و کلمات به سه حالت « ای اول، ی وسط ، ی آخر کار و تمرین شد. "" دقت بفرمایید ای آخر مستقل تنها معرفی شده و طبق قاعده آموزش الفبا ،فعلاً درس داده نشده است ، پس کلمات با این حالت مشق و تمرین انجام نشود."" با توجه به اینکه درس (ای) اول به صورت کامل تدریس شده است ،مباحث مربوط به این بخش در کتاب نگارش حل شده است و بقیه ی قسمت ها در روزهای آتی کامل خواهد شد. بازی بخوان و پیدا کن جهت تمرین روان خوانی دانش آموزان در کلاس انجام شد. صفحه ی 80و83 کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم حتما مانند فایل سر مشق های زیر را بخوان و بنویس .

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: انتخاب قسمتی از تصویر، چرخش و بزرگنمایی آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: دختر دانای من امروز با عدد نویسی عدد 4و 5 آشنا شد.
تکلیف: دخترگلم عدد 4و 5 را از هر کدام یک خط داخل دفتر تمرین بنویس .

علوم اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: در زنگ علوم ،فصل چهارم علوم با عنوان دنیای جانوران آشنا شدیم . در این فصل انواع راه رفتن حیوانات ، نوع غذا ها و محیط زندگی آن ها را یاد گرفتیم . با چرخه زندگی مرغ آشنا شدیم.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان با اسم نشانه چهار شکلی (ای) آشنا شدند.
تکلیف: دخترم روان خوانی صفحه ی 81 کتاب کار فارسی را به خوبی تمرین کن تا بتوانی به سوالات صفحه ی 82 به آسانی پاسخ دهی. دیکته فراموش نشود .

املا اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ دیکته تا نشانه (ت) گفته شد .

قرآن اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _صفحات 30 و 31 کتاب قرآن با مفهوم و اهمیت تکریم خانواده ، تدریس شد . _ همخوانی و مرور سوره های ناس ، کوثر ، توحید را انجام دادیم و دل هایمان را نورانی کردیم.

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا مفهوم قرینه مرور شد . عدد 3 را یاد گرفتیم . کتاب کار علوی صفحه 52 تا54 مربوط به تم هفتم به صورت پرسش و پاسخ کامل شد.
تکلیف: دخترم می توانی سرگرمی صفحه 55 کتاب کار را انجام دهی.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها در کلاس آنلاین امروز کتاب نگارش صفحه ی 54 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد. کتاب کار فارسی علوی صفحه 77 و 78 مربوط به نشانه ی (ن) را با دقت انجام دادیم .
تکلیف: دختر گلم حتما روان خوانی صفحه 75 را در تمرین کن و با دقت بخوان . پس از اینکه به خوبی تمرین کردی ، صفحه ی 76 کتاب کار را با توجه به روان خوانی با دقت حل کن . روز شنبه املا تا نشانه (ت ) داریم .خوب خوب تمرین کن تا مانند همیشه بدرخشی . ارمغان شماره8 را مثل همیشه تمیز و درست بنویس. در هفته ی پیش رو تدریس نشانه چهار شکلی (ای ) را داریم.

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی گرم کردن با کلیپ ورزشی انجام فعالیتهای جنبشی بررسی جلسه اول کتاب ورزش علوی انجام بازی برعکس بشین و پاشو
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: