فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 6

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: صفحه 26 (مربوط به معرفی شابلون و تدریس استفاده و کاربرد آن انجام شد.) صفحه 27 (تمرین و تکرار چوب خط و طرز درست نوشتن آن انجام شد.)

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « اَ َ » تدریس شد . _صفحه 20 کتاب فارسی درس داده شد . _ صفحات 47 تا 50 کتاب کارفارسی علوی مربوط به نشانه تدریس شده کار و انجام شد . یادبود انگیزشی آموزشی فردا با حضور سماجان جان‌نثاری تحویل دختران گلم داده می‌شود.

نگارش اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: _ صفحه 31 مربوط به درس جدید حل شد. _ جدول ترکیب ( جدول دوستی ) آموزش و کار شد. _ صدا کشی (نخود نخود) تمرین و تکرار شد.
تکلیف: دختر زرنگم سرمشق های داده شده را بادقت بنویس ، صفحه 32 و 33 کتاب نگارش را مرتب و خوش خط بنویس. (یادت باشد باید موقع نوشتن، هرآنچه را که می‌نویسی بگو و بنویس تا موفق و باسواد شوی.)

قرآن اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _ درس اول کتاب قرآن ، تدریس شد. _ پیام قرآنی « بسم الله الرحمن الرحیم » با معنی و هدف ، تفسیر و کار شد. شعر مربوطه کار و همخوانی شد. _ سوره‌ی توحید کار و همخوانی شد. سوره‌ی توحید به صورت تک به تک با دختران گلم کار شد. _ شعر مربوط به معنی سوره‌ی توحید در کلاس خوانده و درباره‌ی آن با دخترانم گف‌وگو شد.

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ آموزش لبه ، گوشه انجام و تدریس شد. _ آموزش چوب خط و شمارش صحیح با چوب خط تدریس و انجام شد. _صفحات 22 تا 25 کتاب ریاضی زنبوری و _صفحه 29 و 30 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 4 کار و انجام شد. _ معرفی و عددنویسی صحیح اعداد 1_ 2_3 در دفتر مشق ریاضی تدریس و انجام شد.
تکلیف: دفتر مشق دختر گلم فردا تحویل داده می‌شود.

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** تمرین و تثبیت نشانه « آ ا » « ب ب » انجام شد. تمرین صداکشی (نخود، نخود) فرد به فرد انجام شد.
تکلیف: مشق خلاق :دختر زرنگم ، صفحات کتاب قدیمی ، مجله ، روزنامه متن درست را با چشمان قشنگت خوب و با دقت نگاه و بررسی کن هرکلمه ای که نشانه « آ اول » « ا غیر اول » « ب غیر آخر » « ب آخر » پبدا کردی را هایلایت کن و سپس با قیچی برش بده و در یک برگه A4 بچسبان و فردا حتما برای خانم معلم بیاور.

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظِم *** _ مفهوم ماتریس ( جدول دستوری ) آموزش داده شد . _ صفحه 21 کتاب ریاضی زنبوری ، تدریس و کار و انجام شد. _ صفحات 25 و 26 کتاب کار ریاضی علوی کار و تمرین شد.
تکلیف: لطفا دختران گلم که تخته آموزشی، ماژیک و تخته پاک‌کن کوچک خود را به مدرسه نیاورده‌اند این اقلام را شنبه به همراه داشته باشند. سپاسگزارم

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی(دوره‌ی آ اول و ا غیر اول و ب غیر آخر و ب آخر) کار و انجام شد.
تکلیف: _دختر زبر و زرنگم سرمشق های داده شده را با دقت و باحوصله انجام بده. حتما بخوان و بنویس عزیزم. _ ارمغان هفته شماره 4 را انجام بده و حتما شنبه تحویل خانم معلم بده. _ جشن آب به شکرانه نوشتن اولین کلمه معنی دار و شروع باسواد شدن و یادگیری دلبندانمان برگزار شد.

نگارش اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: به اطلاع والدین گرامی رسانده میشود در هفته پیش رو نشانه « اَ َ » نشانه « د » تدریس می شود.

مهارت زندگی

مدرس: جعفری، زهره
فعالیت: درس سوم، آموزش رعایت نظم و ترتیب و قرار دادن وسایل در سر جای خود، بهمراه شعرخوانی

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: ارزشیابی مهره‌ها و مقایسه آنها با یکدیگر
فعالیت: محور هنری - اکوراویژ | آکادمی سواد مالی | آموزش سواد مالی https://ecoravizh.com/%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%87%d9%86%d8%b1%db%8c/

علوم اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: کتاب کار علوی (مربوط به فصل اول با مفاهیم سایه‌ها, برش میوه, زیرآب روی آب به صورت پرسش پاسخ فرد به فرد) تا صفحه 13 حل و کار شد.

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « ب ب » تدریس شد. _ صفحات 28 و 29 کتاب فارسی تدریس و آموزش داده شد. _ کتاب کار فارسی علوی تا صفحه 44 کار و انجام شد.

نگارش اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای بخشنده *** کتاب نگارش تا صفحه 30 کار و انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم ، سرمشق داده شده را با دقت و مرتب انجام بده. یادت باشد حتما بخوانی و بنویسی تا خیلی خوب یادبگیری و موفق باشی. لطفا حتما حتما بازخوردهای کتاب و دفتر روئیت و در صورت لزوم پیگیری و تمرین و تکرار شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس دوم ( پول توجیبی ) تدریس شد . کارتون میلاد و پول توجیبی نمایش داده شد. داستان درس دوم از روی کتاب خوانده شد. کتاب داستان اولین پول تو جیبی من معرفی شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس دوم صفحه ی 22 کتاب سواد مالی انجام شود . اولیای گرامی با سلام و عرض ادب *** به دانش آموزان یادآوری شد که کتاب سواد مالی را هر سه شنبه با خود به خانه بیاورند و تکالیف را انجام دهند و هفته آینده به مدرسه بیاورند . *** با تشکر از همکاری شما

ریاضی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: *** به نام خدای ناظِم *** _ صفحه 20 کتاب ریاضی زنبوری ، تدریس و کار و انجام شد. _ مفهوم شمارش دقیق اجزای سازنده، دقت جز به کل تدریس شد.
تکلیف: یک الگوی شطرنجی مطابق صفحه 19 کتاب ریاضی زنبوری در دفتر مشق ریاضی کشیده شود تا دخترگلمان حل و تمرین کند. (می توانید برگه شطرنجی آماده روی دفتر بچسبانید.)

فارسی اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: کتاب کار علوی تا صفحه 41( دوره‌ی لوحه‌ها و مرور آ اول و ا غیر اول) کامل شد.

نگارش اول

مدرس: میرزاجانی، انیسه
فعالیت: نیمه اول صفحه 27 کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: 1_ دختر زرنگم روی برگه A4 یک نقاشی خلاق برای آ اول ، ا غیر اول بکشد و حتما فردا تحویل خانم معلم بدهد. 2_ دختر قشنگم سرمشق‌های داده شده را با دقت انجام داده و دفتر را به مدرسه بیاورند. سپاسگزارم

هنر اول

مدرس: فرسمانه، زهرا

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: گرم کردن باحرکات ورشی برای تقویت عضلات درشت با موزیک و طبق ریتم ، بازی با کاپ گیم برای ایجاد دقت و تمرکز، هماهنگی ، بازی با حلقه چابکی برای سرعت عمل و ایجاد اعتماد به نفس

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: آموزش کلمه «اگه ممکنه...» و کاربرد آن، نحوه درخواست محترمانه از دیگران و نحوه واکنش به درخواست هایی که قابل انجام نیستند.
تکلیف: با استفاده از کلمه «اگر ممکنه...» یک داستان تعریف کنند و در داستان خود نحوه واکنش به درخواست های مقدور و نامقدور را نشان دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: