فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی تمرین صفحه 18 را در کلاس حل نموده و سوالاتی جهت رفع اشکال مبحث ساعت های ورودی و خروجی در کلاس حل شد.
تکلیف: دختران نازنینم سوالات بارگزاری شده را در دفتر ریاضی وارد و حل نمایند.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز امروز درس ساعت علوم درس دوم(خوراکی ها) را مرور کرده و کتاب کار علوم درس دوم در کلاس حل شد.
تکلیف: دختران عزیز هفته آینده شنبه درس اول و دوم علوم پرسیده خواهد شد و کتاب کار علوم روز چهارشنبه به منزل خواهد آمد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در ساعت هدیه های آسمانی درس دوم تدریس شد. در این ساعت ادامه درس سوم مطالعات اجتماعی نیز تدریس شد و کاربرگه های 1 و 2 در کلاس حل نمودند.
تکلیف: کتاب هدیه های آسمانی به منزل آمده و صفحه 19 درس دوم در منزل تکمیل و روز یکشنبه هفته آینده در کلاس بررسی خواهد شد. کتاب مطالعات اجتماعی کاربرگه شماره 3 در منزل تکمیل شود و روز شنبه کتاب دانش آموزان بررسی خواهد شد.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس سوم داده شد. بچه ها با نیازها و خواسته ها آشنا شدند
تکلیف: به قصه صوتی زیر گوش دهید https://aparat.com/v/3ArMm

رایانه

مدرس: طاهری فر، الهام
فعالیت: باز و بسته کردن پاورپوینت به روش های مختلف و روش های save کردن
تکلیف: مرور و تمرین

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش چیدن مهره های شطرنج و امتیاز آنها ، بررسی تکالیف
تکلیف: صفحه شطرنج را درست قرار دهید و مهره های سیاه و سفید را در آن بچینید

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز در ساعت ریاضی تمرین صفحه 15 کتاب درسی حل و رفع اشکال شد، صفحه 16 و 17 کتاب درسی (ساعت در بعدظهر) تدریس شد. اولیا محترم خواهشمندم همکاری لازم در جهت چک برنامه درسی روزانه و تکالیف فرزندان خود را داشته باشید.(عدم وجود کتاب درسی در زنگ مربوطه به معنای جا ماندن دانش آموز از آن مبحث تدریس شده است) و همچنین انجام تکلیف با هدف تثبیت یادگیریست خواهشمند است جدی گرفته شود.
تکلیف: تمرین صفحه 18 کتاب درسی حل شود. لطفا قسمت بشمار و بساز را انجام دهند.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز امروز در ساعت علوم درسنامه درس دوم (خوراکی ها) در کلاس خوانده و سوالاتی از هرم غذایی از دانش آموزان پرسیده شد و تا صفحه 21 در کلاس حل شد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت فارسی روخوانی و روانخوانی درس دوم زنگ ورزش انجام شد، بخش درست و نادرست و درک مطلب درس دوم نیز انجام شد. کلمات مهم املایی را نیز در کتاب خود مشخص نمودند. دفتر واژه نامه جهت ملاحظه در مدرسه می باشد. کلمات هم معنی و مخالف درس دوم بارگزاری شد.(کلمات املایی هم فردا ارسال می شود)
تکلیف: واژه های درس دوم فارسی مطالعه شود . کلمات سه نقطه ،چهار نقطه و 5 نقطه درس دوم را پیدا کن و در دفتر فارسی مرتب بنویس ،سپس با 10 کلمه از این کلمات ،جمله هایی زیبا بنویس .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: مدارک مربوط به دوران کودکی تک تک دختران نازنینی که زحمت کشیده و به همراه خود آورده بودند در کلاس دیده شد(بسیار از اولیای عزیز بابت همکاری در این فعالیت سپاسگزارم) درس سوم تا صفحه 10 تدریس شد. کتاب مطالعات اجتماعی دختران در مدرسه می باشد. دختران نازنین حتما فردا کتاب مطالعات اجتماعی خود را همراه داشته باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز مفهوم before -after-between اعداد را همراه با جمله صحیح ان ها یاد گرفتیم.و یک فعالیت بامزه انجام دادیم.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر . موارد آموزش داده شده در این جلسه: آموزش رفتار صحیح در زمان آشنایی با افراد جامعه و آموزش رفتار صحیح و رفتار ناصحیح اجتماعی
تکلیف: دانش آموزان باید عکس ارسال شده در پیوست را مشاهده کرده و عنوان کنند کدام رفتار صحیح و کدام ناصحیح است
فعالیت: باسلام و وقت بخیر ،روز شنبه 22 مهر ،به مناسب روز تخم مرغ و صبحانه سالم،دانش آموزان می توانند به دلخواه صبحانه مورد علاقه و سالم خود را همراهشان بیاورند و از ساعت 7/30 تا 8 میل کنند.به نفرات برتر از لحاظ تزیین و سالم بودن کارت امتیاز داده می شود .

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی کتاب کار ریاضی تا صفحه 18 حل و رفع اشکال شد، و صفحه 13 کتاب درسی (ماشین های ورودی _ خروجی) تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین تمرین صفحه 15 کتاب درسی حل نمایند. کاربرگ بارگزاری شده نیز در دفتر ریاضی وارد شده و حل نمایند. کتاب کار علوم جهت ملاحظه شما اولیا و مطالعه درسنامه درس دوم (خوراکی ها) توسط دانش آموزان به منزل آورده شده و شنبه به همراه خود به مدرسه بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز امروز در ساعت فارسی کلمات هم معنی درس دوم را در کتاب مشخص کرده و وارد دفترواژه نامه کردند.
تکلیف: واژه های هم معنی و مخالف درس دوم فارسی را در دفتر واژه نامه نوشته و کامل کنید . (لطفا دفتر واژه نامه ی عزیزان شامل برچسب نام دانش آموز و اسم دفتر واژه نامه باشد تا با بقیه دفتر ها اشتباه نشود ) ارمغان هفته سوم با دقت انجام شود و شنبه به کلاس درس آورده شود . دفتر املا دختران عزیز جهت ملاحظه اولیا به منزل آورده شده لطفا دختران عزیز کلمات اشتباه خود را بصورت صحیح در قسمت مشخص شده در دفتر املا وارد کرده و جمله بسازند. و شنبه به همراه خود به مدرسه بیاورند.

قرآن سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت قرآن بخش اذان و اقامه و سوره توحید و حمد خوانده و تدریس شد.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان طراحی یک شخصیت کارتونی (پرنده بامزه )به روش ساده سازی با خطوط و اشکال هندسی را یاد گرفتیم و مرحله به مرحله این طراحی را انجام دادیم و در آخر زمینه ی قرار گرفتن پرنده با خلاقیت شما عزیزانم به دلخواه کشیده شد.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً پرنده را رنگ آمیزی نکنید و فقط رنگ آمیزی زمینه به بهترین شکل انجام شود . برای جلسه آینده این فعالیت را به همراه مداد رنگی با خود به مدرسه بیاورید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز-ما بخش دوم مبحث موجودات زنده و غیر زنده را یاد گرفتیم و فیلم مربوط به مبحث کتاب را دیدیم و یک بازی جذاب داشتیم .
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز - لطفا در خصوص کاربرگ ها، سوالات در دفتر ریاضی توسط دانش آموزان با مداد مشکی وارد شده و حل نمایند.(خواهشمند است از نوشتن سوالات توسط اولیا و استفاده از خودکار پرهیز شود) چینه و چوب خط دانش آموزان می بایست در مدرسه داخل قفسه کلاسیشون قرار گیرد. اولیا محترم لطفاً کتاب های مطالعات اجتماعی،هدیه آسمان، نگارش و دفتر املا و تمامی کتب کار علوی(ریاضی، علوم، فارسی و ریاضی و هوش) در مدرسه و در قفسه دانش آموزان بایستی باشد و در صورت لزوم به منزل فرستاده خواهد شد. دفتر املا و ارمغان های هفتگی که طبق شماره هر شنبه تحویل می دهند انتهای هفته جهت ملاحظه اولیای محترم به منزل آورده می شود و لطفاً حتماً امضاشده و شنبه جدید دانش آموزان به همراه خود مدرسه بیاورند و به آموزگار تحویل دهند. لطفاً تمامی دانش آموزان کاربرگ مربوط به ساعت(لمینیت) شده، کلربوک و پوشه دکمه دار و مقواها و کاغذهای آ4 و نمدهای مشخص شده در لیست لوازم التحریر را به کلاس آورده و در قفسه خود قرار دهند. (لطفا تمامی لوازم و التحریر و کتب درسی و کتب کار علوی و دفاتر درسی دانش آموزان همراه با برچسب اسم و فامیل باشند.)-(در صورت مشاهده اتود و لوازم التحریر فانتزی همراه دختران نازنین از آن ها گرفته خواهد شد.)
توضیح: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز - با توجه به تحویل دفترچه تمرین شطرنج حتماً حتماً دفترچه را سیمی کرده و طلق ضخیم داشته باشد. با تشکر.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: ریاضی: دانش آموزان عزیز امروز در ساعت ریاضی کتاب کار ریاضی صفحات 15 تا 17 حل و رفع اشکال شد.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز امروز در ساعت علوم درس دوم (خوراکی ها) تدریس شد، و با استفاده از موادی که در اختیارشان قرار گرفت هرم غذایی صحیح را ساختند. کتاب کار علوم در روز چهارشنبه جهت مطالعه درسنامه و ملاحظه کتاب کار دختران توسط اولیا ارسال خواهد شد و شنبه با خود بیاورند و در قفسه ی خود قرار دهند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت فارسی کتاب نگارش درس اول صفحه اول و دوم را انجام دادند.
تکلیف: کتاب نگارش صفحات 9 تا 13 حل نمایند و فردا به همراه خود به کلاس بیاورند. 5 کلمه (لحظه -قطره-قطعه-دانش آموز-چراغ ) در دفتر فارسی در جدولی مرتب بنویسد و مشخص کنید هر کلمه با کدام واژه جمع می شود (ها،ان ،ات)اگر با دو تا از واژه ها جمع می شود ،هر دو تا را بنویس. شعر حفظی پدر بزرگ نیز فردا پرسیده می شود.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا دفتر نقاشی ، مداد رنگی و مداد را به همراه داشته باشید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس اول داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس اول کتاب خطاط شو را کامل کردید.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر دانش آموزان و اولیا عزیز، امروز دانش آموزان با لیوان (کاپ گیم) و چوبک و نحوه درست دست گرفتن را یاد گرفتند. و یک ریتم 4تایی به صورت چرخش گروهی در دایره آموزش داده شد. و در نهایت با آهنگ اجرا شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز ما مبحث ساخت کوچکترین و بزرگترین عدد 3رقمی را یاد گرفتیم و بازی جذابی با اعداد داشتیم.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز - با توجه به تحویل دفترچه تمرین شطرنج حتماً حتماً دفترچه را سیمی کرده و طلق ضخیم داشته باشد. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: ریاضی و هوش: دختران نازنین امروز در این ساعت با استفاده از چینه و چوب خط دست ورزی مربوط به شمارش چندتا چندتا و دسته بندی را انجام دادند. دختران نازنین فردا کتاب درسی هدیه های آسمانی را به همراه خود به مدرسه آورده و در قفسه کلاسی خود قرار دهید. لطفا تمامی دانش آموزان تا روز چهارشنبه کاربرگ مربوط به ساعت(لمینیت) شده، کلربوک و پوشه دکمه دار و مقواها و کاغذهای آ4 و نمدهای مشخص شده در لیست لوازم التحریر را به کلاس آورده و در قفسه خود قرار دهند. (لطفا تمامی لوازم و التحریر و کتب درسی و کتب کار علوی و دفاتر درسی دانش آموزان همراه با اسم و فامیل باشند.)(در صورت مشاهده اتود و لوازم التحریر فانتزی همراه دختران نازنین از آن ها گرفته خواهد شد.)
تکلیف: دختران عزیز کتاب کار علوی ریاضی صفحات 15، 16 و 17 حل نمایند و حتما فردا به همراه خود بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: در ساعت فارسی دختران نازنین ،قسمت های نگاه کن و بگو ،بیاموز و بگو در کلاس انجام شد و شعر حفظی پدر بزرگ و متن درس دوم زنگ ورزش در کلاس خوانده شد.
تکلیف: شعر حفظی پدر بزرگ را حفظ کنید، روز چهارشنبه پرسیده می شود.

املا سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز در ساعت املا، املای جای خالی از درس محله ی ما را داشتند. دفاتر املای دختران نازنین در اخرین روز هفته جهت ملاحظه شما به منزل آورده و پس از ملاحظه و امضای شما به مدرسه برگردانده و در قفسه ی خود قرار دهند.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان : گرم کردن-آموزش ساده ی پابکس-آموزش پاس بغل هندبال-مرور پاس های قبلی-بازی کار کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: از مبحث خودآگاهی درس شناخت نقاط ضعف و قوت تدریس گردید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: در کلاس Science، بخش دوم مبحث جذاب موجودات زنده و غیر زنده را دوره کردیم. برای اینکه مفهوم را خوب متوجه بشویم تعدادی جمله در رابط با مبحث موجودات زنده و غیر زنده نوشتیم و تصویر سازی کردیم.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
تکلیف: کشیدن عرض ها و ستون ها و قطرها با مداد قرمز در برگه تکلیف در صفحه شطرنج بالایی عرض و ستونها و درصفحه شطرنج پایینی قطرها مشخص گردد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: