فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: Basic 24

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز، song,name, sound و کلماتی که صدای Oo در آنها تکرار میشد، مجدد مرور شد. نحوه ی نوشتن Oo (letter formation) تدریس شد. نحوه ی خواندن کلمات (blending ) تمرین شد. و در انتها tricky words و جمله خوانی تکرار شد.
تکلیف: لطفا ویدئوی آفلاین مربوط به داستان tips را برای زبان اموزان پخش کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما. song مربوط به صدای Oo در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ooآموزش داده شد. دوازده لغت که صدای Ooدر آنها بود، تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز، song, name,sound, letter formation و کلماتی که صدای Gg در آنها تکرار میشد، مجدد تکرار شد. سپس" tricky word "has تدریس شد. جمله خوانی تمرین شد. در انتها دیکته انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما. song مربوط به صدای Gg در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ggآموزش داده شد. دوازده لغت که صدای Gg در آنها بود، تکرار شد. نوشتن صحیح حرف Gg و همچنین کلمات مرتبط با حرف Gg آموزش داده شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس science امروز، دانش آموزان عزیزم قسمت های مختلف گیاهان را یادگرفتند.و برای تثبیت آن فعالیت های مختلف انجام دادند. Roots/stem/flowers/ fruit/leaves

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، تعریف story و رسیدن به صدا و action مربوط به صدای Gg انجام گرفت. همچنین song مربوط به صدای Gg در کلاس اجرا شد. نام و صدای مربوط به حرف Ggآموزش داده شد. دوازده لغت که صدای Gg در آنها تکرار می شود به دانش آموزان تدریس و جهت تثبیت صدا و لغات، بازی مرور لغات انجام گرفت.
تکلیف: لطفا از کتاب ALV notebook باقی سطور مربوط به صفحه Dd تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: