فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت صفحه 44کامل و سوال اول صفحه 45 تدریس شد و درسنامه ی کتاب کار ریاضی تا مبحث مورد نظر خوانده و انجام شد.

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فصل 6 کتاب علوم کامل تدریس شد و آزمایش علوم صفحه 59 در کلاس انجام شد . درسنامه ی فصل 6 کتاب کار علوم تا صفحه 57 مطالعه شد .

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فردا برای درس املا ،خمیر بازی فراموش نشود. فردا طبق برنامه ی هفتگی ،کتاب های برنامه ی هفتگی و دفتر ریاضی و فارسی را همراه داشته باشید . فردا کارت امتیازهای دریافتی خود را به مدرسه بیاورید .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: اذکار نماز تشهد و سلام روخوانی و روانخوانی انجام شود .

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان مقوای جشنواره که توسط مجموعه تهیه شده به تمامی شما دانش آموزان داده شد. در ادامه فعالیت رنگ آمیزی تصویر سازی در مقوا اجرا شد. مراقبت از مقوا به جهت سالم نگه داشتن آن در کلاس به عهده دانش آموز است .

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز با یک آهنگ به صورت موزیک گرام (کشیدن ریتم آهنگ با اشکال مختلف) با دانش آموزان تمرین شد. هدف: تمرکز و دقت و ایجاد خلاقیت بیشتر در دانش آموزان می باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: صفحه 22 مبحث تقریب تدریس شد.
فعالیت: با سلام اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب روز چهارشنبه 1 آذرماه در دبستان برگزار خواهد شد. دختران گلمان می توانند جهت خرید کتاب از نمایشگاه کارت بانکی و یا پول نقد همراه داشته باشند. (به صورت اختیاری) مسئولیت همراه داشتن کارت بانکی و یا پول نقد برعهده دانش آموزان می باشد. با سپاس از همراهی شما عزیزان

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی در مورد مبحث کسر با دانش آموزان دست ورزی کسر انجام شد.
تکلیف: پیتزایی را در دفتر ریاضی بکش ،آن را به هشت قسمت مساوی تقسیم کن ،دو قسمت آن را میل کن ،سپس روی 4 قسمت سس کچاپ بریز ،حال یادداشت کن چند قسمت از چند قسمت مساوی دارای سس است ؟چند قسمت از چند قسمت مساوی را خورده ای ؟ و چند قسمت باقی مانده است ؟

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: کتاب علوم و کتاب کار علوم علوی فردا فراموش نشود . عزیزانی که مطالب علوم را در کتاب یادداشت نکرده اند ،لطفا در کلاس کامل کنند .
تکلیف: تحقیق در مورد چاه ،قنات یا چشمه ی محل سکونت یا روستایتان را فردا ارائه دهید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت بند های درس پنجم فارسی گفته شد و قسمت واژه آموزی نیز تدریس شد .
تکلیف: سه کلمه ی هم نویسه انتخاب کن ،سپس با آنها جملاتی متفاوت بساز .

نگارش سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: تمرینات کتاب نگارش درس چهارم با دانش آموزان در کلاس به طور کامل انجام شد .

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم: گرم کردن- مسابقه ی دو سرعت را دادند. سپاس از توجه شما برای به همراه داشتند تغذیه ی مناسب

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث مسئولیت پذیری در قبال فکر و احساس تدریس گردید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل مورد نیاز رنگ آمیزی را به همراه داشته باشید (مداد رنگی پاستل آبرنگ)

هوش و ریاضی

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت ادامه سوالات صفحه 20 و 22 در کلاس انجام شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز مبحث جانوارن گوشت خوار وگیاه خوار را کار کردیم و یک فیلم جذاب در این رابط دیدیم.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فصل سوم کتاب ریاضی با دانش آموزان همراه با دست ورزی تدریس شد .(صفحه 44)
تکلیف: سوال 1 و 2 صفحه 44 در کتاب نوشته شود . در دفتر ریاضی خود، زمین مستطیل شکلی را بکشید،آن زمین را به 6 قسمت مساوی تقسیم کنید،در یک قسمت آن پرتقال و در 3 قسمت دیگر گلابی بکارید ،حال بنویسید در چند قسمت آن سیب و در چند قسمت پرتقال کاشته اید و چقدر از زمین شما خالی مانده .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: علوم تا صفحه 57 کتاب تدریس شد .عزیزانی که کتاب همراه نداشتند مطالب گفته شده را در جلسات بعدی در کتاب کامل کنند .
تکلیف: تحقیق صفحه 56 کتاب علوم را در دفتر فارسی نوشته (حداقل دو بند)و همراه با عکس چاه ،قنات یا چشمه که در مورد آن تحقیق کرده ای برای کنفرانس کلاسی به کلاس بیاور .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: تمرینات کتاب کار فارسی صفحه 38-40-41 در کتاب کار انجام شد .
تکلیف: از روی املادان کتاب کار فارسی یکبار املا بنویس .

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: برگزاری اردو

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: برگزاری اردو
فعالیت: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده فایل بارگذاری شده را در قسمت آزمایشگاه مطالعه بفرمایید.
توضیح: ****توجه**** با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به شرایط موجود آب و هوایی و عدم اطلاع از حضوری یا آنلاین بودن مدارس تا روزهای آتی اطلاع ثانوی دانش آموزان کتاب های خود را طبق اطلاع رسانی معلمین در پرتال همراه داشته باشند.با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: قسمت های جا مانده از تمرین های کتاب کار ریاضی و کتاب ریاضی در کلاس گفته شد و رفع اشکال شد . تمرین های دیگری نیز برای رفع اشکال با دانش آموزان انجام شد و خودشان به آنها پاسخ دادند .
تکلیف: یک برگه آچهار را به 3 قسمت مساوی تقسیم کن ،در 2 قسمت آن درخت سیب بکش ،حال در پشت برگه آچهارت بنویس چند قسمت از چند قسمت مساوی سیب کاشته ای و چند قسمت از چند قسمت مساوی از زمینت خالی است .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: آزمایش تقطیر فصل پنجم در کلاس انجام شد. آزمایش صفحه 54 کتاب درسی در کلاس انجام شد و به سوالات آنها پاسخ داده شد .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت ،ضرب المثل درس چهارم تدریس شد و درباره مفهوم آن با دانش اموزان صحبت شد . درس پنجم فارسی و درست و نادرست و درک مطلب تدریس شد ،واژه های هم معنی ضرب المثل و درس پنجم گفته شد . تکالیف دانش آموزان ملاحظه شد .
تکلیف: واژه های مخالف و هم خانواده درس پنجم در دفتر واژه نامه وارد شود .در صورت حضوری بودن فقط کتاب کار فارسی برای فردا اورده شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس 7 از کتاب مطالعات اجتماعی تدریس شد ،کاربرگه شماره 5 کتاب درسی را در منزل کامل کنید و شجره نامه ی خانوادگی خودتان را درست کنید .(تا جلسه ی آینده فرصت دارید )
تکلیف: جلسه ی آینده درس های فصل 2 کتاب مطالعات پرسیده می شود .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: از تعداد زیادی از دانش آموزان روخوانی و روان خوانی اذکار نماز ،تشهد و سلام پرسیده شد .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز مبحث ساعت صفحه بیست و یک تدریس نهایی انجام شد و تعداد زیادی تمرین جذاب کار کردیم.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام . در این جلسه اتیکت سینما رفتن (آداب سینما رفتن )آموزش داده شد. عکس ارسال شده دانش آموزان در حال گوش کردن به داستان و پاسخ به سوالات معلم هستند.

آزمایشگاه

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: با سلام و آرزوی سلامتی برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی *نکته مهم* لطفاً تمامی تکالیف ذکر شده در پرتال آنلاین روز چهارشنبه با دقت انجام شود و عکس تکالیف خود را فقط و فقط در پرتال روز جمعه بارگذاری نمایند تا معلمین با انسجام مناسب و مرتب ملاحظه و تصحیح نمایند. یادآورمی گردد پرتال فقط تا ساعت 12 شب باز می باشد و بعد از آن بطور اتومات بسته می شود، پس ارسال تکالیف را به دقایق آخر روز جمعه نگذارید و حتماً بعد از اتمام تکالیف فقط و فقط در روز جمعه بارگذاری نمایید. لازم بذکر است ارمغان هفته نیز حتماً در پرتال عکس آن بارگذاری شده و هر زمان مدرسه حضوری اعلام شد جهت تحویل به معلم با خود همراه داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت آنلاین کلاس ریاضی ،فعالیت های مرور فصل با مشارکت دانش آموزان انجام شد ،سوال 9 و 10 مرور فصل حتما در جلسه آینده رفع اشکال می شود .
تکلیف: دختر نازنینم فعالیت عملکردی صفحه 57 کتاب کار را با دقت انجام بده . فایل بارگزاری شده را با دقت در دفتر ریاضی نوشته و انجام دهید و عکس همه ی تکالیف را تا جمعه در پرتال بارگزاری کنید . عکس ارمغان هفته 8 را هم در پرتال بارگزاری کنید و در صورت حضوری شدن کلاسها آن را با خود همراه داشته باشید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت علوم آنلاین تعدادی از سوالات کتاب کار علوم با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد . لینک بارگزاری شده فندق فصل 5 را در مرورگر خود کپی و الصاق کنید و آن را ملاحظه کنید. https://hajifirouz21.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/6a2994b6f8af701dd83cc83b6b0b213155725779-144p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImY4ZDZlYjczMjE2YTg3YWYyNmExNmEwZjBmYTA3YWNiIiwiZXhwIjoxNzAwMDY2MTEzLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.wsNnqwvy-wCzdy5Avwa4BDB3ssRePM4yWAZgQa8-4kw
تکلیف: فعالیت عملکردی کتاب کار علوم صفحه 54 را انجام دهید . تحقیق های زیبای خود را روی مقوای A4 بنویسید و شکل ابرهای مختلف را با هر خلاقیتی که دوست دارید، درست کنید، گزارش دلنشین خود را در وقتی حضوری شدید به کلاس درس بیاورید، در غیر اینصورت عکس آن را در پرتال بارگزاری کنید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: از سال گذشته ضرب المثل هایی که می دانی ،یکی انتخاب کن و برای آن یک داستان زیبا بنویس .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس پنجم هدیه های اسمان به صورت کامل تدریس شد و به سوالات ان پاسخ داده شد.

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: اذکار نماز ،ذکر تشهد و سلام مطالعه شود ، شنبه از دانش آموزان روخوانی این اذکار پرسیده می شود .(شنبه نیاز به آوردن کتاب قران ندارند )
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: