فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 3

زنگ تفریح

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در حضور تابستان،خورشید صمیمانه زمین را به آغوش می کشد و برایش از قصه ی پرواز پرستو ها و آواز گنجشگ ها می گوید. دختران گلمون امروز در اردوی هیجان انگیز آیس رینگ حضور داشتند.به امید اینکه روز خوبی را برای عزیزانمون رقم زده باشیم.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: هیچ دانشی را نمی توان واقعی دانست مگر اینکه به صورت ریاضی نوشته شود. (داوینچی) با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز سه شنبه 3 مردادماه دخترهای گلمون در زنگ ریاضی با بازی شیرین و دوست داشتنی لی لی الگویابی را که مقدمه‌ای برای یادگیری ضرب هست را با دوستانشان تمرین کردند.و به این ترتیب هم راه های حل مسئله را با الگویابی آموختند و هم دست ورزی را تقویت کردند.
تکلیف: دخترهای عزیزم برای روز یکشنبه قیچی و چسب ماتیکی همراه خود داشته باشند.

زنگ تفریح

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن.(آنتونی رابینز) با سلام واحترام دخترهای مهندسم امروز در زنگ بازی ساختنی یک سازه با آجرهای کاغذی ساختند. به امید آینده‌ای درخشان برای همه‌ی عزیزانم.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: «علم و دانش کلیدی است که تمام درها با آن باز می‌شود.» با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز دوشنبه 2 مردادماه در زنگ علوم دخترهای دانشمندم با بازی هیجان انگیز و جذاب ماروپله با سیاره‌ی زمین و راه‌های مراقبت و حفاظت از آن آشنا شدند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم در منزل با توپ‌های پلاستیکی،کره زمین را با (گواش،رنگ انگشتی و....)نقاشی کرده و با خود به مدرسه بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: کوه های سربلند و رودهای سر به زیر باز می گوید تو را از داستان فارسی با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز دوشنبه 2 مردادماه دخترهای گلمون در زنگ فارسی یک بازی جذاب و هیجان انگیز را تجربه کردند.به این صورت که با چراغ قوه کلمات را به صورت برعکس ،یا حروف کلمات را به صورت درهم روی تخته نمایش دادیم و دانش آموزان به صورت گروهی تشخیص می‌دادند و امتیاز می‌گرفتند.هدف از این بازی تقویت املا و شناخت درست کلمات و تقویت حافظه وسرعت عمل می‌باشد.
تکلیف: با 10 کلمه از کلمات درس‌های کتاب دوم جمله‌های طنز و خنده‌دار بنویسید. دخترهای گلم برای فردا چینه و چوب خط چسب ماتیکی و قیچی همراه خود داشته باشید.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام ممنون از توجه و همکاری شما برای کفش عوض کردن و صبحانه میل کردن دخترای گلمان گرم کردن-نرمش-پرش های ساده- تعادلی-پرتاپ توپ ساده -پرتاپ توپ به سبد

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در ریاضیات آن چه مهم است، فکر کردن است! ریاضیات الفبایی است که خداوند جهان را بر مبنای آن خلق کرد."(گالیله) با سلام و عرض ادب خدمت اولیاء گرامی دختران گلمون امروز در هشتمین روز از پایگاه تابستانیشون در درس ریاضی، با فرآیند انجام بازی تلفیقی ریاضی و فارسی ،دانش آموزان همزمان با نشان دادن زمان خواسته شده روی ساعت نصب شده در کلاس با کلمه هایی که در اطراف ساعت نوشته شده بود ،جمله طنز و خلاق ساختند.
تکلیف: دخترهای گلمون امروز در دفتر یک ساعت کشیده و زمان خواب خود را روی ساعت نشان داده و به عدد و حروف بنویسید.و فردا بیاورند. دخترهای نازنینم برای زنگ ریاضی روز سه شنبه چینه و چوب خط همراه خود داشته باشند.

زنگ تفریح

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی برگه‌های رضایت نامه به دانش آموزان تحویل داده شد.لطفا در برگه رضایت نامه سایز کفش دخترهای نازنینمون نوشته شود.با تشکر از همراهی شما

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با انتخاب و ذوق هنریِ شخصی شما عزیزان فضا سازی این شب رویایی به همراه ستاره گذاری را انجام دادید . از خلاقیت شما دختران هنرمندم بسیار هیجان زده و خشنود شدم...
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده فضا سازی قسمت شب رویایی را به دلخواه و با توجه به تکنیکی که سر کلاس گفته شد به طور کامل انجام دهید و بدون اضافه کردن طرح در قسمت های دیگر فعالیت امروز را با وسایل آبرنگ به همراه داشته باشید .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث آشنایی و احترام با حقوق خود و دیگران تدریس گردید
فعالیت: سلام وقت بخیر- دخترهای گلمون امروز در اردوی سینما حضور داشتند.

زنگ تفریح

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: ظهر تابستان است . سایه ها می دانند که چه تابستانی است. سایه هایی بی لک، گوشه ای روشن و پاک ، کودکان احساس! جای بازی اینجاست . زندگی خالی نیست ، مهربانی هست ، سیب هست ، ایمان هست... با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز چهارشنبه 28 تیرماه اردوی تفریحی فرهنگی سینما در صبا مال با حضور پرشور و هیجان دختران گلمون برگزار شد.با آرزوی اینکه روز خوبی برایشان رقم زده باشیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: