فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، Spelling لغات تمرین و تکرار شد و همچنین ساختار های تدریس شده مرور و در همین راستا تمرین هایی کاربردی را در کنار هم انجام دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار را تا صفحه ی 77 تکمیل کنند و Spelling لغات درس 7 را تمرین کنند.CD صفحه ی 78 گوش داده شود. پیشاپیش سالی سرشار از لبخند و سلامتی براتون آرزومندم.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، Spelling را در کنار تمرین و تکرار کردیم.صفحه‌ی 110 که مربوط به Extensive reading بود انجام شد و ما با لغات جدیدی اشنا شدیم.زبان آموزان عزیزم در کنار هم متن را خلاصه و بازگو کردند و در انتها به سوالات مربوطه پاسخ دادند.همچنین مبحث Times of day مرور شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه 74 و 75 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،مباحث گذشته مرور شدند و صفحه ی 80 که مربوط به بخش جذاب culture بود انجام شد.در این صفحه،ما در مورد مبحث Daily routines در کنار هم لغات جدیدی اموختیم و به سوالاتی پاسخ دادیم.در انتهای این صفحه زبان اموزانم مکالمه ی بسیار جذابی درباره ی Shops داشتند.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی73 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 79 که مربوط به CLIL بود انجام شد.در این صفحه،ما در مورد مبحث Going to school مکالمه ای جذاب داشتیم و در کنار هم لغات بسیار جدیدی اموختیم و به سوالاتی پاسخ دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی  72 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان مهیج ما، صفحه ی 77 کتاب که مربوط به Writing میشد انجام شد.در این صفحه زبان آموزانم با مفهوم timetable اشنا شدند و مکالمه ای کاربردی انجام دادند.در اخر در کنار هم Times of day را مرور و تمرین هایی در جهت تقویت writing انجام دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی  71 را انجام دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: