فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 3
فعالیت: سلام وقت بخیر- دخترهای گلمون امروز در اردوی سینما حضور داشتند.

زنگ تفریح

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: ظهر تابستان است . سایه ها می دانند که چه تابستانی است. سایه هایی بی لک، گوشه ای روشن و پاک ، کودکان احساس! جای بازی اینجاست . زندگی خالی نیست ، مهربانی هست ، سیب هست ، ایمان هست... با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز چهارشنبه 28 تیرماه اردوی تفریحی فرهنگی سینما در صبا مال با حضور پرشور و هیجان دختران گلمون برگزار شد.با آرزوی اینکه روز خوبی برایشان رقم زده باشیم.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: از دیروز بیاموز، برای امروز زندگی کن، به فردا امیدوار باش. با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز سه شنبه در زنگ ریاضی دختران گلمون با انواع راهبردهای حل مسئله آشنا شدند.وقیمت خوراکی‌هایی که با خود آورده بودند را با هم مقایسه کردند.و به این ترتیب باواحد پول کشورمان( ریال و تومان) هم آشنا شدند.

زنگ تفریح

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: شیرینی یک بار پیروزی به تلخی صد بار شکست می‌ارزد. دختران گلمون امروز در ساعت بازی ساختنی، ابتدا با تصاویری از چند ساختمون و نحوه ساخت آنها و چگونگی استفاده از مصالح در ساختمان ها به جهت محکم سازی باهم بحث و گفتگو کردند و اطلاعات خودشون رو با اعضای گروهشون به اشتراک گذاشتن، سپس تعدادی چوب بستنی و گیره در اختیارشون قرار گرفت تا با توجه به تصویر برج چوب و گیره با همکاری هم گروهی های خود شروع به طراحی و ساخت کنند. هدف از این بازی تقویت استعدادها و توانایی کودکان و افزایش قدرت تمرکز و خلاقیت و ناامید نشدن در فرآیند بازی می باشد.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز دوشنبه 26 تیر ماه در زنگ علوم دخترهای نازنینمون با طبقه بندی هرم غذایی آشنا شدند و یک هرم غذایی سالم و مقرون به صرفه را ساختند.به این صورت که تصویر انواع مواد غذایی دارای قیمت های مختلف در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و آن‌ها مواد غذایی سالم و با قیمت پایین‌تر را جدا کرده و بعد از رنگ کردن در هرم غذایی و در طبقه‌ی مخصوص خود چسباندند و به این ترتیب یک هرم غذایی سالم را آماده نمودند.هدف از این فرآیند شناخت دانش آموزان با انواع مواد غذایی و جایگاه آن‌ها در هرم غذایی،سرعت عمل و دقت و توجه آن‌ها به سلامت مواد غذایی می‌باشد.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: فصل تابستان است، می‌نویسم شعری از زبان سهراب و خدایی که در این نزدیکیست... با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی. امروز دوشنبه 26 تیرماه دختران گلمون بازی کلمات هم خانواده را داشتند.به این صورت که آموزگارتعدادی کلمه رابر روی تخته به نمایش می‌گذارد.دانش آموزان گروه بندی شده و به هر یک از آن‌ها دستکش یکبار مصرف و ماژیک داده شد. هر گروه با کلمه‌ای که در دست دارد می‌بایست به تعداد انگشتان دست کلمات هم خانواده برای آن پیدا کند.
تکلیف: دختر های نازنینم جهت یادآوری :فردا دو خوراکی دارای قیمت همراه خود داشته باشند.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز ***بسیار مهم*** لطفا روز های ورزش به علت گرمای زیاد و جلوگیری از تشنگی دخترای گلمان داخل قمقمه هاشون مقداری تخم شربتی/خاک شیر اضافه کنید. برنامه ورزشی: گرم کردن-نرمش-دویدن-زیگ زاک-تمرین با مانع-پرتاپ ساده ی توپ-پرتاپ توپ با زیگ زاگ- پرش های ساده و مرور هفته ی قبل

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: با تفکر ،ریاضی شیرین می شود. سلام و عرض ادب خدمت اولیاء گرامی دخترهای گلمون امروز در ساعت ریاضی ،در قالب بازی، تفریق ذهنی انجام دادند ،این بازی به این صورت اجرا شد که از هر گروه یکی از اعضا با بازی هر کی تک بیاره اون گرگ میشه، به عنوان گرگ انتخاب می شد و با انداختن تاس تعداد عدد تفریق مشخص می شد ،سپس گرگ به دنبال بره ها می رفت و به تعداد عدد آمده، از بره ها نوش جان می کرد و تفریق به دست آمده را بیان می کرد ،هدف بازی محاسبه تفریق به صورت فرآیندی و مفهومی است.
تکلیف: دخترهای گلمون برای زنگ ریاضی روز سه شنبه هر دانش آموز دو خوراکی سالم(بیسکویت،کیک،کلوچه و... )همراه خود داشته باشند.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش اموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با تکنیک جذاب آبرنگ آشنا شدیم مانند: نحوه دست گرفتن قلمو -ترکیب رنگ ها و ... و فعالیت هنریمان را با موضوع طبیعت (دلخواه با سبک های متفاوت و خلاقانه )و قسمت کردن مقوا به سه بخش بوسیله چسب کاغذی آغاز کردیم قسمت اول تصویر یک شب رویایی....
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفا در حفظ و نگه داری فعالیت هنری که امروز در کلاس انجام شد کوشا باشید .و البته جلسه آینده بدون اضافه کردن طرحی به مقوا آنرا با وسیله های هنری :آبرنگ-قلمو و ...به همراه داشته باشید.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: با سلام احترام به تفاوتهای فردی و تاثیر آن در بهبود روابط بین فردی اشاره شد.
فعالیت: با سلام و وقت بخیر اولیا و دانش آموزان گرامی حتماً بخش ریاضی را با دقت ملاحظه و در خصوص فایل پیوستی و توضیحات آن اقدامات لازم را انجام دهید. با تشکر از شما عزیزان - واحد آموزش
توضیح: فایل pdf که در اختیار شما قرار گرفته لطفاً با کمک اولیاء خود ، از هر الگو ارسال شده (فقط یک گرگ و بره ) را انتخاب کنید و آن را درست کرده و حتماً حتماً روز یک شنبه هفته آینده با خود به مدرسه بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان با سلام و عرض ادب و احترام خدمت اولیای گرامی. دختران گل ما ،در سومین روز پایگاه تابستانیشان در درس ریاضی جمع اعداد دو و سه رقمی را در قالب بازی با توپ انجام دادند . این بازی با هدف تقویت محاسبه‌ی ریاضی به صورت ذهنی و تقویت حافظه ی عددی و دقت و سرعت عمل و فعالیت گروهی می باشد . مراحل اجرای کار به این صورت بود که دانش آموزان در گروه های خود قرار گرفتند.در حلقه ها توپ حاوی سوال گذاشته شده بود. هر گروه به ترتیب از نفر اول گروه وارد حلقه می شد و سوال مخصوص به خود را پاسخ می داد در صورت درست جواب دادن ،نفر بعدی گروهشان وارد حلقه شده و سوالش را پاسخ می داد و این روال ادامه پیدا می کرد تا زمانی که یکی از اعضای گروه نتواند پاسخ درست دهد ،در اینصورت ،این گروه با همه اعضا باید از حلقه ها بیرون آمده و گروه بعدی بازی را انجام دهد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز فایل پی دی افی که در اختیارتان قرار گرفته است را لطفا با کمک اولیای خود از هر یک از الگوهای ارسال شده(گرگ و بره) هر دو را درست کرده و یکشنبه هفته آینده با خود به مدرسه بیاورید.

زنگ تفریح

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: خوردن غذای خوب کار مورد علاقه من است و هیچ چیز خوشایند تر از آن نیست دخترهای گلمان امروز در کلاس دستپخت تجربه درست کردن یک صبحانه سالم و خوشمزه را داشتند ،با استفاده از مواد خوشمزه ای چون :نان باگت ،پنیر خامه‌ای ،گردو و سبزی و بعد از شستن دست‌ها و با دستکش یکبار مصرف ساندویچی دلپذیر آماده کرده و میل نمودند .هدف از این فرآیند انجام یک کار گروهی و تعامل دانش آموزان با یکدیگر،استعدادیابی و مسئولیت پذیری بود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: