فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز به دلیل آماده سازی دانش آموزان برای جشن زبان،فقط فعالیت های مربوط به جشن تمرین شد.
تکلیف: یک دیکته در دفتر General نوشته شود. https://aparat.com/v/eoEXn

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز صفحه 31 کتاب چگونگی کاشتن و رشد یک گیاه مرور شد.جملات صفحه 31 کتاب خوانده شد.جملات از دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه با توجه به جملات کتاب و مراحل رشد گیاه یک کاردستی درست کرده و به مدرسه بیاورند. حتما جملات در کاردستی درج شود و هر دانش آموز بتواند در مورد کاردستی خود صحبت کند.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز ارزشیابی یابی از دروس 3 و 4 انجام شد.فعالیت های مربوط به جشن انجام شد. امروزجهت جانمایی اجرای what i am به هر دانش آموز یک گردنبند شماره دادیم.لطفا هر روز این شماره همراه دانش آموزان باشد.
تکلیف: لطفا فعالیت های مربوط به جشن زبان با پسران عزیزم‌تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: محبث greater than/less than/equivalent to مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان برای جلسه آینده تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز به دلیل آماده سازی دانش آموزان برای جشن زبان،فقط فعالیت های مربوط به جشن تمرین شد. فردا از درس 3 و 4 پرسش کتبی خواهیم داشت.
تکلیف: دانش آموزان تمرین کافی برای پرسش کتبی درس 3 و 4 را داشته باشند. اپیزود کارتون : https://aparat.com/v/sJF8Y

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز واژگان 2 صفحه اول درس 5 مرور شد.روز شنبه دیکته خواهیم داشت.همچنین شعر what i am به همراه action مرور شد.روز شنبه از شعر پرسش خواهیم داشت. روز شنبه از درس 3 و 4 پرسش کتبی خواهیم داشت. لینک کارتون: https://aparat.com/v/NBAil
تکلیف: 1‌دیکته در‌منزل‌نوشته شود.شنبه دیکته خواهیم داشت. تمامی دانش آموزان کتاب کار خود را تا پایان درس 4 تکمیل کنند. از کلمات زیر 1 خط نوشته شود: Cat//tail//parrot//wings//mouse//tortoise

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز موارد greater than= بیشتر از /less than = کمتر از/ equal to = برابر است مرور شد.
تکلیف: برای جلسه بعد کاربرگی که در زیر برای شما آپلود شده پیرینت گرفته شده یا در دفتر math and science نوشته شده و حل شود.دانش آموزان باید بیان کنند که هر عبارت چیست.مثلا: 5 is less than 10.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: فردا مجددا دیکته کلاسی از درس 4 خواهیم داشت. دانش آموزان عزیزم در دفتر General خود یک خط از لغات درس 5 یادداشت کنند. دانش آموزانی که کتاب کار خود را تکمیل نکرده اند کتاب را تا فردا کامل کنند. شعر what i am به همراه action مجدد مرور شد.حفظ نبودن آن به دور از انتظار است.
تکلیف: فردا مجددا دیکته کلاسی از درس 4 خواهیم داشت. دانش آموزان عزیزم در دفتر General خود یک خط از لغات درس 5 یادداشت کنند. دانش آموزانی که کتاب کار خود را تکمیل نکرده اند کتاب را تا فردا کامل کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز چرخه رشد حیوانات مرور شد.همچنین انواع بچه هر حیوان مرور شد.صفحات 30 و 31مرور شد.
تکلیف: صفحات 30 و 31 جلسه آینده پرسیده میشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: