فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 6

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ برنامه مطالعاتی / تمرین و تکرار مفاهیم ریاضی و حل و درک مسئله ، کار و انجام شد. _ بر روی تخته ی آموزشی مفاهیم ساعت، جدول ارزش مکانی و عددنویسی به عدد و حروف و دیکته فعالیت و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای مهربان *** دختران فرشتگانی هستند ، از آسمان بر روی زمین برای پر کردن قلب ما با عشق و ذوق زندگی بی پایان ... """ خداوند لبخند زد ، دختر آفریده شد. لبخند خدا ، روزت مبارک ."""
تکلیف: عزیزدلم ، « روز شنبه آخرین املا از کل نشانه های فارسی را داریم ، خوب تمرین کن تا مثل همیشه تلاش شما درخشان باشد.» « از کل مفاهیم کتاب علوم ، مرور کن تا روز شنبه با آمادگی در ارزشیابی حضور داشته باشی . »

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات کششی و جنبشی 2) تقویت مهارتهای پایه ( شوت کردن ، هماهنگی اعضا ، پریدن ، تعادل ، استقامت عضلانی ، کار گروهی )

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: تکرار درسهای گذشته را داشتیم.
تکلیف: کتاب تا آخر صفحه انجام شود. بازی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ برنامه مطالعاتی / تمرین و تکرار ریاضی کار و انجام شد. _ عددنویسی به رقم و حروف 1 تا 40 در دفتر مشق دختران گلم ، کار و انجام شد. _ جمع و تفریق اعداد در دفتر مشق انجام شد. _ الگوی عددی به ترتیب و معکوس یکی یکی تمرین و کار شد. _ الگوی عددی به ترتیب و معکوس پنج‌تا پنج‌تا تمرین و کار شد.

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ برنامه مطالعاتی / تمرین و تکرار فارسی ، کار و انجام شد. _ املا از کل نشانه های فارسی گفته شد ، ارزیابی و لحاظ شد. ( به مناسبت روز دختر ، فردا عروسک پولیشی مناسب و مجاز همراه دختران گلم باشد ، نیاز نیست کتاب و دفتر با خود بیاورند. )
تکلیف: دختر زرنگم ، امشب یک صفحه کامل به مادر یا پدر دیکته بگو و سپس املای آن ها را خودت تصحیح کن و غلط نویسی عامدانه آن ها را پیدا کن.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: ارزشیابی سواد مالی نوبت دوم انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ برنامه مطالعاتی / تمرین و تکرار مفاهیم ریاضی و حل و درک مسئله ، کار و انجام شد. _ مهارت تحلیل مسئله و تشخیص راه حل تمرین شد.

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ برنامه مطالعاتی / تمرین و تکرار مفاهیم املا و روان خوانی ،کار و انجام شد. _ نامه خوانی ( مشق خلاق دختران گلم ) به صورت فرد به فردی توسط خود دانش آموزان زرنگ در کلاس انجام شد.
تکلیف: دختر زرنگم فردا املا از کل نشانه های فارسی داریم ، خوب تمرین کن تا نتیجه تلاش شما درخشان باشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: صحبت درباره ی مشکلات در دایره دوستی انجام شد و راهکارهای مناسب برای حل آنها بررسی شد، تفاوت بین راهکار حل مشکل و علت به وجود آمدن آن مطرح شد و نحوه صحیح حل مسائل آموزش داده شد

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ تمرین و مرور / برنامه مطالعاتی درس فارسی انجام شد. _ دیکته از کل نشانه های فارسی گفته شد ، ارزیابی و لحاظ شد.
تکلیف: عزیزدلم روی برگه A4 با ذهن خلاق و جمله سازی خودت ، دل نوشته ی خداحافظی با کلاس اول و آموزگارت بنویس و حتما فردا به خانم معلم تحویل بده.

قرآن اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _صفحه 76 و 77 و 78 کتاب قرآن درس داده شد. _ پیام قرآنی تدریس شد. _ ترجمه و درک مفهوم صلوات شرح داده شد. _ لوحه خوانی 29، 30، 31 و 32 تدریس و انجام و کار شد.

رایانه

مدرس: فغانی، فاطمه
فعالیت: آموزش دستور تکرار حرکت در بلوک‌های نارنجی تمرین و اجرای پروژه شماره 5 کتاب: حرکت در جنگل

هوش و ریاضی

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظِم *** _ عدد نویسی از یک تا بیست به صورت عدد و حروف در دفتر مشق تمرین شد. صفحات 67 تا 70 کتاب کار هوش ریاضی کار و انجام شد. سوالات تحلیلی آن توضیح و حل شد.
توضیح: عزیزان دلم شنبه دیکته از کل فارسی داریم ، تمرین کن تا با آمادگی املا بنویسی . « ارمغان هفته شماره 31 را انجام بده و حتماً شنبه تحویل خانم معلم بده . »

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات کششی 2) انجام تست علوی (حفظ تعادل ،انعطاف پذیری، تقویت عصب و عضله ، مهارت هدف گیری ، پرتاب توپ )

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: تکرار درسهای گذشته را داشتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 30و 31انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: