فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما، ادامه‌ی صفحه ی 35 که مربوط به گرامر what was there in the house میشد انجام شد و به همراه زبان آموزانم با استفاده از گرامر و مبحث preposition بازی بسیار جذابی انجام دادیم. در نهایت لغات spelling bee را تمرین کردیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما از لغات زیر 2 خط بنویسند: Best friend,week,house, great, fantastic,frog,cool,fun. همچنین spelling bee تمرین شود،روز شنبه مورخ 1402/09/11 مسابقه spelling bee برگزار خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ،در صفحه ی 35 ما با گرامر what was there in the house اشنا شدیم و تمرین های کاربردی انجام دادیم،دانش آموزانم با استفاده از گرامر جدید و مبحث preposition به مثال زدن و مکالمه پرداختند،همچنین در نهایت بازی بسیار جذاب در کنار هم انجام دادیم
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده زبان اموزانم کتاب کار صفحه ی 30 را انجام دهند،پرسش spelling خواهیم داشت و همچنین شعر صفحه ی 34 در منزل گوش داده و تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی شاد ما ، مروری بر مطالب تدریس شده داشتیم و صفحات 22و 23 از کتاب ریاضی انگلیسی پایه چهارم تکمیل شد .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز ما با لغات جدید و تخصصی‌تری در حوزه‌ی وسایل خانه آشنا شدیم و spelling انها را با یک بازی جذاب تمرین کردیم و در انتها شعر صفحه ی 36 را تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان باهوشم از لغات صفحه ی 34 یک خط بنویسند و حتما spelling لغات را تمرین کنند،پرسش spelling خواهیم داشت و همچنین شعر صفحه ی 34 در منزل گوش داده و تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی پر از هیجان ما ، مبحث تخصصی الکتریسیته را آموختیم و در مورد انواع الکتریسیته صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیزم درمنزل اسم اشیائی که با الکتریسیته کار میکنند را در دفتر خود نام برده و مشخص کنید که از کدام نوع الکتریسیته می باشد .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ،در صفحه ی 33 ما با قسمت دوم گرامر (were the pictures in front of the tv?) اشنا شدیم و زبان اموزانم با استفاده از ان تمرین هایی کاربردی انجام دادند.همچنین قسمت listening را در کنار هم انجام دادیم. spelling bee تمرین شد.
تکلیف: زبان آموزانم لطفا برای فردا لغات 20_25 spelling bee را مرور کنند.با توجه به توضیحات گفته شده در کلاس زبان دانش آموزانم writing خواسته شده را حتما انجام دهند و همچنین فردا دیکته از لغات درس 3 کتاب ODI 3 در کلاس برگزار خواهد شد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی شاد ما ، مروری بر مطالب تدریس شده داشتیم و صفحات 20و 21 از کتاب ریاضی انگلیسی پایه چهارم نیز تکمیل شد .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد شاد ما، با گرامر جدید و مهم (was/preposition) آشنا شدیم. در همین راستا، زبان آموزان عزیزم مکالمه‌ی مرتبط به این موضوع را حفظ و اجرا کردند. همچنین spelling bee تمرین شد.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا از لغات picture,next to,in front of, mirror,wardrobe,plant, behind, opposite, above, under دو خط بنویسند و کتاب کار صفحه ی 28 را انجام دهند،CD زبان را گوش دهند و همچنین لغات 10 الی 20 spelling bee را دوره کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان Science، با مبحث تخصصی الکتریسیته و کاربردهای آن آشنا شدیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: