فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما ، یک انیمیشن زیبا به زبان انگلیسی تماشا کردیم و عبارت های آن را تکرار و تمرین کردیم.سپس داستان صفحه‌ی 32 کتاب را باهم خواندیم و دانش اموزان عزیزم برای همکلاسیشان داستان را به انگلیسی تعریف کردند.در آخر سوالات کوتاهی از داستان را پاسخ دادیم.
تکلیف: دخترای گلم کتاب کار صفحه 26 را به طور کامل و دقت باتوجه به داستان خوانده شده در کلاس حل نمایند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان تخصصی امروز، بحث اعداد صحیح را مرور کردیم، همچنین دختران پرتلاشم دو تمرین در رابطه با بحث اعداد صحیح قرینه در دفتر Math نوشتند و انجام دادند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: طبق روال کلاس‌های زبان ما به یک آهنگ دلنشین انگیزشی گوش دادیم و با هم همخوانی کردیم. سپس صفحه‌ی 21 کتاب را که مربوط به مرور همه لغات و گرامر درس یک بود را انجام دادیم و تمرین‌های مربوط به آن را حل کردیم.
تکلیف: لطفا زبان آموزان پرتلاشم کتاب کار صفحه 15 کتاب را حل کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی تخصصی ما، مطالب گذشته پیرامون موضوع قلب و کارکرد آن را مرور کردیم و موضوع مربوط به ضربان قلب کوکان و نوجوانان را باهم آموختیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس شاد زبان ما، طبق روال همیشگی، یک شروع بسیار جذاب داشتیم: با هم انیمیشن کوتاهی از یک داستان جالب را تماشا و درباره آن با گفتگو کردیم. سپس صفحه‌ی 20 کتاب را که درمورد موضوع سنت‌های بامزه در فرهنگ ملل بود را کامل کردیم. سپس متن را خواندیم و به سوالات کتاب جهت درک بهتر مطلب و متن درس پاسخ دادیم. همچنین همراه با دختران عزیزم درباره رسوم رایج در ایران به انگلیسی بحث کردیم. (ضمنا سی دی کتاب های زبان ODI به دانش آموزان تحویل داده شد)
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 14 را حل کنند. (لطفا دقت بفرمایید که امتیاز مربوط به تکالیف فقط به تکالیفی داده می‌شود که به طور کامل انجام شده باشد). 2.به سی دی کتابتان گوش دهند و 4 جمله کامل و درست از آنچه درباره Laura and Sally میشنوند را در دفترزبان برایم بنویسند،جملات را در کلاس بررسی و چک خواهیم کرد.(فایل صوتی شماره 10 در فولدر A می‌باشد.)(Track10)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: ما امروز در کلاس زبان انگلیسی یک آهنگ را باهم همخوانی کرده و عبارات آن را باهم تکرار کردیم. درباره جشن Thanksgiving و تاریخچه آن فیلم زیبایی را تماشا کردیم و سپس درباره آن متنی را خواندیم و سوالاتی جهت درک مطلب را پاسخ دادیم. در آخر دانش اموزان درباره جشن مورد علاقه شان صحبت کردند.
تکلیف: دانش آموزان پرتلاشمان کتاب کار صفحه 13 را حل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس امروز ریاضی انگلیسی اعداد صحیح را مرور کردیم و مطلب جذاب مربوط به دما و درجه‌های سلسیوس و فارنهایت را باهم آموختیم و تمرین کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: ما در کلاس زبان انگلیسی جذاب امروزمان، یک قسمت کوتاهی از انیمیشن Luca را تماشا و عبارات انگلیسی مهم آن را باهم تکرار کردیم. درباره نحوه تلفظ ed در آخر افعال گذشته با قاعده آموختیم و مثال هایی از آن ها را باهم خواندیم و تمرین کردیم. همچنین یک بازی هیجان انگیز جهت پیدا کردن فعل های گذشته با تلفظ/t/ /id/ را با دختران پرتلاشم انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم ابتدا درس امروز را مطالعه کنند و کتاب کار صفحه 12 را با دقت کامل انجام دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی به مرور مبحث قلب و اجزای آن پرداختیم و همچنین مبحث مهم ضربان قلب را باهم آموختیم و یک فعالیت گروهی جهت تکمیل جملات درس و تعمیق یادگیری انجام دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: