فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کنار زبان اموزان عزیزم ، مباحث گذشته را مرور کردیم و Spelling با بازی بسیار جذابی دوره شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما صفحه ی 86 کتاب کار را حل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، Spelling را در کنار هم با بازی بسیار جذابی تمرین کردیم.صفحه‌ی 111 که مربوط به Extensive reading بود انجام شد و ما با لغات جدیدی اشنا شدیم.زبان آموزان عزیزم در کنار هم متن را خلاصه و بازگو کردند و در انتها به سوالات مربوطه پاسخ دادند.همچنین ساختار Will/might/won't مرور شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما صفحه ی 85 کتاب کار را حل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،مباحث گذشته مرور شدند و صفحه ی 90 که مربوط به بخش جذاب culture بود انجام شد.در این صفحه،ما در مورد مبحث Natural disasters در کنار هم لغات جدیدی اموختیم و به سوالاتی پاسخ دادیم.در انتهای این صفحه زبان اموزانم مکالمه ی بسیار جذابی درباره ی موضوع داشتند.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما صفحه ی 84 کتاب کار را حل کنند و Spelling لغات درس 8 را تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 89 که مربوط به CLIL بود انجام شد.در این صفحه،ما در مورد مبحث The Red Sea  مکالمه ای جذاب داشتیم و در کنار هم لغات بسیار جدیدی اموختیم و به سوالاتی پاسخ دادیم.در انتها در کنار هم Poster بسیار جذابی را انجام دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار را تا صفحه ی 83 تکمیل کنند و همچنین عزیزانم با توجه به توضیحات داده شده، برای ارائه ی مبحث The Red Sea اماده باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان،ما در کنار هم صفحه ی 88 که به phonics مربوط میشد را انجام دادیم و با صداهای ft,mp,nd,nt,sk,sp,st بیشتر اشنا شدیم و در همین راستا تمرین های کاربردی انجام دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار را تا صفحه ی 83 تکمیل کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: