فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 21

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد و پرقصه‌ی ما، صفحه‌ی 32 را که مربوط به Story بود کامل کردیم و یک بازی خلاق برای تثبیت دیالوگ‌ها باهم انجام دادیم. :)
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزانم از لغات زیر 2 خط بنویسند. Writer_ illustrator_ computer technician _ biologist

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان تخصصی ما، مباحث قبلی را برای تثبیت بهتر مرور کردیم. سپس وارد مبحث بسیار جذاب ویتامین‌ها شدیم. چقدر فوق العادست که داریم تمرین می‌کنیم این مباحث تخصصی را به زبان انگلیسی درک کنیم و راجع بهشون صحبت کنیم؛ موافقید؟ :)
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزانم موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما، صفحه‌ی 21 که مربوط به مرور کل یونیت بود را تکمیل کردیم و همچنین سنجش Spelling را پیش بردیم. در آخر پرسش و پاسخی در خصوص مشاغل مختلف داشتیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده زبان آموزان پرتلاشم صفحه ی 17 از کتاب کار را حل کنند. و برای Spelling آماده باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان جذاب ما، صفحه‌ی 20 که مربوط به موضوع فرهنگ بود را کامل کردیم و با لغات جدید بیشتری اشنا شدیم. سپس Spelling لغات را با یک بازی بسیار هیجانی و شاد تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه ی 14 از کتاب کار را حل کنند و همچنین از لغات creative_artistic_technical_ scientific_physical دو خط بنویسند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس Science تخصصی ما ، با مفهوم مواد معدنی Minerals، مثال‌هایش و تاثیر آن در بدن انسان آشنا شدیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزانم موارد تدریس شده را مرور کنند، سنجش کلاسی خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد و صمیمی ما ، صفحه‌ی 19 که مربوط به بحث جذاب مشاغل خاص بود را کامل کردیم. ما تلاش کردیم به زبان انگلیسی در خصوص این شغل‌ها را از بعد هنری، تکنیکال، علمی و ... توصیف کنیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه ی 13 از کتاب کار را حل کنند و برای Spelling آماده باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس Math جذاب ما ، به دوره ی مبحث Large numbers پرداختیم، و به همراه زبان آموزان پرتلاشمان سعی کردیم اعداد خیلی بزرگ را بخوانیم و بنویسیم و معادلات مربوط به آن‌ها را تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما دانش اموزان عزیزم مسئله ی زیر را در دفتر نوشته و حل کنند. The population of Canada was about 32 980 000 in July 2007.Data show that there were about 497 cellular phones per 1000 people in that year.how many cellular phones were there in Canada in 2007?

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، صفحه‌ی 18 که مربوط به Phonics بود انجام شد و ما با صداهای ترکیبی ou/ow بیشتر آشنا شدیم. چند تا بازی جذاب هم انجام دادیم تا لغات مربوط به این صداها را خوب به خاطر بسپاریم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه ی 12 از کتاب کار را حل کنند.و همچنین یک خط از لغات غلط (با توجه با دیکته ای که در کلاس انجام شد) در دفتر خود بنویسند. فردا سنجش Spelling لغات در کلاس انجام می‌شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: