فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: با سلام و عرض ادب ،اولیا محترم دانش آموزان جدیدالورود لطفاً فرم هایی که امروز به دانش آموزان داده شده را تکمیل فرموده به مدرسه تحویل نمائید. با توجه به اردوی فردا که جشن در سالن ورزشگاه برای دانش آموزان عزیز علوی می باشد حتماً دانش آموزان گلمان با یونیفرم ورزشی به مدرسه تشریف بیاورند و رضایت نامه های خود را حتماً به مدرسه تحویل دهند. باتشکر

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی صفحه 19 قسمت حدس بزن تدریس شد. کتاب کارهای دختران گل چک شد و سوالات مربوط به مکعب ها نیز در کلاس حل شد.(اولیای عزیز خواهشمندم با دانش آموزان همراهی داشته تا تمامی کتاب های مربوط به برنامه و تکالیف خود را به همراه داشته باشند.) نکته مهم در خصوص دانش آموزانی که در زمان حل کتاب های کار یا درسی غایب هستند، حتما می بایست مبحث حل شده در کتاب را حل نمایند تا معلم چک نماید. (بسیار بابت همراهی اولیا از ساخت مکعب ها سپاسگزارم.)
تکلیف: دختران عزیز صفحه 22 کتاب درسی (مرور فصل) تا صفحه 24 در منزل حل نمایند. خواهشمندم دختران عزیز در ابتدا خود حل نموده و مادران عزیز نظارت داشته و راهنمایی کنند، تا مبحث برای دانش آموزان مرور شود.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت علوم با همکاری هم فعالیت های مربوط به اندازه گیری جرم را انجام داده و درس سوم کامل تدریس شد.
تکلیف: صفحه 32 کتاب درسی علوم در منزل انجام شود. دختران عزیز فردا به جهت برگزاری افتتاحیه هاوس سیستم، لباس ورزشی پوشیده و فقط کتاب درسی فارسی، دفتر واژه نامه، کتاب کار فارسی و دفتر املا به همراه داشته باشند. فردا املا از درس دوم (زنگ ورزش) گفته خواهد شد به دختران عزیز املا گفته شود جهت آماده بودن.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت هدیه های آسمانی درس سوم تدریس شد.
تکلیف: دختران عزیزی که غایب بوده و سوالات و فعالیت های کتاب هدیه را انجام ندادند لطفا تکمیل نمایند و تا روز سه شنبه جهت مشاهده بنده در قفسه خود قرار دهند.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس چهارم داده شد. بچه ها با خریدهای مشترکی که میتونن با دوستان و خانواده داشته باشند، آشنا شدند.
تکلیف: https://aparat.com/v/qxIP1

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: تفاوت در نوع ذخیره کردن بین PPSX و PPTX
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش حرکت رخ . حرکت رخ چه زیباست بالا ،پایین ،چپ و راست فقط میره مستقیم به هر جا که دلش خواست اما یادمون باشه جلوش مهره نباشه
تکلیف: شعر رخ حفظ شود صفحه یک و دو کتاب شطرنج کاملا حل شود

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز امروز در ساعت ریاضی مکعب نربع و مستطیل تدریس شد. قسمت های مرتبط با هم ،صفحه 13، صفحه 14،خلاق باش صفحه 15،کاردستی بساز صفحه 17،بشمار و بساز صفحه 18 تدریس شد.
تکلیف: با توجه به توضیح مکعب مربع، یک مکعب مربع درست کرده و هر قسمت آن را شماره گذاری کنید. کتاب کار ریاضی سوالات مربوط به قسمت مکعب از کتاب کار علوی (تمرین 1 و 2 صفحه 20_تمرین 5و 6 صفحه 21 _ تمرین 8 صفحه 22_تمرین 4و 5 صفحه ی 27) را در منزل انجام دهید .

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت علوم درس اول و دوم از تعدادی از دانش آموزان پرسیده شد، درس سوم فعالیت صفحه 25 و 27 در کلاس انجام شد. (سپاس از تمامی اولیا عزیز بابت ساخت ترازو)

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: روخوانی درس تنگ بلور و ضرب المثل در کلاس انجام شد و کلمات هم معنی و مخالف و کلمات املایی این دو بخش مشخص شد. در ساعت فارسی بیدپای شماره (1) داستان گربه پیر زال پخش شد و سوالات مربوط به داستان از دختران نازنین پرسیده شد.(فایل متن داستان و سوالاتش جهت ملاحظه ارسال گردید).
تکلیف: روخوانی و روانخوانی و هم معنی و مخالف تنگ بلور و ضرب المثل جلسه آینده پرسیده می شود. یک ضرب المثل زیبا به سلیقه شخصی در دفتر فارسی بنویسید و در مورد معنی و مفهوم آن یک بند بنویسید ،سپس یک نقاشی مرتبط با آن بکشید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: کاربرگه شماره 3 دختران مشاهده شد. مروری بر درس اول و دوم و سوم داشته و نمره امتیازی به دانش آموزان داده شد.
تکلیف: جلسه آینده فصل اول (دروس اول تا سوم) پرسیده می شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: سلام در این جلسه کلمات جادویی و مراحل عذر خواهی کردن آموزش داده شده ( کجا اشتباه کردم ،الان چه احساسی داره ،الان بهش چی بگم ،دفعه بعد چیکار کنم) عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال انجام مراحل عذرخواهی با یکدیگر هستند
تکلیف: دانش آموزان باید از کلمات جادویی( لطفا ،سپاسگزارم ،متاسفم ، خواهش میکنم ...) استفاده کنند
فعالیت: با سلام اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم روز شنبه مورخ 29 مهرماه ساعت 18:00 جلسه آموزش خانواده با موضوع تأثیر روابط عاطفی والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در پرتال علوی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. مدرس: دکتر هوشنگ اسماعیلی برای مشاهده روز شنبه ساعت 18 به پرتال دانش آموز خود قسمت پخش زنده مراجعه فرمائید. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت ریاضی درس الگوهای متقارن (صفحه 19، 20) تدریس شد، کتاب کار ریاضی صفحه 25 تا 28 در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: دختران نازنین صفحه 21 کتاب درسی ریاضی در منزل حل شود. دختران نازنین حتما برای روز شنبه کاغذ شطرنجی و کاربرگ لمینیت شده ساعت خود را به همراه داشته باشند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت فارسی املای تقارنی درس دوم (زنگ ورزش) اجرا شد، کلمات هم معنی تنگ بلور صفحه 25 کتاب درسی در دفتر واژه نامه نوشته شد، دفتر املای دختران عزیز جهت ملاحظه شما اولیا و تکمیل بخش غلط های املایی و جمله نویسی ( اولیای عزیز تکمیل دفتر املا و نوشتن صحیح کلمات املایی نادرست با هدف تکرار و شناخت ضعف دانش آموزان در بخش نوشتاری می باشد خواهشمند است نظارت لازم جهت انجام را داشته باشید.) ارمغان هفته شماره 4 را شنبه تکمیل شده به همراه خود بیاورند.
تکلیف: کلمات هم معنی تنگ بلور کامل شود و کلمات مخالف توسط دختران در دفتر واژه نامه نوشته شود. دختران حتما شنبه کتاب کار فارسی همراهتون باشد. جهت یادآوری مجدد علوم شنبه درس اول(زنگ علوم)، درس دوم(خوراکی ها) پرسیده می شود.(ترازوی صفحه 26 و جدول صفحه 25 کتاب درسی با راهنمایی کتاب درسی تکمیل شود.) مطالعات اجتماعی کاربرگه شماره 3 در منزل برای روز شنبه تکمیل شود. هدیه های آسمانی صفحه 13 درس اول قسمت باخانواده و صفحه 19 درس دوم برای روز یکشنبه در منزل تکمیل شود.

قرآن سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز در ساعت قرآن صفحه 10 تا 13 تدریس شد.
تکلیف: برای هفته آینده اذان و اقامه و حمد و توحید روخوانی پرسیده می شود.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان تکنیک تخصصی مداد رنگی، سایه روشن و ترکیبات رنگی را که آموختیم در فعالیت نقاشی پرنده اجرا کردیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً رنگ آمیزی را کامل کنید و با خود به مدرسه بیاورید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز-ما بخش دوم مبحث موجودات زنده و غیر زنده را دوره کردیم و دانش اموزان سعی در گفتن 7 ویژگی برای موجودات زنده کردند.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی سوالات مربوط به ورودی و خروجی و ساعت در بعد از ظهر کتاب کار ریاضی را حل نمودند.(و سوالات ورودی و خروجی در کلاس حل و رفع اشکال شد.)
تکلیف: ارمغان شماره 3 جهت ملاحظه شما اولیای عزیز به منزل آورده می شود.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: در ساعت علوم درس سوم تا صفحه 25 تدریس شد ،فعالیت صفحه 25 را در منزل انجام داده و نتیجه فعالیت خود را در جدول صفحه 25 وارد کنند .
تکلیف: ترازویی با توجه به توضیحات صفحه 26 درست کن و روز شنبه به کلاس درس بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز در ساعت فارسی کلمات هم معنی و مخالف درس دوم پرسیده شد. سوالات ارمغان شماره 3 در کلاس حل و رفع اشکال شد. دختران عزیز فردا حتما کتاب نگارش و کتاب کار ریاضی خود را به مدرسه بیاورید. فردا املای درس دوم (زنگ ورزش) گفته می شود.
تکلیف: به دلیل حضور دختران در اردوی عصرمانی تکلیف داده نمی شود. ولی حتما برای املا مطالعه داشته باشند.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: . دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا فعالیت جلسه گذشته را بدون رنگ آمیزی به همراه مداد رنگی بیاورید.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس دوم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس دوم کتاب خطاط شو را کامل کردید.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر دانش آموزان و اولیا محترم امروز با حلقه یک بازی چابکی و سرعت عمل برای هیجان و تحرک بیشتر و همچنین تمرکز و دقت در دانش آموزان به صورت گروهی انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث کوچکتر- بزرگتر و مساوری اعداد 3 رقمی تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی و هوش سوالات مربوط به مبحث ورودی و خروجی و ساعت در بعدظهر و قبل از ظهر، صفحه 10 سوال 1، صفحه 12 سوال 1 و 2 و صفحه 13 سوال 4 را حل نمودند.
تکلیف: لطفا حتما کتاب کارهای ریاضی و علوم و فارسی و ریاضی و هوش در مدرسه باشد. کاربرگ بارگزاری شده در دفتر ریاضی نوشته و حل شود.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز در ساعت فارسی روخوانی و روانخوانی درس دوم زنگ ورزش را انجام دادند و کلمات هم معنی و مخالف این درس از آنها پرسیده شد.(دفتر واژه نامه درس دوم در کلاس تکمیل شد)، صفحات مربوط به نگاه کن و بگو، بیاموز و بگو درس دوم نیز توسط دانش آموزان در کلاس حل شد. فرصت جهت مطالعه کلمات املایی مهم درس ستایش و درس اول محله ی ما به دختران داده شد. کلمات هم معنی و مخالف و املایی درس دوم نیز بارگزاری شد.
تکلیف: از کلمات مهم و املایی درس دوم (زنگ ورزش) یک صفحه در دفتر فارسی املا بنویسید و اولیا ملاحظه نموده و تصحیح نمایند. کتاب نگارش صفحه 13 و 14 حل شود و به همراه خود بیاورند. برای روز چهارشنبه 26 مهر از درس دوم (زنگ ورزش) املا گفته می شود. فردا کلمات هم معنی و مخالف درس دوم پرسیده می شود.

املا سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران زیبا امروز در ساعت املا ،لغات املایی درس ستایش و درس محله ی ما را نوشتند و با برخی از آنها جمله ساختند.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام دخترای گلمان امروز: گرم کردن-اموزش دو سرعت-اموزش پابکس-اموزش مربع-اموزش پنجه والیبال(مقدماتی)-بازی دست رشته تمرین کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث شناخت علائق و آرزوها تدریس گردید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز-ما بخش دوم مبحث موجودات زنده و غیر زنده را دوره کردیم و فیلم مربوط به مبحث کتاب را دیدیم و یک بازی جذاب داشتیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: