فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر Hall of fame را باهم تمرین کردیم ،متن صفحه 63 کتاب را که درباره اختراعات کاربردی در زندگیمان است را باهم آموختیم و متن آن را روخوانی کرده و به سوالات آن جهت درک مطلب پاسخ دادیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم کتاب کار صفحه 57 را پاسخ دهند. فردا سنجش دیکته از درس 5 خواهیم داشت. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/H9p7A

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی امروز مبحث مربوط به ماده و تغییرات برگشت پذیر Reversible changes را باهم آموختیم و تمرین و تکرار کردیم.
تکلیف: مبحث Reversible changes پرسیده خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: نمایشگاه هفته علوم در مدرسه برگزارشد.
تکلیف: روز شنبه از لغات و جملات سه صفحه (56و 58و 60) سنجش دیکته خواهیم داشت.دانش اموزان عزیز میبایست دیکته لغات و جملات آن را در دفتر زبان تمرین کنند. کتاب کار تا آخر صفحه 56 پاسخ داده شود. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://aparat.com/v/I0rgi

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر Hall of fame را باهم خواندیم و تمرین کردیم ،سپس نحوه تلفظ er/or را در کلمات مختلف باهم آموختیم و تمرین کردیم.همچنین دانش اموزان یک متن با موضوع Biography درباره یک شخص معروف نوشتند و درکلاس خواندند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 55 -56 را پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا درباره برند های مختلف ماشین ها بحث و مکالمه کردیم و متنی را درباره Henry Ford خواندیم و سوالات آن را جهت درک مطلب پاسخ دادیم ،همچنین طی یک فعالیت دانش اموزان خلاصه ای از آنچه درباره Henry Ford میدانستند را بیان کردند.
تکلیف: کتاب کار صفحه 55 را پاسخ دهند. همچنین جهت ساخت پروژه زبانی هفته‌ی ملی علوم ، متریال موردنیاز را آماده کرده و همراه خود بیاورند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/jGBa2

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ابتدا اهنگ Hall of fame را باهم شنیدیم و تمرین کردیم ،سپس گرامر مربوط به Relative clauses را باهم مرور کردیم و تمرین کتاب را باهم پاسخ دادیم.
تکلیف: کتاب کار صفحه 54 را پاسخ دهند.این صفحه شامل یک reading میباشد که می بایست بادقت خوانده و سوالات آن را پاسخ دهند. همچنین متن صفحه 60 کتاب Pupil's book را روخوانی کرده و خلاصه آن را به ذهن بسپارند ،فردا از همه دانش اموزان خلاصه این متن پرسیده خواهدشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: