فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز ما در کلاس زبان جذابمان ،درس 5 که مربوط به at the zoo میشد را شروع و صفحه ی 52 را انجام دادیم.در این صفحه با ما لغات جدیدی اشنا شدیم و spelling انها را در کنار هم همراه با بازی بسیار جذاب تمرین کردیم همچنین در آخر درکنار هم درمورد حیوانات مکالمه ای کاربردی انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 50 را انجام دهند. https://www.aparat.com/v/En5jJ لطفا فیلم موجود در لینک بالا برای زبان آموزان عزیزم پخش شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس ریاضی انگلیسی جذاب ما ، مبحث تخصصی کسر ها مرور شد و برای اشکال مختلف کسر مربوط به آن را نوشتیم صفحه 32 از کتاب ریاضی انگلیسی نیز تکمیل شد .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، صفحه‌ی 107 که مربوط به Extensive Reading بود انجام شد.و ما با لغات جدیدی اشنا شدیم.زبان آموزان عزیزم در کنار هم متن را خلاصه و بازگو کردند و در انتها به سوالات مربوطه پاسخ دادند.همچنین مبحث Simple Past مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 47 را انجام دهندو همچنین لطفا فیلم های موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/ilYxv https://www.aparat.com/v/KtLxU روز بانوان و مادران عزیز مبارک:)

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، صفحه‌ی 51 که مربوط به review بود در کنار زبان اموزانم انجام شد. وهمچنین پرسش spelling تکرار و تمرین شد.در آخر درکنار هم با استفاده از simple past مکالمه ای کاربردی انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 45 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما، در کنار هم صفحه ی 50 که مربوط به culture می شد را کامل کردیم. در انتهای این صفحه زبان آموزانم با بازی درمورد last summer - last weekend خود صحبت کردند.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 45 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان،ما در کنار هم صفحه ی 49 را کامل کردیم.در این صفحه ما لغات جدید و مفهوم bar chart اشنا شدیم و دانش آموزانم در رابطه با موضوع weekend activities مکالمه کردند.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا کتاب کار صفحه ی 44 را انجام دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی جذاب ما ، با مبحث انواع قطب در آهنربا آشنا شدیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز جملات نوشته شده در دفتر خود را تکمیل کنند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: