فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: زندگی به من یاد داده برای داشتن آرامش و آسایش امروز را با خدا قدم بر دارم و فردا را به او بسپارم با سلام و ادب خدمت اولیاء گرامی دختران گلمون امروز در نهمین روز از پایگاه تابستانیشون در درس فارسی، فرآیند بازی هیجان انگیز و ماجراجویی املا خلاق را داشته که در این بازی تعدادی حروف درهم ریخته به هر گروه داده می شد و هر گروه می بایست با حروف درهم ریخته کلمه مدنظر را پیدا کند، هر گروهی که زودتر این فرآیند را انجام می داد امتیاز دریافت می کرد در روش دیگر بازی تعدادی کلمه روی تخته نوشته می شد و دانش آموزان هر گروه می بایست کلمات را به خاطر بسپارن و پس از پاک شدن کلمات، هر گروهی که تمام کلمات یا تعداد بیشتری از کلمات را در ذهن سپرده بود برنده بازی بود. اهداف این بازی تقویت املا و شناخت مهارت نوشتن درست کلمات می باشد.
تکلیف: دختر گلم ، با 10 کلمه از کتاب دوم دبستانت ، جملاتی زیبا و خنده دار بنویس، اگر کتاب کلاس دوم را نداری یکی از کتاب های داستانت را باز کن و 10 کلمه زیبا ازآن انتخاب کن ،سپس جملاتی خلاق، زیبا و خنده دار بنویس . دانش آموزان عزیز لطفا فردا حتما قیچی و چسب ماتیکی و چینه و چوب خط همراه خود داشته باشید.(حتما حتما لوازم التحریر دارای اسم باشن)

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام ممنون از توجه و همکاری شما برای کفش عوض کردن و صبحانه میل کردن دخترای گلمان گرم کردن-نرمش-پرش های ساده- تعادلی-مسابقه-اموزش پرش به عقب-مسابقه

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث شناخت حقوق خود و دیگران و احترام به آن تدریس گردید

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: در ریاضیات آن چه مهم است، فکر کردن است! ریاضیات الفبایی است که خداوند جهان را بر مبنای آن خلق کرد."(گالیله) با سلام و عرض ادب خدمت اولیاء گرامی دختران گلمون امروز در هشتمین روز از پایگاه تابستانیشون در درس ریاضی، با انجام فرآیند بازی تلفیقی (ریاضی و فارسی) با خواندن و نشان دادن صحیح ساعت روی ساعت تخته کلاس آشنا شده، سپس با استفاده از کلماتی که در کنار ساعت نمایش داده شده روی تخته بود، جملاتی زیبا و طنز ساخته اند، اهداف این بازی تثبیت و تقویت یادگیری و درک مطلب و تقویت مهارت کلامی است.
تکلیف: دختران عزیز ساعت خواب و بیدار شدن خود را در دفتر خود روی ساعت نشان داده و به عدد و حروف بنویسید. لطفا برای روز سه شنبه چوب خط و چینه به همراه خود داشته باشید. اولیاء محترم توجه داشته باشید روی تمام لوازم التحریر دختران گلمان حتما اسم و فامیل درج شود.

زنگ تفریح

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: اولیاء گرامی لطفا در فرم رضایت نامه دختران گلمون سایز کفششون رو درج بفرمایید.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با انتخاب و ذوق هنریِ شخصی شما عزیزان فضا سازی این شب رویایی به همراه ستاره گذاری را انجام دادید . از خلاقیت شما دختران هنرمندم بسیار هیجان زده و خشنود شدم...
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده فضا سازی قسمت شب رویایی را به دلخواه و با توجه به تکنیکی که سر کلاس گفته شد به طور کامل انجام دهید و بدون اضافه کردن طرح در قسمت های دیگر فعالیت امروز را با وسایل آبرنگ به همراه داشته باشید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: