فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 3

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در کلاس مجازی ریاضی،کاربرگ ضرب عدد 2 با مشارکت و همکاری دانش آموزانم حل شد.
تکلیف: دخترهای خوبم ،ضرب عدد 2 را کامل یاد بگیرید و خیلی تمرین کنید.ارمغان هفته،شماره‌ی 13 را کامل کنید.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: لطفا برای شنبه،در صورت حضوری بودن،لوازم ساخت آینه را با خود بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در زنگ فارسی امروز، یک جشن کوچک یلدایی داشتیم و به رسم شب یلدا فال حافظ گرفته شد و در ادامه با املای جای خالی و تشخیصی، درس اول تا چهارم را با مشارکت دانش آموزان مرور کردیم.
تکلیف: دخترهای خوبم،لطفا کتاب کار فارسی،قسمت های مانده از درس پنجم و درس ششم را کامل کنید.و کتاب کار فارسی را روز یکشنبه با خود بیاورید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در زنگ هدیه،کاربرگ مرور درس اول تا پنجم هدیه را داشتیم.و درس نهم،گفتگو با خدا تکمیل گردید.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان تکنیک مداد رنگی در طیف های مختلف،ترکیب آنها و کنترل فشار دست را آموختیم.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در زنگ مجازی ریاضی ،طبق برنامه‌ی مطالعاتی کاربرگ مرور فصل 1و2 علوم، با مشارکت دانش آموزان انجام شد.و بعد با نمایش کلیپ آمادگی برای ضرب ،مبحث تعداد دسته و اجزای دسته آموزش داده شد.
تکلیف: دخترهای خوبم در دفتر یا کاغذ شطرنجی ضرب عدد 2 را مانند نمونه‌ای که براتون می‌فرستم کامل کنید.حتما تعداد دسته و اجزای دسته را رعایت کنید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در زنگ مجازی فارسی ،با دو املای تشخیصی و آموزشی کلمات درس اول تا هشتم را مرور کردند.
تکلیف: دخترهای نازنینم ،طبق فایلی که براتون ارسال می‌کنم،تکلیف را به صورت کامل بنویسید.و تعداد دسته و اجزای دسته را مشخص کنید.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا مداد رنگی و کاغذ به همراه داشته باشید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس هفتم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس هفتم کتاب خطاط شو را کامل کردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز. امروز یک بادی پرکاشن 3 ضربی همراه یک شعر با احساسات مختلف برای تمرکز و درک احساسات و بیان های مختلف با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید. سپس با یک آهنگ 4 ضربی و شمارش 4 تایی با حرکاتی به سمت چپ و راست و ایستادن روی یک پا جهت تعادل و حس هیجان در دانش آموزان بازی و اجرا شد. و درآخر بازی با لیوان (کاپ گیم) و همزمان کشیدن نقاشی برای سرعت عمل و تمرکز و دقت با دانش آموزان تمرین شد.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در کلاس مجازی ریاضی ،ضرب عدد 2 آموزش داده شد.و در کلاس حل تمرین،بر طبق برنامه‌ی مطالعاتی ،نمونه سوال از فصل دوم ریاضی در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: دخترهای نازنینم ،نمونه‌ی نحوه‌ی نوشتن ضرب عدد 2 را برایتان ارسال می کنم.و همینطور یک توضیحی برای وارد کردن در دفتر ریاضی به صورت صوتی فرستادم .لطفا و حتما مانند نمونه در انتهای دفتر ریاضی وارد کنید.از دفترتون و دست ورزیتون عکس بگیرید و برای من بفرستید.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در کلاس مجازی علوم،ابتدا پرسش از درس هفتم،نور و مشاهده‌ی اجسام صورت گرفت و با نمایش فیلم فندق ،مقدمه‌ای برای شروع درس نهم ،نیرو همه جا داشتیم.
تکلیف: فردا طبق برنامه‌ی مطالعاتی از درس‌های 1و2و3 علوم پرسش داریم.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: لطفا از کلمات مهم درس هفتم،کارنیک و درس هشتم، پیراهن بهشتی دوبار دوبار بنویسید.یک بار با مداد مشکی و یک بار با مداد قرمز

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث رفتار منصفانه تدریس گردید

آزمایشگاه

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: دخترهای گلم،برای فردا در زنگ ریاضی باز هم دست ورزی عدد 2 را خواهیم داشت.لطفا قبل از شروع کلاس لوازم مورد نیاز مثل بشقاب و ...را آماده کنید.و حتما کتاب کار علوم و دفترهای املای خود را از مدرسه تحویل بگیرید.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز دست ورزی ضرب را داشتیم و شمارش چندتا چندتا با دانش آموزان با بازی انجام دادیم.
تکلیف: دخترهای گلم از فصل 2 کتاب ریاضی 10 سوال بنویسید و پاسخ دهید.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: لطفا روز دوشنبه،کتاب کار علوم را همراه خود بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: بعداز روخوانی از درس هشتم،پیراهن بهشتی،و پاسخ به سوالات درس،صفحات 68 تا 70 تدریس شد.کتاب نگارش تا صفحه‌ی 41 در کلاس انجام شد.پرسش کلاسی از درس اول تا چهارم فارسی در کلاس داشتیم.و کاربرگ‌های فارسی برای تمرین به دانش آموزان داده شد.
تکلیف: دخترهای نازنینم،کتاب نگارش درس هفتم را کامل کنید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: بعد از پرسش کلاسی از درس اول تا هفتم مطالعات و مرور درس‌های گذشته،درس 11 ،منابع ،کامل تدریس شد و کاربرگه‌های 8و9و11و12 در کلاس انجام شد.

آزمایشگاه

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی،برنامه‌ی مطالعاتی به دانش آموزان داده شد.لطفا دانش آموزان عزیزم ،طبق برنامه‌ی مطالعاتی پیش بروید و از کتاب‌های کار علوی استفاده کنید و اولیای گرامی فقط کتاب کارها را ملاحظه و امضا نمایند.لازم به ذکر است تصحیح کتاب کارها در کلاس انجام می‌گیرد.با سپاس از شما
فعالیت: با سلام و احترام باتوجه به اهمیت ارزشیابی نیمسال اول تحصیلی ، دانش آموزان بر اساس برنامه ی مطالعاتی به صورت روزانه لازم است مطالعه و تمرین داشته باشند. در کلاس پرسش و پاسخ و تمرین و تکرار انجام خواهد شد. یادآور می گردد ارزشیابی نیمسال اول از 8 دی ماه لغایت 16 دی ماه می باشد. براساس مصوبه ی آموزش و پرورش به علت ارزشیابی توصیفی ، مدرسه به هیچ عنوان اجازه ی دادن برنامه ی آزمون ها را به صورت مکتوب نداشته و در صورت سوال با واحد آموزش در تماس باشید.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: آزمون تیمز در کلاس اجرا شد،برگه‌ی سوالات و پاسخ‌نامه‌ی آزمون به دانش آموزان تحویل داده شد.کاربرگ فصل اول ریاضی جهت تمرین و مرور به دانش آموزان داده شد.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: دخترهای گلم،دوشنبه‌ی آینده مبحث ساخت آینه را در کلاس خواهیم داشت،لطفا لوازم مورد نیاز ساخت آینه ،درس هشتم علوم، جستجو کنیم و بسازیم را آماده و شنبه یا دوشنبه همراه خود بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز درس هشتم فارسی،پبراهن بهشتی تدریس شد و واژه‌نامه‌ی درس به دانش‌آموزان گفته شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم،دفتر واژه نامه‌ی خود را کامل کنید.ارمغان هفته شماره‌ی 12 را انجام دهید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: درس هشتم،جشن تکلیف به طور کامل تدریس شد و به سوالات آن پاسخ داده شد و بخش اول درس نهم ،گفت وگو با خدا تا صفحه‌ی 62 تدریس شد.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان پروژه یلدا را با کامل کردن رنگ آمیزی به شرح زیر تمام کردیم: برای رنگ آمیزی هر شکل حداقل 2نوع رنگ هم طیف و یا حداکثر 3نوع رنگ انتخاب میکنیم به این ترتیب که در هر خانه یک رنگ می‌زنیم تا جایی که به هر خطی رسیدیم متوقف کنیم(چه خط تصادفی چه خط شکل) برای رنگ زمینه 3نوع رنگ هم طیف انتخاب می کنیم و به همان ترتیب رنگ آمیزی می کنیم ،درآخر 3قسمت از زمینه را بافت دلخواه می‌زنیم(بافت ستاره ای ،خال خالی،چهارخانه ،....)
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً فعالیت را کامل کنید و روز شنبه با خود بیاورید

هوش و ریاضی

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی تا صفحه‌ی 25 در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: صفحه 22 نیاز های گیاهان تدریس شد.

آزمایشگاه

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: برنامه‌ی مطالعاتی بارگذاری می‌شود.لطفا طبق برنامه‌ی ارسالی حتما دخترهای نازنینم مطالعه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: