فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: با سلام و احترام - با توجه به همراهی بیشتر دانش آموزان برای اجرای هفته پژوهش این امکان تا روز شنبه 25/آذر میسر می باشد تا دانش آموزان فعالیت های خود را به مدرسه و آموزگار تحویل دهند.این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی سوالات مربوط به مرور فصل سوم صفحه 58 و 59 کتاب درسی درکلاس حل و رفع اشکال شد. و در ساعت کتاب کار ریاضی صفحه 73 و 74 در کلاس حل شد. دختران نازنین برنامه مطالعاتی جهت مرور دروس مربوط به نیمسال اول برایتان در پرتال بارگزاری شد، شما دختران عزیز می بایست مطابق با برنامه مطالعاتی دروسی که در هر تاریخی برایتان مشخص شده را مطالعه کرده و خود را برای یک سنجش کلاسی بصورت کتبی آماده کنید. این برنامه مطالعاتی از تاریخ 22 آذر ماه تا 6 دی ماه می باشد. سنجش کلاسی با توجه به تاریخ و روزهای مشخص شده از هر درس از شما گرفته خواهد شد.
تکلیف: دختران نازنین برای فردا فصل اول کتاب درسی ریاضی را کامل در منزل مرور و مطالعه نمایند.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت علوم کتاب کار علوم فصل هفتم (نور و مشاهده اجسام) کامل در کلاس پاسخ داده شد. امروز در بخشی از ساعت درسی سنجش پرلز در کلاس برگزار شد و پاسخ نامه به دانش آموزان تحویل داده شده و سوالات نیز برای شما بارگزاری شد. لازم به توضیح می باشد هدف از برگزاری سنجش پرلز بالا بردن سطح درک دانش آموزان از متن می باشد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت فارسی روخوانی و روانخوانی درس هفتم(کارنیک) در کلاس انجام شد و کلمات هم معنی و مخالف و هم خانواده درس ششم(فداکاران) و کلمات هم معنی و مخالف درس هفتم (کارنیک) از تمام دختران نازنین پرسیده شد. بخوان و بیندیش صفحه 60 کتاب درسی (پری کوچولو) ، درک و دریافت و حکایت (بهانه) صفحه 64 در کلاس تدریس و کلمات مهم املایی و کلمات هم معنی گفته شد.
تکلیف: دفترواژه نامه و دفترمشق فارسی جهت ملاحظه در مدرسه می باشد. دختران نازنین از درس هفتم ( کارنیک) کتاب درسی استثنا فقط این بار در دفترمشق ریاضی یک صفحه املا بنویسند.

املا سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنینی که فعالیت های مربوط به هفته ی پژوهش خود را نیاورده اند فقط تا روز شنبه 25 آذر ماه فرصت دارند. فردا از درس هفتم املا خواهیم داشت.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا فعالیت جلسه گذشته را به همراه ماژیک و مداد رنگی با خود به مدرسه بیاورید.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس هفتم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس هفتم کتاب خطاط شو را کامل کردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین و دانش آموزان عزیز، امروز با آهنگ لاک پشت به صورت بادی پرکاشن و کاپ گیم برای تمرکز و دقت و هماهنگی عصب و عضله و دو نیمکره مغز تمرین و اجرا گردید. سپس با دست هر دانش آموز (برای دست ورزی) شکلی روی کاغذ کشیده شد، و با خلاقیت، هر دانش آموز آن شکل را به لاک پشت تبدیل کرد.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم - با توجه به اتمام ثبت نام در مسابقه مشاعره، دانش آموزانی که ثبت نام شده اند و در گروه مشاعره عضو شده اند راس ساعت 7 شب در گروه آنلاین شده تا روش مطالعه شعر و حفظ آن را صحبت نمائیم. با تشکر کیهان

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین جهت یادآوری فردا کتاب کار علوم را به همراه داشته و فصل هفتم پرسیده می شود.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی شعرحفظی مثل باران از تمام دختران پرسیده شد. درک مطلب، واژه آموزی، نگاه کن و بگو و بیاموز و بگو درس هفتم (کارنیک) تدریس شد. فردا دفترواژه نامه دختران عزیز ملاحظه خواهد شد. دفتر مشق ریاضی و فارسی دختران عزیز ملاحظه و امضا شد.
تکلیف: کلمات هم معنی و مخالف و هم خانواده درس ششم(فداکاران) و درس هفتم (کارنیک) پرسیده خواهد شد. با 5 کلمه که با پیشوند سر ترکیب شده و واژه ی جدیدی را می سازد ،بنویس ،سپس با آنها جمله بساز . از درس 7 کلمه های (فرمانروا- جوز- تصمیم - مختلف- تعجب)را بنویس سپس کسر آن کلمه را روبرویش بنویس ،به صورتی که در مخرج تعداد حروف کلمه و در صورت تعداد نقطه های آن باشد. کتاب کار فارسی صفحه 49 و 50 در منزل تکمیل شود.

املا سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز املا از درس ششم گفته شد. روز چهارشنبه نیز از درس هفتم املا گفته می شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: در ساعت هدیه های آسمانی درس هشتم (جشن تکلیف) و درس نهم (گفت و گو با خدا) تا صفحه 63 تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین هفته آینده درس هشتم پرسیده می شود.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان: گرم کردن-آموزش پرش تعادلی-آموزش پرش طول ساده-آموزش پرش تک پا- آموزش پاس بغل پا -آموزش استپ ساده توپ را تمرین کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث احترام به دیگران تدریس گردید

هوش و ریاضی

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی و هوش صفحه 24،25 و 26 در کلاس حل شد. امروز در یکی از ساعت ها آزمون تیمز و پرلز سال گذشته را با دانش آموزان حل نمودیم.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی کتاب کار ریاضی صفحه 70، 71، 72 درس سوم در کلاس حل شد.
تکلیف: دختران نازنین کتاب درسی ریاضی مرور فصل صفحه 58 و 59 درمنزل تکمیل شود. کتاب کار ریاضی، کتاب کار فارسی، کتاب کار ریاضی و هوش، دفتر املا، کتاب درسی فارسی و کتاب درسی ریاضی را به همراه داشته باشند.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم درسنامه فصل هفتم (نور و مشاهده اجسام) خوانده شد و تا صفحه 72 کتاب کار علوم در کلاس حل شد.
تکلیف: روز سه شنبه از فصل هفتم پرسش کلاسی خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
تکلیف: دختران نازنین فردا از درس ششم املا گفته خواهد شد. و حتما از درس ششم و هفتم املا نوشته شود. کتاب کار فارسی درس ششم صفحه 45، 47 و 48 در منزل تکمیل شود. شعرحفظی مثل باران فردا پرسیده می شود.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس دهم تدریس شد. بچه ها با مزایای همراه بانک آشنا شدند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش استفاده از ابزار picture online و تنظیمات عکس درج شده (تغییر سایز و چرخاندن عکس در جهات مختلف) انجام شد «جلسه ی آنلاین مرور و دوره شد.»
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: بررسی تکالیف، تکرار دروس گذشته، بازی با مهره های درس داده شده
تکلیف: عزیزانی که تکلیف صفحه 7 و 8 را انجام نداده بودند ، لطفا تکالیف مربوطه را حل کنند

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی صفحه 55 و 56 و 57 کتاب درسی در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: اولیا گرامی دفتر مشق های ریاضی و فارسی دختران نازنین ملاحظه نشده است فردا حتما همراهشان بوده تا چک شود. با استفاده از الگوی 2 تا 2 در دفتر مشق ریاضی نوشته و شمارش نموده تا به عدد 20 برسند. و همچنین الگوی 3 تا 3 تا شمارش کرده و بنویسند تا به عدد 30 برسند. و الگوی 4 تا 4 تا شمارش کرده و بنویسند تا به عدد 40 برسند. دختران نازنین با پرگار خود دایره ای به شعاع 2 سانتی متر و دایره ای به قطر 6 سانتی متر در دفتر خود رسم نمایید.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت علوم فصل هفتم کتاب درسی ( نور و مشاهده اجسام) کامل تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین فردا حتما کتاب کار ریاضی و علوم همراهتان باشد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی کلمات املایی و هم معنی شعر حفظی (مثل باران) گفته شد و در دفترواژه نامه نوشته شد. درس هفتم کتاب درسی فارسی (کارنیک) تدریس شد و کلمات هم معنی و مخالف و کلمات مهم املایی و درست و نادرست گفته شد.
تکلیف: دختران نازنین کلمات هم خانواده درس هفتم ( کارنیک) را پیدا کرده و در دفترواژه نامه خود بنویسید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت مطالعات اجتماعی درس 9 و 10 و 11 کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین از امروز تا شنبه هفته آینده به مدت یک هفته کارهایی را که برای همکاری در خانه انجام می دهید را در کتاب خود صفحه 36 وارد نموده و بگویید این کارهای چه فایده ای داشته و در کتاب مطالعات اجتماعی خود صفحه 34 بنویسید و یک کارت قدردانی درست کرده و روی آن یک جمله بنویسید و به یکی از اعضای خانواده خود تقدیم کنید.(حتما کارت قدردانی خود را به مدرسه آورده و به معلم نشان دهید) کاربرگه شماره 8 و 9 و 10 کتاب مطالعات اجتماعی صفحه 51 و 52 را در کتاب کامل کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث کسر بخش دوم تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. در این جلسه فرهنگ و مفهوم فرهنگ آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال نوشتن سفرنامه هستند.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی کاربرگ های مربوط به تکالیف در کلاس حل و رفع اشکال شد. مبحث مربوط به مقایسه کسرها با حل سوالات مختلف در کلاس تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین کاربرگ ارسالی را در دفترمشق ریاضی خود وارد نموده و پاسخ دهید. دختر نازنیم دقت کن در صفحه دوم کسر های مساوی را می بایست از کادر بالایی که کسرهای مساوی در کنار هم نوشته شده است انتخاب کنی و در مقابلشان قرار دهی. در صورت انلاین بودن مدارس تا اخر شب روز جمعه جهت ارسال تکالیف فرصت خواهید داشت.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت علوم درس هفتم صفحه 63 تا 67 کتاب درسی تدریس شد. دختران نازنین ارمغان هفته شماره 10 و 11 خود را در صورت حضوری بودن تکمیل نموده و مدرسه بیاورید.
تکلیف: آزمایش علوم صفحه 66 کتاب درسی را در منزل انجام دهید. و گزارش کار خود را روی برگه A4 نوشته و به کلاس بیاورید. در صورت غیرحضوری بودن عکس آن را در پرتال ارسال نمایید.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
تکلیف: دختران نازنین حتما از درس ششم املا نوشته شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز درس هشتم مطالعات اجتماعی در کلاس تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین با توجه به فعالیت های منزل خودتان و اعضای خانواده تان، یک جدول تقسیم کار در برگه A4 بکشید و کارهای منزل خودتان را در آن وارد کن و به زیبایی آن را تزیین کن و شنبه در صورت حضوری بودن به مدرسه بیاور در غیراینصورت تصویر آن را برایم در پرتال ارسال کن. کاربرگه شماره 6 کتاب درسی مطالعات در منزل کامل شود.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان پروژه یلدا را با یک تصویر سازی دلخواه مرتبط با یلدا برای تکنیک آینه شکسته شروع کردیم و در ادامه خطوط شکسته و یا خمیده را روی تصویر اجرا کردیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً رنگ آمیزی نکنید و حتما جلسه آینده این فعالیت را همراه با مداد رنگی و ماژیک جهت رنگ آمیزی با خود به مدرسه بیاورید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: