فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی سوالاتی جهت حل تمرین فصل دوم در دفتر مشق ریاضی نوشته و در کلاس حل نمودند. صفحه 45 کتاب درسی ریاضی نیز در کلاس تدریس شد. تمام کتاب هایی که دختران امروز همراهشان بود در کلاس می باشد. فردا کتاب درسی فارسی، ریاضی و قرآن همراهتان باشد. کتاب کار ریاضی و فارسی و کتاب نگارش نیز همراهتان باشد. دفترواژه نامه،دفتر املا، دفتر مشق ریاضی و فارسی هم همراهشان باشد.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز دختران نازنین در ساعت علوم تحقیق صفحه 57 کتاب درسی را در کلاس ارائه دادند. کاوشگری صفحه 59 نیز در کلاس انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: در ساعت فارسی ارمغان شماره 7 و 8 در کلاس حل شد. و ارمغان 7 و 8 به دانش آموزان تحویل داده شد. دختران عزیز فردا از درس پنجم املا خواهم گفت نیازی به مطالعه در منزل نیست در کلاس مرور خواهد شد.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان مقوای جشنواره که توسط مجموعه تهیه شده به تمامی شما دانش آموزان داده شد. در ادامه فعالیت رنگ آمیزی تصویر سازی در مقوا اجرا شد. مراقبت از مقوا به جهت سالم نگه داشتن آن در کلاس به عهده دانش آموز است .

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز با یک آهنگ به صورت موزیک گرام (کشیدن ریتم آهنگ با اشکال مختلف) با دانش آموزان تمرین شد. هدف: تمرکز و دقت و ایجاد خلاقیت بیشتر در دانش آموزان می باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: صفحه 22 مبحث تقریب تدریس شد.
فعالیت: با سلام اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب روز چهارشنبه 1 آذرماه در دبستان برگزار خواهد شد. دختران گلمان می توانند جهت خرید کتاب از نمایشگاه کارت بانکی و یا پول نقد همراه داشته باشند. (به صورت اختیاری) مسئولیت همراه داشتن کارت بانکی و یا پول نقد برعهده دانش آموزان می باشد. با سپاس از همراهی شما عزیزان

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین تحقیق مربوط به چاه یا قنات و چشمه کتاب درسی علوم برای فردا فراموش نشود و به همراه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی درک مطلب، واژه آموزی، بیاموز و بگو درس پنجم در کلاس تدریس شد. کتاب کار فارسی صفحه 38 را در کلاس تکمیل نمودند.
تکلیف: دختران نازنینی که کتاب نگارش درس چهارم را تکمیل ننموده ان تکمیل نمایند. درس پنجم کتاب نگارش صفحه 33 و 34 تکمیل شود. دختران نازنین 3 کلمه هم نویس(کلماتی که نوشتاری آن های یکی است) انتخاب کن، سپس برای آن 3 کلمه جمله زیبا بنویس.

املا سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت املا، به دختران نازنین املای بادکنکی گفته شد. چهارشنبه املا از درس پنجم گفته می شود.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم: گرم کردن- مسابقه ی دو سرعت را دادند. سپاس از توجه شما برای به همراه داشتند تغذیه ی مناسب

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث مسولیت پذیری در قبال فکر و احساس تدریس گردید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل مورد نیاز رنگ آمیزی را به همراه داشته باشید (مداد رنگی پاستل آبرنگ)

هوش و ریاضی

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی و هوش صفحه 20 ، 21 و 22 سوال 1 در کلاس حل شد. دختران نازنین فردا کتاب های درسی فارسی و ریاضی و علوم و دفتر واژه نامه و دفتر مشق ریاضی، کتاب نگارش و کتاب کار ریاضی و علوم همراهتان باشد.
تکلیف: پیتزایی را در دفتر مشق ریاضی کشیده و آن را به 8 قسمت تقسیم کن، 2 قسمت آن را میل کن، سپس روی 4 قسمت سُس کچاب بریز حال یادداشت کن چند قسمت از چند قسمت مساوی دارای سُس کچاب است و چند قسمت از چند قسمت مساوی را خورده ای و چند قسمت از چند قسمت مساوی باقی مانده است.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز مبحث جانوارن گوشت خوار وگیاه خوار را کار کردیم و یک فیلم جذاب در این رابط دیدیم.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز دختران عزیز در ساعت ریاضی چند نمونه سوال ریاضی در دفتر مشق ریاضی در کلاس حل نمودند.
تکلیف: دختران عزیز در دفتر ریاضی خود زمین مستطیل شکلی را بکشید و به 6 قسمت مساوی تقسیم کنید، در 2 قسمت آن هویج و در 3 قسمت آن پرتقال بکشید، حالا در پایین آن بنویسید، چند قسمت از چند قسمت مساوی هویج کاشته ای و چند قسمت از چند قسمت مساوی پرتقال کاشته ای و چند قسمت از چند قسمت مساوی از زمین خالی است. دختران نازنینم فردا دفتر مشق فارسی، دفترمشق ریاضی،دفتر املا، دفترواژه نامه، کتاب درسی فارسی، کتاب کار فارسی، کتاب نگارش فارسی فقط همراهتان باشد. اگر کتاب فوق برنامه دیگری فردا دارید به همراه بیاورید. دختران نازنینم توجه داشته باشید کتاب کارهای (سواد مالی، مهارت زندگی، رایانه، و زیبانویسی و ورزش کتاب هایی هستند که در صورت داشتن تکلیف به منزل برده می شوند در غیر اینصورت در مدرسه بمانند.)

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز دختران نازنین در ساعت علوم ادامه درس ششم ( زندگی ما و آب) از صفحه 56 تا 60 تدریس شد. کاوشگری صفحه 59 کتاب در روزهای آینده در کلاس انجام می شود.
تکلیف: دختران عزیز برای روز سه شنبه جمع آوری اطلاعات صفحه 56 کتاب درسی را حداقل دو بند در دفتر مشق فارسی نوشته و همراه با تصویر جهت ارائه در کلاس آماده باشید.

املا سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: فردا از درس پنجم املا خواهم گفت، حتما دختران عزیز در منزل از درس پنجم املا بنویسند.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت هدیه های آسمانی درس ششم در کلاس کامل تدریس شد. درس هفتم نیز متن درس خوانده شد. دختران عزیز لطفا تدریس هر درس که تمام می شود سوالات آن درس را حتما مطالعه کن.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس هشتم تدریس شد. بچه ها با اطلاعات کارت بانکی ، امنیت و فواید آن به جای پول نقد و دستگاه کارتخوان آشنا شدند.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: برگزاری اردو
فعالیت: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده فایل بارگذاری شده را در قسمت آزمایشگاه مطالعه بفرمایید.
توضیح: ****توجه**** با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به شرایط موجود آب و هوایی و عدم اطلاع از حضوری یا آنلاین بودن مدارس تا روزهای آتی اطلاع ثانوی دانش آموزان کتاب های خود را طبق اطلاع رسانی معلمین در پرتال همراه داشته باشند.با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی صفحه 41 کتاب درسی مجددا در کلاس حل شد، صفحه 42 کتاب درسی نیز بخش سرگرمی و معما و فرهنگ خوانداری نیز در کلاس انجام شد. فصل سوم کتاب درسی صفحه 44 در کلاس تدریس شد.
تکلیف: دختران عزیز یک برگه A4 را به 3 قسمت مساوی تقسیم کن، در 2 قسمت آن درخت سیب بکش، حال در پشت برگه A4 بنویس چند قسمت از چند قسمت مساوی سیب کاشته ای و چند قسمت از چند قسمت مساوی از زمین خالی است. دختران عزیز فردا حتما کتاب ریاضی و دفترمشق ریاضی همراهتان باشد. کتاب کار ریاضی و کتاب کار علوم را لازم نیست همراه خود بیاورید.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم درس ششم (زندگی ما و آب) تا صفحه 54 با انجام فعالیت در کلاس انجام شد. تمام تحقیقات دختران عزیز امروز در کلاس مشاهده شد. دختران نازنین فردا فقط کتاب درسی علوم را به همراه بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز امروز در ساعت فارسی درس پنجم توسط تمامی دانش آموزان روخوانی شد، کلمات هم معنی و مخالف درس پنجم نیز از تمام دانش آموزان پرسیده شد. کلمات هم خانواده درس پنجم در دفترواژه نامه وارد شد. کتاب نگارش صفحه 29 و 30 توسط دانش آموزان در کلاس حل شد.
تکلیف: کتاب نگارش دانش آموزانی که درس چهارم را تکمیل ننمودند حتما در منزل تکمیل نمایند. درس پنجم کتاب نگارش صفحه 32 در منزل کامل شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت مطالعات اجتماعی ادامه درس هفتم صفحه 21 و 22 در کلاس تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین برای هفته آینده فصل دوم مطالعات اجتماعی پرسیده می شود. کاربرگه ی شماره 5 مربوط به شجره نامه یا درخت خانوادگی است برای هفته آینده درخت خانوادگی خود را درست کرده و به کلاس بیاورند. به کار ببندیم صفحه 22 سوال 1 توسط دختران عزیز تا هفته آینده انجام شود و هفته آینده گزارش دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز مبحث ساعت صفحه بیست و یک تدرس نهایی انجام شد و تعداد زیادی تمرین جذاب کار کردیم.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام . در این جلسه اتیکت سینما رفتن (آداب سینما رفتن) آموزش داده شد. عکس ارسال شده دانش آموزان در حال گوش کردن به داستان و پاسخ به سوالات معلم هستند.

آزمایشگاه

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: با سلام و آرزوی سلامتی برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی *نکته مهم* لطفاً تمامی تکالیف ذکر شده در پرتال آنلاین روز چهارشنبه با دقت انجام شود و عکس تکالیف خود را فقط و فقط در پرتال روز جمعه بارگذاری نمایند تا معلمین با انسجام مناسب و مرتب ملاحظه و تصحیح نمایند. یادآورمی گردد پرتال فقط تا ساعت 12 شب باز می باشد و بعد از آن بطور اتومات بسته می شود، پس ارسال تکالیف را به دقایق آخر روز جمعه نگذارید و حتماً بعد از اتمام تکالیف فقط و فقط در روز جمعه بارگذاری نمایید. لازم بذکر است ارمغان هفته نیز حتماً در پرتال عکس آن بارگذاری شده و هر زمان مدرسه حضوری اعلام شد جهت تحویل به معلم با خود همراه داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی تمرین صفحه 41 کتاب درسی ریاضی را در کلاس حل کردیم. دختران نازنین زمان ارسال تمامی تکالیف در پرتال در صورت آنلاین بودن کلاس ها تا روز جمعه می باشد.
تکلیف: دختر نازنینم فعالیت عملکردی صفحه 57 کتاب کار را با دقت انجام بده.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز دختران عزیز در ساعت علوم کتاب کار علوم درس پنجم را مجددا پاسخ داده و مرور کردند. دختران عزیز ارمغان هفته شماره 8 را تکمیل نموده و زمان حضوری بودن مدارس به همراه بیاورید.
تکلیف: دختر نازنینم فعالیت عملکردی کتاب کار علوم صفحه 54 را انجام دهید. تحقیق های زیبای خود را روی مقوای A4 بنویسید و شکل ابرهای مختلف را با هر خلاقیتی که دوست دارید، درست کنید، گزارش دلنشین خود را در زمانی که حضوری شدی به کلاس درس بیاورید در غیراینصورت عکس آن را در پرتال بارگزاری کنید.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختر نازنینم در صورت داشتن فارسی در برنامه آنلاین روز شنبه کلمات هم معنی و مخالف درس پنجم پرسیده می شود. در غیر اینصورت بصورت حضوری شنبه پرسیده می شود.
تکلیف: از درس پنجم فارسی کلماتی که دارای حروف (ص_ ح _ ز _ ع _ ظ)است را در جدولی مرتب بنویس و با 7 تای آنها جمله سوالی بساز .

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان ابتدا با کشیدن یک زمینه به صورت کلی فعالیتمان را آغاز کردیم و بعد با استفاده از ماژیک و خط کش خط های عمودی با فاصله حدود 2میلیمتر را متناسب با رنگی که تصویر داشت اجرا کردیم و در آخر باقی مانده خطوط سیاه را پاک کردیم .
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً فعالیت هنری را به طور کامل انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: