فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 3
فعالیت: با سلام و احترام - با توجه به همراهی بیشتر دانش آموزان برای اجرای هفته پژوهش این امکان تا روز شنبه 25/آذر میسر می باشد تا دانش آموزان فعالیت های خود را به مدرسه و آموزگار تحویل دهند.این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی،حل مسئله‌ی فصل چهارم، ضرب در کلاس انجام شد.اولیای گرامی به اطلاع شما می‌رسانم،کتاب درسی ریاضی دانش‌آموزان در کلاس نگه داشته می‌شود تا مبحث ضرب کامل تدریس شود.
تکلیف: دخترهای گلم ،10 سوال ریاضی از فصل اول کتاب،الگوها، در دفتر ریاضی بنویسید و پاسخ دهید.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در زنگ علوم آزمون پرلز در کلاس اجرا شد.فایل سوالات به پیوست ارسال می‌شود.پاسخ‌نامه‌ی آزمون به دانش آموزان تحویل گردید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در زنگ فارسی،بیاموز و بگو و بخوان و بیندیش و حکایت درس هفتم،تدریس شد.
تکلیف: دخترهای نازنینم ،یک املا حفظی از درس هفتم،کار نیک با خط زیبا وبا رعایت قوانین زیبا نویسی بنویسید.

قرآن سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز هم طبق روال هر هفته،2 تا از دخترهای گلم در نمازخانه نماز خواندند و روخوانی قرآن تا صفحه‌ی 28 انجام شد.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا فعالیت جلسه گذشته را به همراه ماژیک و مداد رنگی با خود به مدرسه بیاورید.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس هفتم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس هفتم کتاب خطاط شو را کامل کردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین و دانش آموزان عزیز، امروز با آهنگ لاک پشت به صورت بادی پرکاشن و کاپ گیم برای تمرکز و دقت و هماهنگی عصب و عضله و دو نیمکره مغز تمرین و اجرا گردید. سپس با دست هر دانش آموز (برای دست ورزی) شکلی روی کاغذ کشیده شد، و با خلاقیت، هر دانش آموز آن شکل را به لاک پشت تبدیل کرد.

آزمایشگاه

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: دختران نازنین برنامه مطالعاتی جهت مرور دروس مربوط به نیمسال اول برایتان در پرتال بارگزاری شد، شما دختران عزیز می بایست مطابق با برنامه مطالعاتی دروسی که در هر تاریخی برایتان مشخص شده را مطالعه کرده و خود را برای یک سنجش کلاسی بصورت کتبی آماده کنید. این برنامه مطالعاتی از تاریخ 22 آذر ماه تا 6 دی ماه می باشد. سنجش کلاسی با توجه به تاریخ و روزهای مشخص شده از هر درس از شما گرفته خواهد شد.
تکلیف: دختران نازنین برای فردا فصل اول کتاب درسی ریاضی را کامل در منزل مرور و مطالعه نمایند.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم - با توجه به اتمام ثبت نام در مسابقه مشاعره، دانش آموزانی که ثبت نام شده اند و در گروه مشاعره عضو شده اند راس ساعت 7 شب در گروه آنلاین شده تا روش مطالعه شعر و حفظ آن را صحبت نمائیم. با تشکر کیهان

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی، درس های داده شده‌ی فصل کسر و همچنین سوالات ریاضی ارمغان 10 و 11 مرور و رفع اشکال شد.در کتاب کار ریاضی فعالیت‌های کلاسی مبحث مقایسه‌ی کسر ،صفحه‌ی 81 و 82 در کلاس حل شد.
تکلیف: دخترهای نازنینم ،تمرین‌های کتاب کار ریاضی صفحه‌ی 82 و 83 و 84 را در منزل انجام دهید.توجه داشته باشید کتاب کار ریاضی را فردا نیاورید و روز شنبه‌ی آینده به کلاس بیاورید.دخترهای من فردا چینه یا چوب خط همراه داشته باشید.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز پرسش کلاسی از درس هفتم علوم،نور و مشاهده‌ی اجسام را داشتیم و نمونه سوالات آزمون های تیمز و پلز را با دانش آموزان مرور کردیم.
تکلیف: لطفا فردا کتاب کار علوم را با خود بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: لطفا کتاب کار فارسی ،از قسمت املا دان صفحه‌ی 40،یک املا بنویسید و صفحات 41 و 42 کتاب کار فارسی را انجام دهید.کتاب کار فارسی را فردا نیاورید و یکشنبه‌ی آینده به کلاس بیاورید.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان: گرم کردن-آموزش پرش تعادلی-آموزش پرش طول ساده-آموزش پرش تک پا- آموزش پاس بغل پا -آموزش استپ ساده توپ را تمرین کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث احترام به دیگران تدریس گردید.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز مرور فصل سوم ،صفحه‌های 58 و 59 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.
تکلیف: در دفتر ریاضی شمارش 2 تا 2تا از عدد2 تا عدد20 ،3تا 3تا از عدد3 تا عدد30 ،4تا 4تا از عدد4 تا عدد40 و 5 تا 5تا از عدد5 تا عدد 50 بنویسید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز بعد از روخوانی از درس هفتم ، کارنیک و انجام درک مطلب و پاسخ به پرسش های درس ،واژه‌نامه‌ی درس گفته شد و واژه‌آموزی درس نیز تدریس شد.نگارش تا صفحه‌ی 38 در کلاس انجام شد.و کتاب کار فارسی تا صفحه‌ی 40 بررسی و حل شد.
تکلیف: لطفا دفتر واژه‌نامه را کامل کنید و صفحات 36 و 37 کتاب نگارش را انجام دهید.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس دهم تدریس شد. بچه ها با مزایای همراه بانک آشنا شدند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش استفاده از ابزار picture online و تنظیمات عکس درج شده (تغییر سایز و چرخاندن عکس در جهات مختلف) انجام شد «جلسه ی آنلاین مرور و دوره شد.»
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: بررسی تکالیف، تکرار دروس گذشته، بازی با مهره های درس داده شده
تکلیف: عزیزانی که تکالیف صفحه 7 و 8 را انجام نداده بودند، لطفا تکالیف مربوطه را انجام دهند

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی مرور درس مقایسه‌ی کسر همراه با فیلم آموزشی و بررسی و حل دوباره‌ی تمرین‌های این درس را داشتیم و در این مبحث رفع اشکال شد.کتاب کار ریاضی ،فعالیت کلاسی مبحث تساوی کسر صفحه ی 76 و 77 در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترهای خوبم،درسنامه‌ی صفحه‌ی 75 را با دقت بخوانید و تمرین‌های کتاب کار صفحه‌ی 77،78 و 79 را در منزل کامل کنید و کتاب کار را روز دوشنبه با خود بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز درس هفتم فارسی،کار نیک تدریس شد و بندها و کلمات مهم درس مشخص شد.کلیپ شعر مثل باران در کلاس پخش شد و دخترهای گلم یک هفته زمان دارند که حتما شعر را حفظ کنند.
تکلیف: دخترهای گلم،لطفا تکلیفی را که در کلاس توضیح داده شد در دفتر مشق خود بنویسید.فردا دفتر واژه‌نامه همراه خود داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: بعد از پرسش مختصر از درس نهم،درس دهم ،نیازهای خانواده تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم ،لطفا کاربرگه‌های مربوط به این درس،شماره‌ی 8و9 و 10 را در منزل کامل کنید و جلسه‌ی بعد بررسی می‌شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث کسر بخش دوم تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. در این جلسه فرهنگ و مفهوم فرهنگ آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال نوشتن سفرنامه هستند.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در کلاس مجازی ریاضی ،پاورقی های صفحه‌ی 55 و 56 و57 کتاب ریاضی تدریس شد و مبحث زاویه،و نحوه‌ی استفاده از گونیا آموزش داده شد.کتاب کار، تمرین‌های صفحه‌ی 72،73 و 74 در کلاس حل و رفع اشکال شد.دخترهای خوبم فیلم آموزشی مقایسه‌ی کسر به صورت لینک برای شما ارسال شده است لطفا لینک را در مرور گر کپی کنید و تماشا کنید.
تکلیف: https://hajifirouz10.asset.aparat.com/aparat-video/ef06df4d045cd04f8df758c1b50f2bff56018904-240p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjQ3ZWNjNGQ5MzczYjdlNzcwY2FlOGRiZGM2NDVlMmViIiwiZXhwIjoxNzAxODY5NDQzLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.vtNJnG6Ccya6O2uKBfjXxES5IaEiPzGPtlXsX_m4BmI

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز فصل هفتم علوم،نور و مشاهده‌ی اجسام به طور کامل تدریس شد.لینک فیلم فندق برایتان ارسال شده است.لطفا لینک را در مرور گر کپی کرده و تماشا کنید.
تکلیف: https://hajifirouz10.asset.aparat.com/aparat-video/b6d73ef52d7e7f53278c3819d7736c0756034864-240p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImExYmUwYjcwZTAyMzQwMmUzMjUwY2YxYmZjZDkxZDkwIiwiZXhwIjoxNzAxODY5Njk3LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.tTu2lk6SSUD8BNeu-i1u-ywe21mDhHyk0FmxeDHpEgw

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: دخترهای نازنینم یک املا از درس ششم،فداکاران به اولیا بگویید و شما صحیح کنید.ارمغان هفته شماره‌ی 11 را انجام دهید.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان پروژه یلدا را با یک تصویر سازی دلخواه مرتبط با یلدا برای تکنیک آینه شکسته شروع کردیم و در ادامه خطوط شکسته و یا خمیده را روی تصویر اجرا کردیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً رنگ آمیزی نکنید و حتما جلسه آینده این فعالیت را همراه با مداد رنگی و ماژیک جهت رنگ آمیزی با خود به مدرسه بیاورید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: