فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 1
فعالیت: سلام وقت بخیر- دخترهای گلمون امروز در اردوی سینما حضور داشتند .

زنگ تفریح

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: اردوی تفریحی سینما برگزار شد.

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: دانش‌آموزان با استفاده از یونولیت و کاموا به صورت گروهی محیط اشکال مختلف را بدست آوردند‌.
تکلیف: دختر های گلم برای درس ریاضی روز یکشنبه 1402/05/01 ، بیست عدد خلال دندان همراهتان باشد.( فراموش نشود)

نجوم

مدرس: ایروانی، کتایون
فعالیت: با درود و احترام. در جلسه ی دوم کارگاه تابستانی نجوم دبستان علوی، با دانش اموزان عزیزم پیرامون ماه، تنها قمر زمین صحبت کردیم. جرم ماه، فاصله ش با زمین، و جاذبه ی ماه را نیز مورد مطالعه قرار دادیم.
تکلیف: لطفادر طی هفته با منابعی که در دسترس دارید پیرامون اولین سفر انسان به کره ی ماه مطالعه و تحقیق کنید.

علوم چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: دانش آموزان به صورت گروهی با هدف افزایش سرعت عمل و تقویت حافظه دیداری، مبحث جانوران را با بازی و یادگیری در کلاس انجام دادند‌.

ورزش چهارم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز ***بسیار مهم*** لطفا روز های ورزش به علت گرمای زیاد و جلوگیری از تشنگی دخترای گلمان داخل قمقمه هاشون مقداری تخم شربتی/خاک شیر اضافه کنید. برنامه ورزشی: گرم کردن-نرمش-دویدن-زیگ زاک-تمرین با مانع-پرتاپ ساده ی توپ-پرتاپ توپ با زیگ زاگ- پرش های ساده و مرور هفته ی قبل

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش اموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با تکنیک جذاب آبرنگ آشنا شدیم مانند: نحوه دست گرفتن قلمو -ترکیب رنگ ها و ... و فعالیت هنریمان را با موضوع طبیعت (دلخواه با سبک های متفاوت و خلاقانه )و قسمت کردن مقوا به سه بخش بوسیله چسب کاغذی آغاز کردیم قسمت اول تصویر یک شب رویایی....
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفا در حفظ و نگه داری فعالیت هنری که امروز در کلاس انجام شد کوشا باشید .و البته جلسه آینده بدون اضافه کردن طرحی به مقوا آنرا با وسیله های هنری :آبرنگ-قلمو و ...به همراه داشته باشید.

ریاضی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: مرور و یادیگیری پول، دانش آموزان با استفاده از اسکناس کاغذی و خوارکی‌هایی که قیمت متفاوت بر روی کالا درج شده بود در قالب بازی‌ویادگیری محاسبات خریدوفروش را به صورت گروهی انجام دادند.
تکلیف: تکلیف دخترهای گلم کاربرگ مرور پول را انجام دهید و فردا همراهتان باشد. نکته: دخترهای گلم در صورتی که امروز خرید نداشتید، می‌توانید از کالاهای موجود در منزل استفاده کنید.

فارسی چهارم

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: دانش آموزان با استفاده از چرخنده و برد کلمات واژه‌های جدید را در قالب بازی‌یادگیری ساختند.

زنگ تفریح

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
تکلیف: دست پخت،درست کردن ژله بستنی،با هدف تقویت مهارت اجتماعی ،حل مسئله،کار گروهی ،مسئولیت پذیری و تقویت استعدادها و توانایی دانش اموزان انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت: دست پخت با موضوع (صبحانه سالم) جهت تقویت مهارت اجتماعی ،++++ دانش آموزان به صورت گروهی با موادی که در اختیارشان قرار داده شد، صبحانه را آماده کرده و همراه دوستانشان نوش جان کردند.

نجوم

مدرس: ایروانی، کتایون
فعالیت: با درود فراوان امروز در کلاس نجوم با دانش اموزان کلاس چهارم راجع به تاریخچه ی نجوم و منشا پیدایش علم نجوم اشنا شدیم و به بررسی انواع کهکشان ها پرداختیم.
تکلیف: ندارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: