فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ترانه ما ، مرور صدای تدریس شده (ie) ,(i-e ), (igh ),( y )،کلمات جادویی و جملات انجام شد و زبان آموزان عزیزم به نوبت کلمات و جملات را خواندند .
تکلیف: زبان آموزان عزیزم ، لطفا صفحه 59 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای y دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (your) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: زبان آموزان عزیزم ، لطفا سه جمله ابتدای صفحه 59 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز، نهمین صدای ترکیبی از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای y (آی)را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای y (آی) در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای y (آی) را یاد گرفتیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا صفحه 58 کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ترانه ما ، مرور صداهای تدریس شده ( ie )، (i-e) ،(igh) کلمات جادویی و جملات انجام شد و درنهایت زبان آموزان عزیزم جملات را با سرعت و روان خواندند.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا تا ابتدای صفحه 58 کتاب کار های ALV Phonics خود را تکمیل کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای i-e دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (do) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا تا صفحه 58 کتاب کار های ALV Phonics خود را تکمیل کنند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: