فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در ادامه‌ی مسیر آموزش فانیکس؛ امروز داستان، صدا، اکشن، شعر، مثال‌ها و طرز نوشتن صدای Nn را یاد گرفتیم، و همچنین صداهای آموخته گذشته را برای تثبیت بهتر مرور کردیم. و در نهایت کاربرگ Nn را انجام دادیم زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Nn را روی سه خط رعایت کنند. :)
تکلیف: یک کاربرگ به زبان آموزان عزیزم برای تمرین لغات تحویل داده‌ام. در این کاربرگ، زبان آموزان لغت نوشته شده در ستون اول را فقط می‌خوانند، در ستون دوم کلمه را هم می‌خوانند و هم می نویسند. سپس دست خود را روی ستون اول و دوم میگذارند و تلاش خود را میکنند که بدون نگاه کردن به ستون اول دوم کلمه را بنویسند و در ستون آخر کلمه نوشته شده خود را تصحیح خواهندکرد اگر درست نوشته باشند علامت تیک را میزنند و اگر اشتباه مجدد کلمه را مینویسند. این کاربرگ فوق العاده کمک می‌کند دانش آموز در فرآیند یادگیری کم کم مستقل شود و خودش را ارزیابی کند. لطفاً جلسه آینده دانش آموزان پر تلاشم دفتر زبان خود را به همراه داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان شاد و پر نشاط ما، امروز سنجش دیکته از زبان آموزان عزیزان انجام شد. سپس، در ادامه سفر جذاب و پر از ماجرای ما به دنیای فانیکس؛ امروز داستان، صدا، اکشن، شعر، مثال‌ها و طرز نوشتن صدای Nn را یاد گرفتیم و همچنین صداهای آموخته گذشته را برای تثبیت بهتر مرور کردیم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز مبحث خوشمزه‌ی خوراکی‌های سالم را باهم مرور کردیم و خوراکی های سالم را از ناسالم تشخیص دادیم.
تکلیف: کتاب های علوم انگلیسی تحویل زبان آموزان عزیزمان داده شد، لطفا ملاحظه بفرمایید و جلسه آینده روز چهارشنبه همراه دانش آموزان باشد و به من تحویل داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز یک روز فوق العاده هیجان انگیز در مدرسه داشتیم! افتتاحیه‌ی بزرگ طرح House System همزمان با برگزاری اردوی المپیاد ورزشی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: