فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری

علوم دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار علوم صفحات 36،35،34 انجام شد.شناسایی تشکیل بادها،فصل ها،اثرلت نور خورشید،تشکیل روز و شب و فصل ها،نوع تابش،شناسایی بادسنج و شناسایی توربین بادی
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: شعر احوالپرسی تدریس و تمرین شد.کتاب کار فارسی صفحه41 و 42 انجام شد.جمع ها و مخالف ها،روانخوانی،املا تمرین شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات 43 و 44 انجام شود.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور مرکز و مرز و اهمیت آن در مورد آچمزی صحبت کردیم. آچمز یک کلمه ترکی است ،به معنی قفل. ما دو نوع آچمزی داریم 1_ آچمزی مطلق 2_ آچمزی نسبی. هر گاه مهره ای بین شاه و مهره کیش دهنده قرار گیرد ،آن مهره آچمز است و حق حرکت ندارد ،به این نوع آچمزی که بین شاه و مهره کیش دهنده قرار می گیرد ،آچمزی مطلق گفته می شود. یعنی تحت هیچ شرایطی آن مهره نمی تواند حرکت کند و درواقع دست و پایش در گل گیر کرده است. حالا اگر به جای شاه مثلا وزیر بود،یعنی مهره ای بین وزیر و مهره حمله کننده قرار داشت ،آن مهره هم آچمز بود ،اما آچمزی نسبی ،یعنی می توانست مهره آچمز حرکت کند ،اما اگر حرکت می کرد وزیرش را از دست می داد.بخاطر همین ما به آن آچمزی نسبی می گوییم و حالا متناسب با شرایط می توانیم تصمیم بگیریم.

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: صفحه 34 کتاب تدریس شد.ساخت کلمات جمع با (ها)،آشنایی با ضرب المثل کتاب(قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.)تمرین ساخت کلمات جمع با (ها)
تکلیف: روانخوانی درس چوپان درست کار انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: تدریس نداشتیم
تکلیف: کتاب نگارش صفحات 37 و 38 انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 38،39،40 انجام شد.هم معنی و مخالف گفته شد.روانخوانی انجام شد،داستان خوانی و درک مطلب گفته شد
تکلیف: ندارند

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: صفحه 34 کتاب نگارش انجام شد
تکلیف: صفحه 35 کتاب نگارش انجام شود.

املا دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: یک املا از درس چوپان درست کار نوشته شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب هدیه ها صفحات ،25،24،23،22 تدریس شد.درس چهارم(مهربان تر از مادر)،شعر خوانی،ساخت جمله ایی برای پدر و مادر...
تکلیف: ندارند

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هفتم (خدمات بانک ها) تدریس شد. انیمیشن مهارت زندگی ( وام آقا فرهنگ ) گذاشته شد. معرفی کتاب داستان: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ کتاب های بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس هفتم صفحه 58 انجام شود کتاب داستانی که در گروه گذاشته میشود را گوش بدهند لطفا در رابطه با سایت ecoravizh که توضیحاتشو در گروه گذاشتم اقدام کنید درسته اختیاری هست اما موقعیت بسیار خوبی برای بچه ها می باشد. خیلی ممنون

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: وارم آپ خلاقیت سرعت و دقت هماهنگی چشم و دست

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: ریاصی صفحه 30 کتاب تدریس شد.جمع و تفریق های فرآیندی،جمع فرآیندی از طریق محور و تقریب زدن تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 50 و 51 انجام شود.

علوم دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: علوم صفحات 36 و 37 تدریس شد.آشنایی با نیروگاه بادی،استفاده ی انسان از باد،تغییر چهره ی زمین با باد،کتاب کار علوم صفحات 31،32،33 تدریس شد.دلیل ایجاد چهار فصل،نوع تابش خورشید در زمستان و تابستان،اندازه گیری سرعت و جهت باد،اثرات باد و طوفان بر زندگی انسان ها.آشنایی با بادنما و بادسنج
تکلیف: برای روز دوشنبه،پسرهای گل همراه بزرگترها فرفره و بادسنج بسازند و همراه خود به مدرسه بیاورند

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: درس پنجم (چوپان درست کار) تدریس شد،روانخوانی انجام شد،کلمات سخت آن گفته شد.صفحه 33 کتاب فارسی،درست و نادرست،گوش کن و بگو،واژه سازی،حالا تو بگو(جمله سازی) ....انجام شد.
تکلیف: معنی ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود چیست.فردا در کلاس پرسیده میشود.

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 33 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس7حرف ن تدریس وتمرین شد
تکلیف: نوشتن کلمات صفحه21دردفتر

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: روانخوانی درس مدرسه ی خرگوش ها انجام شد.کتاب کار فارسی صفحات 35 و 36 حل شد.درستی و نادرستی،درک مطلب،حواس پنجگانه ....
تکلیف: ندارید

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: صفحه ی 32 کتاب انجام شود

املا دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: املا از درس مدرسه ی خرگوش ها گفته شد.
تکلیف: یک املا از روی درس مدرسه خرگوش ها و هم معنی ها و مخالف ها گفته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: