فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2
فعالیت: مبارک باد عید روزه داران به خیل مسلمین و جمله یاران هلال ماه شوال است پیدا شده هنگام فطر روزگاران حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد جشن تکلیف با سلام و احترام خدمت والدین گرامی با توجه به این که دانش آموزان عزیز سوم جشن تکلیف خواهند داشت، اگر والدین تمایل دارند دختران گلشان چادرهای یکدست داشته باشند می توانند با هماهنگی بین خود والدین این امر را پیگیری و انجام دهند‌. دبستان در این مورد ورود نخواهد کرد و پیگیری آن با یکدیگر به صورت اختیاری می باشد.لطفاً تا قبل از پایان هفته اول اردیبهشت ماه چادر و سجاده دختران عزیزمان آماده باشد. با تشکر دبستان دخترانه مرکز علوی
توضیح: با سلام و احترام با توجه به در خواست اولیا جهت تبادل نظر و هماهنگی های لازم با یکدیگر جهت تهیه چادر نماز جشن تکلیف، بخش چت کردن و گفتگو والدین گرامی با هم در درس فارسی باز می گردد.با تشکر کیهان

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی صفحه 139، 140 و 141 در کلاس تدریس شد. کتاب کار ریاضی صفحه 177 و 178 در کلاس پاسخ داده شد. کاربرگی جهت مرور فصل دوم ریاضی در کلاس پاسخ داده شد. حتما کاربرگ ریاضی و ارمغان 25 و 26 و عیدانه همراهتان باشد. کتاب ریاضی و هوش حتما آورده شده و در قفسه قرار دهید.
تکلیف: با توجه به برنامه مطالعاتی شنبه فصل سوم درس ریاضی مطالعه شود. ادامه سوالات فصل دوم کاربرگ پاسخ داده شود. ارمغان شماره 28 تکمیل شود و شنبه به همراه داشته باشید.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم فصل دوم از تمام دانش آموزان پرسیده شد. حتما شنبه کتاب کار علوم خود را به همراه داشته باشید.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی روخوانی و روانخوانی درس 17 انجام شد. کتاب نگارش درس 17 صفحه 98 تا 100 در کلاس پاسخ داده شد. کلاس بدون دیوار (صندلی صمیمیت) اجرا شد. کتاب کار فارسی حتما شنبه همراهتان باشد.
تکلیف: کتاب نگارش درس 17 تکمیل شود و حتما شنبه کامل شده به همراه داشته باشید. کتاب کار فارسی درس 17 کامل تکمیل شود. اولیای گرامی دیکته شب توسط دختران نازنین به شما گفته شود و حواستان به نوشتارتان باشد(تلاش بر درست نوشتن نداشته باشید) در انتها دیکته توسط دانش آموزان تصحیح شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین مطابق با برنامه مطالعاتی حتما درس 4 و 5 مطالعات اجتماعی مطالعه شود.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش خوبم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس بیست و سوم مبحث ی تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر دانش آموزان و اولیا محترم. امروز بر روی دو آهنگ 4 ضربی به صورت حرکات جسمانی برای تقویت عصب و عضله و بالا رفتن تحرک و قدرت جسمانی دانش آموزان تمرین و بازی گردید. همچنین مسابقه سنگ، کاغذ و قیچی اجرا گردید.
فعالیت: جشن تکلیف با سلام و احترام خدمت والدین گرامی با توجه به این که دانش آموزان عزیز سوم جشن تکلیف خواهند داشت، اگر والدین تمایل دارند دختران گلشان چادرهای یکدست داشته باشند می توانند با هماهنگی بین خود والدین این امر را پیگیری و انجام دهند‌. دبستان در این مورد ورود نخواهد کرد و پیگیری آن با یکدیگر به صورت اختیاری می باشد.لطفاً تا قبل از پایان هفته اول اردیبهشت ماه چادر و سجاده دختران عزیزمان آماده باشد. با تشکر دبستان دخترانه مرکز علوی

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: فردا با توجه با توجه به برنامه مطالعاتی فصل دوم کتاب درسی ریاضی پرسش خواهیم داشت حتما مطالعه شود.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 179 و 180 نیز در منزل تکمیل شود و فردا حتما کتاب درسی و کتاب کار ریاضی همراهتان باشد.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: فردا مطابق با برنامه مطالعاتی درس دوم کتاب درسی علوم مطالعه شود. دختران نازنین به جهت آمادگی برای اجرای شعر جشن تکلیف متن شعر به پیوست بارگذاری شد و شعر در شاد قرارداده می شود حتما شعر حفظ شود.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز آزمونی از درس اول و دوم فارسی بصورت کتبی گرفته شد. فردا حتما کتاب کار فارسی و کتاب نگارش همراهتان باشد.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: گرم کردن-مرور پنجه ساده والیبال-بازی داریره-حرکت(هدف: واکنش عکس العمل)- آموزش استفاده از موبایل و انواع وسایل های کامپیوتری انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان محترم. امروز بر روی دو آهنگ 4 ضربی همراه با لیوان (کاپ گیم) و بادی پرکاشن تمرین و اجرا گردید.

هوش و ریاضی

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی و هوش صفحه ی 46 تا 51 در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: دختران نازنینی که کتاب ریاضی و هوش خود را تکمیل ننموده اند حتما از دوستانشان گرفته و تکمیل نمایند. فردا حتما کتاب ریاضی و هوش همراهتان باشد.
فعالیت: جشن تکلیف با سلام و احترام خدمت والدین گرامی با توجه به این که دانش آموزان عزیز سوم جشن تکلیف خواهند داشت، اگر والدین تمایل دارند دختران گلشان چادرهای یکدست داشته باشند می توانند با هماهنگی بین خود والدین این امر را پیگیری و انجام دهند‌. دبستان در این مورد ورود نخواهد کرد و پیگیری این آن با یکدیگر به صورت اختیاری می باشد.لطفاً تا قبل از پایان هفته اول اردیبهشت ماه چادر و سجاده دختران عزیزمان آماده باشد. با تشکر دبستان دخترانه مرکز علوی

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی صفحه 135 تا 138 کتاب درسی ریاضی تدریس شد. ادامه نمونه سوالات فصل اول ریاضی نیز در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: دختران نازنین کتاب کار ریاضی صفحه 177 و 178 در منزل تکمیل شود. دختران نازنین فردا حتما کتاب کار ریاضی و هوش همراهتان باشد.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم درس اول از تمام دانش آموزان پرسیده شد. کتاب کار علوم فصل 14 در کلاس کامل پاسخ داده شد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین مطابق با برنامه مطالعاتی فردا فصل اول (درس اول و دوم) کتاب درسی فارسی مطالعه شود و املا از درس اول و دوم گفته می شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت هدیه های آسمانی نمونه سوالاتی جهت مرور به دانش آموزان داده شد.
تکلیف: حتما پاسخ سوالات هدیه در منزل توسط خود دانش آموزان تصحیح شود و فردا به همراه بیاورند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش قرار دادن صدا روی اسلایدها و تنظیمات مربوط به آن(پخش صدا در تمام اسلایدها ، پخش اتوماتیک و ...) انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: بازی، بررسی تکالیف

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی کتاب درسی ریاضی صفحه 134 تدریس شد. کاربرگی از نمونه سوالات فصل 1 به دانش آموزان تحویل داده شد و صفحه اول در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: دختران نازنین صفحه دوم کاربرگ را در منزل تکمیل نمایید و فردا به همراه داشته باشید. خلاق باش صفحه 129 کتاب درسی ریاضی در منزل تکمیل شود.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم مجدد درس 14 (از گذشته تا آینده) تدریس شد. درسنامه کتاب کار علوم درس 14 در کلاس خوانده شد. فعالیت صفحه 132 کتاب کار علوم در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: طبق برنامه مطالعاتی فردا درس اول علوم مرور خواهد شد حتما مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی واژه آموزی، بیاموز و بگو و گوش کن و بگو درس 17 کتاب درسی فارسی تدریس شد. بخوان و بیندیش و درک مطلب صفحه 124 تا 126 و حکایت و نیایش صفحه 127 و 128 کتاب درسی فارسی تدریس شد. کلمات مهم املایی و کلمات هم معنی گفته شد.
تکلیف: دختران نازنین کلمات هم معنی گفته شده در دفترواژه نامه کامل شود. فردا حتما کتاب درسی فارسی و دفترواژه به همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت مطالعات اجتماعی درس 1 و 2 و 3 از تمام دانش آموزان پرسیده شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران طبق برنامه مطالعاتی فردا هدیه ها درس 1 تا 3 پرسیده می شود. در صورتی که زمان مطالعه داشته باشید درس 4 و 5 هم مطالعه نمایید.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. در این جلسه اتیکت سرویس بهداشتی مرور شد و دانش آموزان قوانین سرویس بهداشتی را در کلاس یاداشت کردند.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز نمونه سوالاتی از مبحث کسر در کلاس حل نمودند. برنامه مطالعاتی به پیوست بارگذاری شد.
تکلیف: ارمغان شماره 27 تکمیل شود و شنبه حتما طبق برنامه کتاب ها آورده شود و ارمغان شماره 25 و 26 و عیدانه حتما همراهتان باشد. 10 نمونه سوال ریاضی از فصل اول (الگوها) از کتاب کار ریاضی در دفترمشق ریاضی جهت تمرین نوشته شود و پس از پاسخ دادن، خود دانش آموز پاسخ سوال را تصحیح نماید. دختران نازنین شنبه برنامه مطالعاتی اجرا می شود حتما تمرین و تکرار شود.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز املای وارونه را در کلاس انجام دادن و از درس 16 نیز املا گفته شد.
تکلیف: دختران نازنین دیکته شبی که دیروز از درس 17 بدون نقطه نوشته اید را بدون نگاه کردن به کتاب نقطه ها را گذاشته و تکمیل نمایید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین جهت یادآوری شنبه مطالعات اجتماعی طبق برنامه مطالعاتی درس 1، 2 و 3 یا بصورت کتبی یا شفاهی پرسیده می شود.
تکلیف: دختران نازنینی که نامه و دفتر یادداشت اطلاعات دوستانش را نیاوردن شنبه به همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: