فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز مرور کلی بر مباحث قبلی و تمرین شعر داشتیم. با توجه به نزدیک شدن فستیوال زبان، لطفا زبان آموزان عزیزم غیبت نداشته باشند تا با تسلط و اعتماد به نفس در اجراهای گروهی ایفای نقش داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ، ما در کنار هم ساختار جدید What time...?How often...?را یاد گرفتیم و صفحه ی 75 را انجام دادیم و در همین راستا تمرین هایی کاربردی جهت تقویت مهارت listening & reading انجام شد و زبان اموزانم مکالمه ای جذاب داشتند. Spelling تمرین شد و در آخر شعرهای Festival تمرین شدند.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 70 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما،Spelling تمرین و تکرار شد و زبان اموزانم با ساختار تدریس شده به مثال زدن پرداختند.در ادامه صفحه ی 74 که مربوط به Times of day میشد انجام شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط بنویسند و CD صفحه ی 74 قسمت 7 گوش داده شود. morning, midday, afternoon, evening, O'clock, quarter,past,half

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ، ما در کنار هم ساختار جدید When do/did...? را یاد گرفتیم و صفحه ی 73 را انجام دادیم و در همین راستا تمرین هایی کاربردی جهت تقویت مهارت listening انجام شد و زبان اموزانم مکالمه ای جذاب داشتند. Spelling تمرین شد و در آخر شعرهای Festival تمرین شدند.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 69 را انجام دهند و Spelling لغات صفحه ی 72 را تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاداب ما ، در کنار هم Spelling را تمرین کردیم و در انتها Extensive Reading مربوط به صفحه ی 109 را روانخوانی و به سوالاتی پاسخ دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 68 را انجام دهند و Spelling لغات صفحه ی 72 را تمرین کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: